piątek, 2 października 2020

Ivo z Vegi: Obca Świadomość

ivo of vega eraoflightdotcom


ivo of vega eraoflightdotcom

Ja: Ivo, co będziemy robić w przyszłym roku, kiedy będziemy mieszkać razem?

Ivo: Będziesz spędzał z nami czas na statkach. Będziecie świadomie brać udział w wojnie z ciemnością, która nadal będzie trwała. Nauczymy cię, moja miłość. Będziecie mieli rady i lekcje jak opanować swoją energię.

Ja: Oh, dobrze. Wszystkie te rzeczy, na które nigdy nie miałem czasu.

Ivo: A potem trochę.

Ja: Dlaczego widzę Yodę i Luke'a Skywalkerów? LOL Tak, jestem Sharon Skytalker. Zostaję Jedi.

Ivo: Tak to odbierasz, ale masz być zaznajomiony ze swoim Ja. Ziemia zabrała cię daleko od tego, kim naprawdę jesteś i masz jakieś wyobrażenie o tym, co zrobiłaś w galaktyce, jak widziałaś poprzednie życia i twoje obecne życie jako Tiannia, i rozumiesz coś o sobie. Od tej chwili będziecie się nazywać Tiannia, a nie Sharon.

Ja: Pracuje dla mnie. Mam tyle imion, że to już nie jest śmieszne.

Ivo: Twoja świadomość domaga się imienia Tiannia, aby przygotować cię do powrotu ze mną do swojego piątego wymiaru życia. Po prostu masz teraz inne ciało. Im bardziej poddasz się swojemu ponownemu wprowadzeniu do życia jako Wegan, tym więcej będziesz pamiętać. Jeśli uważasz, że nie odnosisz się teraz do życia na ziemi, to poczekaj do następnego roku. Wcale nie będzie się z tobą zgadzać. Jest to konieczne, moja miłość, abyście ponownie powrócili do naszego wspólnego życia.

Ja: To dobrze. Rozumiem. Zastanawiam się, czy niektórzy z innych zapaleńców mogliby tego użyć. Niektórzy zdają się całkiem dobrze radzić sobie z objęciem swojej wyższej świadomości, a niektórzy nawet nie martwią się o to skąd pochodzą. Ale innym przydałoby się ponowne wprowadzenie do życia, które opuścili lub nawet do ich rodzinnych planet, gdyby przybyli tu między życiami.

Ivo: Jesteś jednak czternastym wymiarem. Z tego powodu i z tego powodu, że po tym życiu znów razem wzniesiemy się razem, będziecie musieli mieć dostęp do wiedzy ze wszystkich tych wymiarów i zacząć je ponownie przeżywać. Chcemy iść do domu.

Ja: Fajnie! O tak, oczywiście. Uczyłam się do tego całe życie. Urodziłem się i studiowałem tu i tam, aby przygotować się do tego życia. Kiedy to się skończy, mogę wrócić tam, skąd pochodzę.

Ivo: I ja też. Jesteśmy Elohim. Jesteśmy mistrzami i znajdujemy się na ścieżce nauki w wyższej rzeczywistości.

Ja: W przyszłym roku będzie super. Więc nie chodzi o to, żeby Ivo poznał ziemię i miał z nią "ziemskie życie", ale o to, żeby pamiętał o tym, co po sobie zostawiłem. To wszystko jest częścią procesu powstawania tutaj. Przypuszczam, że im więcej pamiętam, tym więcej będę mógł wam przekazać i tym więcej zmian mogę dokonać w kolektywie na ziemi.

Ivo: Zgadza się, moja droga. Zachowujesz swoją ziemską osobowość do pewnego stopnia dla dobra legalności, tak jak własność domu jest w twoim imieniu, ale w przeciwnym razie nie jesteś z tej planety. Wciąż jesteście częścią tego kolektywu, jednak wprowadzicie do niego jeszcze większe zmiany niż dotychczas.

Ja: Hmm. To powinno być interesujące. Dziękuję, Ivo.

Ivo: A teraz wracaj do łóżka, kochanie. Nie będziesz już marzyć o krwawieniu na śmierć. Rozumiesz, co musisz teraz zrobić, Tiannia.
» Source » Channel: Sharon Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz