środa, 14 października 2020

Dla Miłości do Filozofii

 



14 października 2020 r., Steve Beckow


Ahhhhh, filozofia! Wyróżnienia, definicje....

Stałem się jasny co do tego, jaka jest moja misja w związku z budową Nova Earth.

Chcę stworzyć literaturę filozoficzną, która pozwoli nam zarówno dostosować się do zmian związanych z Wniebowstąpieniem, jak i wywołać te zmiany.

Mogą to być zmiany postawy, zdolności, wiedzy, technologii, wszystkiego. Ale na tym, jak przejechać się na fali zmian, będę się koncentrował.

Właśnie przedstawiłem w jednej książce wskazówki dotyczące wykorzystania i przystosowania się do paradygmatycznego przełomu i zmiany paradygmatu. (1)

Następna książka, którą chciałbym napisać, to o służbie dla siebie, stronniczości, egocentryzmie, jakkolwiek by to nie było nazwane.

A po tym....


***

To, co chcę tutaj przekazać, to fakt, że decydując o tym, że filozofia jest obszarem budowania Nova Earth, na którym chciałem się skupić, poczułem głęboką satysfakcję.  Przyszła myśl, że w końcu przyszła mi do głowy. Tak, to jest to.

Przyjmuję przybycie głębokiej satysfakcji jako pewną wskazówkę, że jestem na celowniku co do mojej misji.

Nie zrobiłem nic, by osiągnąć głęboką satysfakcję, poza wyborem tego, co kocham robić.

Mówię to, aby zwrócić uwagę na wpływ znalezienia (A) tego, co kochasz i (B) twojej misji, które są jednym i tym samym. Efektem jest poczucie głębokiej satysfakcji. Można to wykorzystać jako test na to, czy to, co znaleźliśmy, jest naszą misją, czy też nie.

Wszyscy kochają to, co kochają. Uwielbiam kategoryzować, definiować, znajdować wzorce. Uwielbiam się uczyć. Kocham filozofię.

Wiedząc o tym, dlaczego miałabym robić coś innego?

Ale nie możesz po prostu przekazać tego, co kochasz w samochodzie i wskazać tego swoim rodzicom. Musisz się zatrzymać, zatrzymać się na chwilę i poznać temat. A potem działać na podstawie tej wiedzy.

W każdym razie, to właśnie widzę w sobie. Nie zapominaj, że zawsze mam z tyłu głowy przygotowania do pracy po Rewolucji, która będzie wyzwaniem.

Mam nadzieję, że już teraz masz wyraźne wrażenie, że praca nad rozwojem nigdy się nie kończy. Na ścieżce świadomości, utrzymuję świadomość siebie. Pcham swoje granice. Odkrywam nowe ścieżki. Toczy się nieprzerwanie, na wszystkich poziomach.

W dodatku wytyczam też ścieżkę służby. Ścieżka świadomości wzmacnia wszystkie inne dyscypliny.

Książka jest skończona. Czas na spacer po parku... ale nauka nigdy się nie kończy.


https://goldenageofgaia.com/2020/10/14/for-the-love-of-philosophy/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz