niedziela, 11 października 2020

Daniel & Sydney Talk about the Current State of the New Age/Spiritual Co...


 

 Wg mojego rozeznania to trzy najczystsze kanały z góry,

Daniela u góry i Natalii i KejRaj bez zakłóceń umysłu ....  

/ i oczywiście Geoffreya od Adamusa /

Bezpośrednie połączenie przez Andromedan

Przekazywane przez Natalie Glasson - Sacred School of OmNa

 

 

Pozdrowienia, ukochane istoty światła, jesteśmy Andromedanami. Podróżujemy daleko, aby połączyć się z twoimi energiami, aby rozprowadzać i przekazywać nasze światło i mądrość. Jesteśmy znani jako jedna z najbardziej rozwiniętych cywilizacji we wszechświecie Stwórcy, a jednak po prostu słuchamy Stwórcy, łączymy się ze Stwórcą i rozpowszechniamy wszystko, co jest prawdą Stwórcy poprzez nasze istoty. To jest nasz cel i taki jest nasz sposób bycia.

Przychodzimy do was dzisiaj, aby porozmawiać o bezpośrednim połączeniu. Bezpośrednie połączenie można opisać jako oświecenie, przyspieszenie twojej duchowej ewolucji, wzniesienie się lub bycie jednym z twoją duszą. Bezpośrednie połączenie to boska komunikacja ze Stwórcą, która pozwala ci dostrzec siebie, prawdę w tobie i wibracje Stwórcy wewnątrz i wokół twojej istoty. Każda osoba, która rozpoczyna swoją duchową ewolucję, będzie dążyć do bezpośredniego połączenia, bez względu na to, czy jest to bezpośrednie połączenie z jej duszą, grupą dusz, przewodnikami, konkretnym wniebowstąpionym mistrzem czy Stwórcą. To bezpośrednie połączenie jest podobne do jasnej komunikacji ze wskazówkami, która zapewnia ogromną jasność i zrozumienie. Wielu stara się otrzymać przewodnictwo Stwórcy, w jakiejkolwiek formie, aby wiedzieli, że podążają swoim boskim i duchowym celem na Ziemi,

Otrzymywanie wskazówek jest współtworzeniem

Bezpośrednie połączenie ze Stwórcą lub jakąkolwiek formą Stwórcy jest współtworzeniem. Masz zdolność słuchania, interpretowania boskich i świętych wibracji oraz przepływu energii Stwórcy. Twoi przewodnicy będą do tego zachęcać, z kimkolwiek chcesz nawiązać bezpośrednie połączenie, będzie to zachęcać. Masz wolną wolę na Ziemi, aby podejmować decyzje, które uznasz za stosowne dla Ciebie, aby dokonać wyborów, stworzyć możliwości, rozpocząć uzdrawianie, które będzie dla ciebie odpowiednie i poprowadzi cię wzdłuż twojego celu i misji na Ziemi . Ważne jest, aby ufać zrozumieniu, że cokolwiek robisz, cokolwiek podejmujesz, cokolwiek zdecydujesz się stworzyć, kroczysz po Ziemi zgodnie ze swoim celem. Kiedy ufasz swoim własnym zdolnościom chodzenia po Ziemi po Ziemi, wchłaniasz i w pełni ucieleśniasz swój cel.


 

Otrzymywanie wskazówek, że bezpośrednie połączenie polega w rzeczywistości na współtworzeniu, a bardziej na rozwijaniu własnych instynktów, własnej wewnętrznej percepcji, zrozumienia i przewodnictwa. Jest to współtworzenie z twoimi przewodnikami lub kimkolwiek, z kim masz bezpośredni związek, zachęca cię do rozkwitnięcia światła, miłości, mądrości, do rozkwitu z wnętrza twojej istoty. Dzieje się tak z powodu twojej wolnej woli, jednym z najpiękniejszych i najpotężniejszych darów, jakie otrzymujesz, gdy rodzisz się na Ziemi, jest twoja wolna wola. Teraz, kiedy poruszasz się po swojej rzeczywistości, możesz mieć wrażenie, że twoja wolna wola nie istnieje lub że inni odbierają ci twoją wolną wolę, może nawet, że przywódcy lub organy zarządzające tłumią lub zmniejszają twoją wolną wolę. Jednak w waszej rzeczywistości macie wolną wolę, a Stwórca dał wam to jako wyraz Stwórcy.

Ważne jest, aby wszystko, co robisz, wszystko, co postrzegasz i wyrażasz, pochodziło z miłości i prawdy Stwórcy w twoim istnieniu. To jest twój naturalny sposób istnienia, kiedy pozwalasz, by twoja ekspresja i tworzenie pochodziły z miłości i prawdy w twoim istnieniu. To wtedy, gdy jesteś najbardziej potężny, łącząc się i przyjmując miłość i prawdę Stwórcy, dostarczaj ją i będąc w swojej mocy. Bezpośrednim połączeniem z jakąkolwiek formą Stwórcy jest w rzeczywistości przebywanie w przestrzeni wolnej woli, wyrażanie i tworzenie z miłości i prawdy, a zatem pozostawanie w swojej mocy, współtworzenie z formą Stwórcy, z którą chcesz się połączyć.

Otrzymanie i doświadczenie tego bezpośredniego połączenia oznacza, że ​​otrzymasz zachętę, energię, miłość, a nawet inspirację od przewodnika, Stwórcy lub kogokolwiek, z kim się łączysz. Te istoty będą powiększać, wzmacniać i rozwijać wszystko, czym jesteś i wszystko, co wyrażasz. Jeśli chcesz stworzyć bezpośrednie połączenie ze swoją duszą lub grupą dusz, jest to dokładnie to samo. Wiele istot często szuka wskazówek od istot na planach wewnętrznych, a jednak w rzeczywistości potrzebna jest zachęta, inspiracja oznaczająca nową perspektywę lub otwarcie twojej świadomości, abyś mógł rozpocząć nowy sposób myślenia lub odkrywania. My, Andromedanie, rozpoznajemy bezpośrednie połączenie jako doświadczanie boskiego przepływu Stwórcy poruszającego się przez waszą istotę, wyrażanego przez was i tworzonego przez was.

Jesteś bezpośrednim połączeniem w manifestacji

Możesz sobie wyobrazić, że posiadanie bezpośredniego połączenia oznacza doświadczanie światła Stwórcy lub słów i wskazówek Stwórcy, które płyną przez ciebie, może tak być w przypadku niektórych. Jednak doświadczasz, jak Stwórca przepływa przez ciebie, doświadczasz wzmocnienia, zachęty, inspiracji, przebudzenia, aktywacji i energii. Masz wewnętrzny instynkt i naturalną zdolność interpretowania i wyrażania Stwórcy. Oczywiście jesteś Stwórcą i jesteś czystym wyrazem Stwórcy, już jesteś w bezpośrednim połączeniu ze Stwórcą. Nie ma potrzeby poszukiwania bezpośredniego połączenia ze Stwórcą, ponieważ już jesteś obecny, może być konieczne skupienie się, przekierowanie świadomości lub uwagi, aby w pełni tego doświadczyć.

My, Andromedanie, zapraszamy was, abyście po prostu spokojnie usiedli, przyjęli do wiadomości i powtórzyli:

„Jestem bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą”.


     

Używamy raczej słowa „jestem” niż „mam”, ponieważ „jestem” jest ucieleśnieniem, podczas gdy ja symbolizowałem coś, co można wam odebrać. Nie można ci odebrać bezpośredniego połączenia ze Stwórcą. Nasze słowa pod wieloma względami nie są potrzebne i być może nie wyjaśniają dostatecznie, po prostu zachęcamy do przemyślenia tego:

Jesteście bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą już przejawionym na Ziemi, co oznacza, że ​​nie ma nic do zrobienia, nic do powiedzenia, jesteście już doświadczeniem, wyrazem waszego bezpośredniego połączenia ze Stwórcą. Ważne jest, aby przyznać, że wszyscy inni są przejawem bezpośredniego połączenia ze Stwórcą.

Kiedy ktoś pojawia się w twojej rzeczywistości i jest zły, możesz zadać sobie pytanie, jak może to być bezpośrednie połączenie ze Stwórcą, ucieleśnienie bezpośredniego połączenia ze Stwórcą? Pamiętaj, że każda istota trzyma się i jest ucieleśnieniem bezpośredniego połączenia ze Stwórcą. Mogą, ale nie muszą, zdecydować się na użycie lub wyrażenie tego. To, do czego my, Andromedanie, zapraszamy was w tej chwili, to wybór bycia bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą i uznanie, że każda osoba jest taka sama, ma to samo i jest bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą. Dlatego też, kiedy ktoś wkracza w twoją rzeczywistość z energią gniewu lub jakąkolwiek inną ograniczającą wibracją, jesteś w stanie przejrzeć, jakby to była zasłona dymna, aby dostrzec zaufanie poza nią. Można powiedzieć, że postrzeganie wykracza poza nawyki i reakcje osobowości. Kiedy rozpoznasz, że każdy ma bezpośredni związek ze Stwórcą, niezależnie od tego, jakie działania lub co mówią, zaczynasz dostrzegać prawdę, która jest obecna w twoim istnieniu, wokół ciebie iw każdej istocie, która jest głęboko pouczająca . Może też być głęboko inspirujące i satysfakcjonujące, jeśli zdecydujesz się uznać siebie za ucieleśnienie bezpośredniego połączenia ze Stwórcą i innymi w ten sam sposób. Rozpoznanie, wybór i kontemplacja bycia bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą tworzy niezwykle potężne przebudzenie w twojej istocie, czułość, połączenie i pełnię z wibracją Stwórcy. Jest to coś, co należy obecnie głęboko cenić, pamiętając, że Stwórca istnieje w twojej istocie, że masz doświadczenie współtworzenia ze Stwórcą i otrzymujesz boskie przewodnictwo i mądrość od Stwórcy. Pamiętaj, że masz wolną wolę; możesz zdecydować, czego chcesz doświadczyć i co zdecydujesz się stworzyć w swojej rzeczywistości, a to jest najpotężniejsze narzędzie, jakie masz.

My, Andromedanie, życzymy wam rozważenia:

Jaka jest twoja wolna wola?

Co to znaczy mieć wolną wolę?

Jak możesz wchodzić w interakcje i używać swojej wolnej woli w procesie wznoszenia się i w życiu codziennym?

Kiedy zaczynasz rozważać te pytania, otwierasz się ogromnie i pozwalasz uwolnić duży bagaż, szczególnie związany z władzą, odpowiedzialnością, brakiem, winą i osądem. Wszystko to po prostu się rozpada i stajesz się wolny, aby być bezpośrednim połączeniem ze Stwórcą. Niezwykle ważne jest, abyśmy my, Andromedanie, podzielili się tym z wami teraz, ponieważ daje to wam odpowiedzialność i moc, których potrzebujecie. Budzi cię do tego, że masz moc i prawdę w swojej istocie, a to rozpali cię i poprowadzi naprzód w sposób, jakiego możesz się spodziewać i czego się nie spodziewasz. Czas zaufać sobie, czas zaufać Stwórcy i czas zaufać swojemu współtworzeniu ze Stwórcą i otaczającym cię światem.

My, Andromedanie, kochamy cię głęboko,

Dziękujemy

 expansion image eraoflightdotcom

Andromedanie

 Pozdrawiam Cię! Od serca do serca w tym momencie rozmawiamy, jestem KejRaj. Wyrażam tu informacje z mojej perspektywy, mojego punktu widzenia. Bo cała prawda czeka na ciebie w twoim sercu. Dostrój się do światła w swoim wnętrzu.

Dzisiaj chciałbym przedstawić wam krótkie wprowadzenie o moim ja. Kim jestem, skąd pochodzę, i jak powstała EraofLight.com.

kejraj eraoflight 

kejraj eraoflightI am KejRaj(KayRy). Jestem Elohi(pojedynczy dla Elohima) z Błękitnego Promienia, wcielony na Ziemi w tym czasie. Wkroczyłem do galaktyki Drogi Mlecznej przez system gwiezdny Pleiades z Andromedy. Miałem życie w wielu różnych układach gwiezdnych, w szczególności w Lyrze i Plejadach, ponieważ jako Elohi brałem udział w tworzeniu "barwy człowieka" i niższych wymiarów. Które nie były przeznaczone do cierpienia, ale projekt ten został później porwany. Tak więc ja i wiele innych osób powróciliśmy, aby uporządkować sprawy, reaktywując oryginalne niebieskie nadruki i przywracając pierwotny plan tego pięknego świata.

Wybrałem nazwę KejRaj z innego życia w plejadyjskim systemie gwiezdnym. Moje imię ziemskie w tym życiu to Halil, co oznacza "honorowy towarzysz". Nazwa KejRaj, pierwsza część nazwy, Kej jest wymawiana po prostu jak litera K. Druga część, Raj, 'aj' jest wymawiana jak słowo 'oko', litera R i 'oko', KejRaj. Dla uproszczenia, KayRy. Sama nazwa ma pochodzenie eteryczne, co znów, aby nadać jej po prostu znaczenie, oznacza "to, co świeci najjaśniej". Jest to nazwa, której używałem, gdy byłem w plejadyjskim systemie gwiezdnym.

Tutaj na Ziemi urodziłem się w małym kraju znanym dzisiaj jako Kosowo (starożytna Dardania, część Ilirii), południowo-wschodnia Europa.

Poniżej znajduje się symbol tego, jak moje imię jest napisane w języku plejadiańskim.

kejrajpleiadian

kejrajpleiadian
Przed migracją ludzi przez galaktykę z układu gwiezdnego Lyra, byłem w układzie gwiezdnym Lyra. Doświadczyłem Wojen Galaktycznych, zniszczenia naszej rodzimej planety, którą Ziemia dzisiaj bardzo przypomina. Przed "dzisiejszą Ziemią" istniały jeszcze dwie inne planety, które zostały zniszczone w Wojnach Galaktycznych.

Nasza dzisiejsza współczesna Ziemia jest trzecią ziemią, która bardzo przypomina te dwie pozostałe. Ta dzisiejsza Ziemia była i staje się po raz kolejny częścią plejadiańskiego systemu gwiezdnego; również tam, gdzie Wielki Eksperyment jest już gotowy na sukces. Tam gdzie rozwija się Boski Plan. Ziemia ta poprowadzi resztę Galaktyki i Wszechświata w kierunku światła.

Około 215.000 lat temu przybyłem na Ziemię jako człowiek pozaziemski z przyjaciółmi i rodziną z Plejady, gdzie spędziłem czas na Lemurii, po prostu obserwując i ucząc się tak dużo jak tylko mogłem.

Niedługo potem wróciłem do domu i zdecydowałem, że warto byłoby spędzić więcej czasu na Ziemi. Zostawiłam więc wszystko za sobą (wszystko jest w sercu) i postanowiłam przyjść na Ziemię i zakotwiczyć wyższe światło. Wcieliłem się tutaj na Ziemi, najpierw na krótki okres w Lemurii, a następnie udałem się na Atlantydę, gdzie pozostałem tam "do jej końca".

Po Atlantydzie udałem się do tego, co dziś znane jest jako Bałkany (Europa Południowo-Wschodnia), które kiedyś znane były jako Pelasgia, później Iliria (ziemia wolnych), a dziś ci ludzie znani są jako Shqiptar lub Albańczycy. A starożytny język, z którego pochodzi plejadiański, jest nadal używany na Bałkanach przez ponad siedem milionów Albańczyków. Oczywiście w ciągu tysiącleci język ten ewoluował, jednak "ziarno owocu" nie uległo zmianie.

Spędziłem życie we współczesnej Irlandii, Egipcie, Niemczech, Szwajcarii, Pelasgii (współczesne Bałkany) i Rzymie. Tam, gdzie zostałem ścięty wraz z grupą ludzi za to, że stanąłem przeciwko tyranii cesarzy. Miałem wiele żyć w Europie, w obu Amerykach, w Azji i Afryce.

Jestem tu na Ziemi od ponad 215.000 lat. Nie jest łatwo owinąć wokół tego mój umysł. Teraz mieszkam w Ameryce, w stanie Michigan.

W miarę postępu, ten naród, znany jako Ameryka, poprowadzi świat do pokoju. Choć w przeszłości tak nie było, to jednak jest to przeznaczenie Ameryki.

Dusza zawsze stara się służyć, przez to rozszerza się światło wewnątrz. I w takiej właśnie sytuacji znalazłem się ja. Jak mogę służyć temu światu w szerszy sposób?! Nie mam możliwości podróżowania, organizowania konferencji na całym świecie i tym podobnych. Ale mogę służyć przez sieć i dołączyć do internetowego kolektywu. Postanowiłem więc stworzyć tę stronę, EraofLight.com i dzielić się z ludzkością tak wiele, jak tylko mogę. Były wspaniałe czasy i ciężkie czasy, kiedy sam zarządzałem tą stroną, muszę powiedzieć, że nadal przynosi mi to radość, kiedy wiem, jak wielu docenia to, co tu robię.

 Przez lata strona internetowa się zmieniła, ewoluowała w sposób, który powiem. Zwiększyła się liczba stanowisk, które tworzymy codziennie. Dodaliśmy więcej kategorii. Liczba odwiedzających wzrosła wykładniczo. Muszę przyznać, że strona wzrosła ponad moje oczekiwania. Pozytywne opinie, które otrzymuję są niesamowite, to wspaniałe uczucie, po prostu sprawia, że chcę robić więcej i więcej, i tak zrobię.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące mnie lub związane z tą stroną, skontaktuj się ze mną przez email: eraoflight777@hotmail.com.

Jak zawsze, od serca do serca, jestem KejRaj!

www.EraofLight.com

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz