piątek, 2 października 2020

Od wrogości do Harmonii



2 października 2020 r., Steve Beckow


Nie będę komentował debaty prezydenckiej. (1)

Wiem, że na moim najgłębszym poziomie, jestem czysty i niewinny. (2)

Ale między nami jest warstwa ledwo stłumionej wrogości - podejrzliwość, strzeżenie, agresja.

Częścią tego, jak sądzę, jest krwawienie z przeszłego życia. Dawno temu byłem dowódcą wojskowym. Widzę, że wstrząsające wydarzenia z mojego wczesnego życia są nastawione na ożywienie tych wojennych wspomnień.

Do niedawna trudno było mi myśleć o harmonii. Nigdy nie znałem harmonii w związku moich rodziców - nie od siódmego roku życia, kiedy to zaczęli się kłócić. "Zachowaj spokój" nic dla mnie nie znaczyło.

Tata nauczył mnie, że nie można nikomu ufać, nigdy nie zawracać sobie głowy, nigdy nie wiedzieć, skąd weźmie się następny cios itd. Ale to zagrało prosto w mój "istniejący stan", jak sądzę.

Ale ostatnio - i zawdzięczam to wpływowi przyjaciela i rosnącej energii - zacząłem odczuwać miłość i współczucie dla tych wokół mnie. I pojawiło się pytanie o to: Kiedy zamieniam swój głos z wrogości na harmonię?

Kiedyś podobał mi się sposób, w jaki się czułem, kiedy czułem się wrogo. Ale już nie lubię.

I wiem z całą pewnością, że wrogość tworzy ogromną ilość pozostałości/karmy. Wszystko co muszę zrobić, to odwrócić się i spojrzeć za siebie na wrak mojego życia.  Jak powiedziałaby Kathleen, jak to dla ciebie działa? Mizernie.

Wrogość jest lekarstwem, które jest gorsze niż choroba strachu, którą leczy.  (3)

Harmonia czuje się lepiej i nie zostawia żadnych śladów. Harmonia, równowaga i integralność. Stawiam na to, że działanie w zgodzie z tymi trzema osobami wprowadzi spokój w ich pociągu, nawet pośród zgiełku i chaosu.

Zmieniłem swój głos. Teraz zobaczmy, co z tego wyjdzie.

Przypisy

(1) Z szacunku dla życzeń Archanioła Michała:

"Znowu, kochanie, angażujesz się w polityczne intrygi, które odwracają twoją uwagę od prawdziwego procesu Wniebowstąpienia". …

"Ważne jest, aby podczas tej zmiany, w tym czasie nowych początków - tak, z zamiataniem starego - skupić się na przyszłości, która jest dokładnie tym, co [zwykle] robisz, i do czego cię poprowadziłem. …

"Pamiętaj, że nasze przedsięwzięcie jest śledzeniem duchowej ewolucji do wyższej sfery świadomości i do tego musimy zawsze wracać". (Archanioł Michał w osobistej lekturze ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 13 maja 2020).

(2) Doświadczyłem mojej istotnej niewinności i czystości w doświadczeniu Jaźni w Ośrodku Odosobnieniowym Xenioa, 18 września 2018 roku. Patrz "Oryginalna niewinność", 21 września 2018 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2018/09/21/original-innocence-2/.

"Archanioł Michał wyjaśnia, co się stało w Xenia", 22 września 2018 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2018/09/22/archangel-michael-explains-what-happened-at-xenia/.

(3) Jakby na zasadzie synchronizacji, Arkturianie Daniela Scrantona odbijają się z powrotem:

"Przesyłamy wam tę współczującą, uzdrawiającą, kochającą, energię, a potem wszyscy musicie po prostu zatrzymać się i poczuć to, co wysłaliśmy.

"I nie możecie jednocześnie czuć tego, co wysłaliśmy i opierać się temu, co uważacie za przyczynę swojego bólu, dyskomfortu, a nawet cierpienia.

"Musicie odpuścić, aby wpuścić to, co przywołaliście.

"Musisz odpuścić walkę, a wiemy, że to stwierdzenie brudzi pióra.

"Wiemy, że wielu z was identyfikuje się jako bojownicy dobrej walki, ci, którzy zdejmą taką i taką grupę kabalistów.

"Ale proszę nam zaufać, gdy mówimy, że jesteście mniej potężni, gdy walczycie, stawiacie opór i naciskacie, i jesteście potężniejsi, gdy akceptujecie, puszczacie i otwieracie się na energie, które właśnie przywołaliście." ("Rada Arkturystyczna 9D: When We Open Portals for You," 28 września 2020, na https://goldenageofgaia.com/2020/09/28/the-9d-arcturian-council-when-we-open-portals-for-you/.)

A oto Jezus:

"Dla wielu z was wydaje się, że ewolucja duchowa, której każdy z was doświadcza, spowolniła się. Wygląda na to, że nie, tylko dlatego, że media głównego nurtu jeszcze bardziej was rozpraszają, zachęcając do częstego i regularnego skupiania uwagi na wydarzeniach na świecie, kiedy powinniście skupić się w sobie, tak jak ustalacie i zresetować zamiar bycia tylko kochającym, cokolwiek się wydarzy". (Jezus przez Jana Smallmana, 26 września 2020 r.).

 

Znów poczułem do jego zwierzeń sympatię podobieństwa,

Podobne wnioski i zachowania, jak i też strategia wojskowa.

Na co nie mam wpływu nie poświęcam uwagi jak na przełożonych,

Robiłem i robię to co uważam za słuszne i dla dobra powszechnego.

 

autor blogu

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz