piątek, 9 października 2020

Piękne, miękkie, żywe wizje i marzenia

 
star bright eraoflightdotcom


jasna jak gwiazda epoka świetlnych latarni - Be-YOU-ti-FUL Soul-Star-Light BEings w formie!

Kiedy zaczynałam swoją własną podróż/ścieżkę/doświadczenie, nie miałam o tym pojęcia. Byłam jedną z najsilniejszych i najsłabszych jednocześnie, ponieważ żyłam z ogromnej dwoistości i świadomości separacji wewnątrz mnie, bez rozszerzonej świadomości, że żyłam z głębokiego programowania "czym była rzeczywistość", która była ekstremalnie zniekształconą wersją wszystkiego, ponieważ to właśnie jest to, co 3D Old Earth jest....

Ze wszystkimi podróżami wznoszącymi się w górę, wszystko wchodzi w grę. Absolutnie wszystko. Nie ma ani jednego "kamienia, który nie zostałby przewrócony", ponieważ każdy z nas wchodzi głęboko w siebie i zaczyna wibrować, aby wyrównać siebie i całe nasze życie. Ten proces nie tylko całkowicie zmienia życie, ale także zmienia ścieżkę i zmienia życie na wszystkie sposoby. Jest to zmiana priorytetów wszystkiego i ogromny proces restrukturyzacji/regeneracji, ponieważ NOWA Ziemia ma zupełnie inny system wartości/operacji niż stara rzeczywistość ziemska.

Punktem zwrotnym był dla mnie moment, kiedy przestałam walczyć z własnym Światłem/"Wyższym Ja"/Duszą i uwolniłem swój wewnętrzny opór i wszystkie z góry przyjęte wyobrażenia, które rozumiałem/ w ogóle niczego nie wiedziałem. Zrozumiałam/uświadomiłam/em sobie, że to właśnie aspekt mojego ludzkiego ego był moją własną separacją, moim dualizmem i aspektem mnie, który utrzymywał się w jakimś pozorze "kontroli", palec wskazywał/osądzał/osądzał/osądzał wszystkich innych, co tylko pogarszało mój własny upadek rzeczywistości, ponieważ moje własne serce było spawane zamknięte i zawsze w tym postrzeganiu wszystko "tam" było zagrożeniem. Ten system mentalności/wewnętrznego przekonania, który posiadałam, był tym, co powodowało, że zawsze byłam w trybie ochrony/ walki/ lotu/strachu (zerowe zaufanie), co oznaczało, że mój umysł był stały/zamknięty/ważny, co oznaczało, że byłam związana nigdy niekończącymi się cyklami pętli (karmiczne linie czasowe) jako odpowiedź na to. Byłam na "trzymaniu się tak mocno" mirażu, iluzji tego, co "myślałam" o rzeczywistości, a także funkcjonowania z ogromnych zniekształceń, które stały się widoczne dopiero wtedy, gdy moje własne serce otworzyło się w pełni i całkowicie na ponowne przypomnienie sobie czegokolwiek. Raz pozwoliłam mojemu całemu bytowi/Jaźni rozszerzyć się i przenieść do zupełnie innego wymiaru miejsca/przestrzeni wewnątrz, byłam w stanie spojrzeć na wszystko z zupełnie innych perspektyw i zaakceptować rzeczy, których mój aspekt ego nie chciał, puścić rzeczy, których mój aspekt ego nie chciał, zrobić rzeczy, których mój aspekt ego nie chciał, ponieważ był "nowy ja" obecny i "odpowiedzialny".

Podzielam to, ponieważ "po drugiej stronie" tej całej wewnętrznej walki, dwoistości i chaosu (programowanie separacyjne) jest zupełnie nową rzeczywistością dla nas wszystkich. Naprawdę reprezentuje czystą HEAVEN.... dosłownie, ponieważ rozwiązaliśmy/rozwiązaliśmy całą tę wewnętrzną walkę, i opór wobec PURE PEACE, PURE LIGHT i PURE LOVE i daliśmy sobie ZDECYDOWANIE, aby zaakceptować całkowicie NOWĄ REALIZACJĘ, która jest prosta i nie jest skomplikowana jak wcześniej. Każdy z nas był tym, który "przeszkadzał" w tym absolutnie pięknym WYDARZENIU (i nowym życiu), ponieważ nasze umysły, tryby walki i przetrwania wiązały nas ze starymi "cyklami karmicznymi", które rozpuszczają się tylko wtedy, gdy na to pozwalamy. To my robiliśmy wymówki, znaleźliśmy/wymieniliśmy każdy powód przeciwko i walczyliśmy z zębem i paznokciem, aby trzymać się "starych sposobów", w które "wierzyliśmy" w realność.... i byliśmy jedynymi, którzy mogli się otworzyć, aby pozwolić na pełne ciało/pełną świadomość/ zmianę energii.

Każdy z nas jest JEDYNYM, który musi dokonać głębokiej wewnętrznej eksploracji/pracy, aby rozwinąć się poprzez nasze własne szeroko otwarte serca, aby móc przenieść się na znacznie "wyższy" poziom Świadomości niż nasz ludzki aspekt ego. Nagroda" jest niewytłumaczalna w ludzkich słowach... możemy tylko opisać i podzielić się naszymi własnymi doświadczeniami, żyjąc w pełni naszym własnym Światłem, które oświeca Drogę dla nas wszystkich.

Praca" oznacza wejście tak głęboko w nas samych, że nic nie jest ukryte i nie przymykamy już oka na to, co dzieje się wewnątrz nas. Oznacza to, że nie walczymy sami z sobą, nie osądzamy samych siebie i nie opieramy się/usuwamy tych Ludzi. Oznacza to, że otwieramy się na wszystkie NOWOŚCI, ponieważ wewnątrz tego "nowego" (ludzkie aspekty nazywają to nieznanym, ale w rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie)... są NOWOŚCI, nowe możliwości, nowe potencjały, nowe idee, nowe wizje, nowe przygody, nowe doświadczenia, nowe wybory i nowe decyzje do podjęcia... które wykraczają całkowicie poza stare postrzeganie/konstrukcje 3D (Starej Ziemi) tego, czym jest "rzeczywistość"....

Nie jest to "rzecz", której należy się bać lub której należy się nieśmiało unikać, ale coś, co zamiast tego w pełni przyjmujemy. Kiedy już to zrobimy, w rzeczywistości JOY it, ponieważ łamanie naszych własnych programów/programów przynosi NOWĄ WOLNOŚĆ i aktywuje KODY Urzeczywistnienia (NEW EARTH), które były "ukryte" (zakodowane) w naszym własnym DNA Light Bytu.

Światło fotogeniczne (Ultra-High Częstotliwości) aktywuje te NOWE KODY dla nas wszystkich. Musimy być SZEROKO OTWARCI na to wszystko, w przeciwnym razie stawiamy opór i wewnętrznie boimy się tego bardzo ważnego procesu przyspieszania/ulepszania. W miarę jak w pełni się w to angażujemy, każdy z nas zaczyna odczuwać, że przesuwanie się jest o wiele łatwiejsze i zaczyna odzyskiwać swoje naturalne moce/odżywki/zdolności do samodzielnego przesuwania całych linii czasowych/realności.

Wszystkie nasze NOWE rzeczywistości na Ziemi będą wymagały od nas, abyśmy każdy krok w górę stworzyli wszystko na nowo, wprowadzili w życie, zbudowali i wspierali wdrażanie wszystkich nowych programów i systemów, które wzmacniają ludzkość na wszystkie nowe sposoby, zupełnie inne niż wszystko było wcześniej. Oznacza to tworzenie wszystkich nowych relacji, zjednoczenie wszystkich w służbie i jako Czyste Światło, zakotwiczenie ogromnych Kodów Światła w naszych ciałach/realności i zastosowanie wszystkich nowych "reguł" w stosunku do humanitarnych szablonów zgodnych ze Świadomością Źródłową/12D.

Częścią przejścia z 3D/4D do 5D+, jest przejście od Świadomości Liniowej do Kwantowych Stanów Świadomości z głębokiego wnętrza (i z całym naszym ciałem/ ciałem) oraz poprzez dokonanie niezbędnych zmian dla przesunięcia linii czasowych z całym naszym ciałem/ życiem. Oznacza to, że każdy z nas przesuwa się z głowy do czystego serca, aby otworzyć wewnętrzne portale do NOWYCH ZIEMI, które w naturalny i organiczny sposób odblokowują zakodowaną wiedzę w naszym własnym DNA.

NEW EARTH IS A Living DREAM REALITY (NOWE ZIEMIA) to żywa rzeczywistość, która jest dostępna dla każdego poprzez własną Świadomość połączoną z czystym sercem. W każdej chwili każdy z nas będzie miał do wyboru, która oś czasowa ma być zakotwiczona/utrzymana/doświadczona, na którą wpływają jego wibracje, energia, skupienie, poziom Świadomości i działania.

Aspekt ego postrzega NOWĄ ZIEMIĘ zupełnie inaczej, niż to wszystko jest w rzeczywistości. Dzieje się tak dlatego, że można go zrozumieć tylko poprzez rzeczywiste doświadczenie życia poprzez własne czyste połączenie serca i widzenie wszystkiego z dużo bardziej rozbudowanego widoku. Ta rozszerzona wizja daje każdej nowej zdolności do urzeczywistnienia całej rzeczywistości na poziomie duszy zamiast na poziomie ludzkiego ego.

NOWE ZIEMIA to żywa, oparta na Jedności, Wzajemna Świadomość. Przekazywana jest przez każdego z nas poprzez własne Światło, a jednocześnie ukazuje się jako dobroć, hojność, współczucie, troskliwość i szacunek Energia, która traktuje wszystkich z najwyższym szacunkiem. Tak, ty/i widzimy głębokie, ciężkie programowanie, jednak poprzez Pełną Świadomość każdy z nas ma również możliwość wprowadzenia tego do Światła/widzialności w celu rozbicia, rozebrania, rozpuszczenia, rozwiązania, zjednoczenia i przejścia do znacznie wyższego stanu Świadomości, a tym samym przeniesienia całego przekonania/mentalności/realności/energii do zupełnie innego stanu.

Całkowite przesunięcie w Świadomości oznacza całkowite i kompletne przesunięcie w "rzeczywistości", całkowite przesunięcie w postrzeganiu, całkowite przesunięcie w skupieniu, w priorytetach i w tym, z czym się zgadzamy. Ta całkowita wewnętrzna zmiana w Świadomości jest tym, jak każdy z nas otwiera dostęp do wszystkich nowych linii czasowych i rzeczywistości, które często nazywamy "Naszym NOWYMI ZIEMIAMI". Jest to nowa, ulepszona i zaktualizowana/zmodernizowana wersja, która honoruje każdą z nich jako Dusza, podczas gdy stara tłumiła, tłumiła i robiła wszystko, co w jej mocy, aby to zminimalizować i zmniejszyć. Nasza NOWOŚĆ celebruje piękną energię całego naszego ŚWIATŁA, wszystko to, co każdy z nas ma do zaoferowania poprzez Zjednoczenie, Czystą Obecność i Czyste Serca. Wykorzystuje to, co najlepsze i łączy to, re-dystrybuuje wszystko inaczej, a także otwiera przed każdym z nas ogromne możliwości odkrywania wszystkich nowych rzeczywistości/ dróg, które są zupełnie inne niż stare.

Dziękujemy Ci za Twoje własne Piękne Światło i za to, że dzięki Twojej obecności i świadomym działaniom wprowadziłeś więcej miłości na naszą planetę. To piękne i ekscytujące widzieć tak wiele kroków w górę / w dół, aby wdrożyć i ułatwić wielkie zmiany, aby podnieść i podzielić się i zjednoczyć, aby osiągnąć nowe rzeczywistości, nowe programy, nowe systemy i nowe sposoby, które wspierają ludzkość jako większą całość również. ♥

Obejmuj, szanuj, buduj, świeć i dziel się swoim światłem jako miłością,

Copyright: Proszę podzielić się, by pomóc i obudzić innych. Proszę tylko o podanie mojego nazwiska lub strony internetowej jako autora tej treści. NEW Earth polega na dzieleniu się. To pomaga nam wszystkim.

https://eraoflight.com/2020/10/09/beautiful-soft-living-visions-and-dreams/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz