sobota, 10 października 2020

💥 Amora i Georgi Stankov, 10 października 2020. - CZĘŚĆ 23 - Wznosząca się Gaja I Bogowie Logosu

 

 

Wznosząca się Gaja jako Bogowie Logosu - część 23

Początek energetycznego przygotowania do wprowadzenia nowej teorii uniwersalnego prawa na Gai 5.

Amora i Georgi Alexandrov Stankov, 10 października 2020

www.stankovuniversallaw.com

To przesłanie Elohim i energetycznych wydarzeń, które go otaczały, w pełni odnosi się do tego, co dzieje się teraz jesienią 2020 roku i będzie kontynuowane w przyszłym roku z maksymalną siłą.

Tło energetyczne, napisane w maju 2014

Wiadomość ta została poprzedzona potężną falą 17 marca 2014 r., Będącą częścią najcięższego epizodu oczyszczającego rozpoczynającego się 8 marca , którego ja i Carla doświadczyliśmy do tej pory. Wywołało ostre zapalenie oskrzeli i płuc, nieustanne, utrzymujące się fale CC z silnymi bólami głowy i całkowitym wyczerpaniem fizycznym u nas obojga.

Podczas spaceru po plaży tego dnia byłem bardzo sfrustrowany, odczuwając w rzeczywistości zbiorową frustrację ludzkości obecną sytuacją i zacząłem narzekać na niebo z powodu bólu, którego doświadczyłem przez całe życie i podczas przedłużającego się LBP na w imieniu ludzkości. Następnie zadekretowałem, że nie chcę już dłużej być męczennikiem i sługą ludzkości i Wszystko-To-Jest podczas tego żmudnego procesu wniebowstąpienia i pragnę natychmiastowego zakończenia mojej misji w ciele fizycznym na tej linii czasu poprzez wniebowstąpienie.

Jak zawsze wiedziałem, że ten wybuch emocji służył wyższemu celowi i ma na celu otwarcie nowego portalu / poziomu ekspresji dla mnie i ludzkości. Zasadniczo domagałem się rozpoczęcia wprowadzenia nowej teorii Prawa Uniwersalnego . Wiedziałem w tym momencie, że ten emocjonalny krzyk jest najskuteczniejszym metafizycznym, alchemicznym sposobem tworzenia nowych rzeczywistości .

Amora była początkowo kuszona, aby przestać narzekać, ale Elohim powiedział jej, żeby pozwoliła mi kontynuować moje skargi do Nieba, ponieważ ta emocjonalna energia jest paliwem dla wszelkich globalnych zmian. W ten sposób stworzyłem wiele nowych osi czasu i nadałem im nowy styl. Następnego dnia Elohim przekazał Carli tę wiadomość, która potwierdziła nasze doświadczenia na plaży poprzedniego dnia.

18 marca 2014, The Elohim

Amora : Czułam się całkowicie psychicznie i duchowo oderwana od tego życia, od tej rzeczywistości i zauważyłam głośne brzęczenie w uszach i czułem się, jakbym fizycznie podnosiła się z ziemi i pod sufit naszego mieszkania, kiedy przybył Elohim. z osobistą wiadomością dla Ciebie (Georgi).

Tak na marginesie, mam intuicyjną wiedzę, że coś zostanie „odkryte” lub „zrozumiane”, co będzie miało istotny i fundamentalny wpływ na przyjęcie waszego Uniwersalnego Prawa na obecną arenę naukową. Oczywiście twoje / nasze wniebowstąpienie może być również związane z tym wydarzeniem, a nawet może spowodować przyjęcie Uniwersalnego Prawa.

Początek energetycznego przygotowania do wprowadzenia nowej teorii uniwersalnego prawa na Gai 5

„Witajcie, jesteśmy Elohimami…  Są teraz wielkie siły przygotowujące się do wprowadzenia waszej pracy nad nową teorią nauki,  która posłuży jako podstawa dla nowych ram nauki ogólnej i wszystkich wspierających konstruktów myślowych i technologii, które płynąć i rzeczywiście rozwijać się od tego punktu wyjścia.

Jak wiecie, jest wiele do zrobienia, aby przygotować płótno na przybycie pędzla. Po pierwsze, płótno musi być przygotowane bardzo szczegółowo, gdzie powierzchnia jest napięta i płaska, a farba powinna być wygładzona w fachowy sposób. Bez takiego przygotowania farba zbryla się, kruszy i odpada, pozostawiając całkowicie nierozpoznawalną scenę.

Przygotowania już się rozpoczęły, a gdy zostanie utworzona podstawa do prezentacji twoich teorii, wszystko będzie się układać.

Gdy popycha cię pragnienie zaprezentowania tej nowej wiedzy, odtwórz okoliczności, które wskażą ci drogę. 

Już czas! Nadszedł czas !

Rozpocznij powoli, ostrożnie i metodycznie. Droga się teraz otworzy. Sukces wdrażania tych nowych teorii naukowych zaczyna się teraz .

(Po odwołaniu naszej transmutacji i wniebowstąpienia pod koniec maja 2014 roku , odpowiednio zdecydowaliśmy się na przedłużenie naszego pobytu na niższych liniach o kolejny 7-letni cykl , nic się w tym kierunku nie działo i musiałem na coś czekać do końca tego roku 2020 nie mogę sobie jednak wyobrazić, żeby to się zamanifestowało w obecnych okolicznościach drugiej blokady, kiedy ludzie stracili mózg w wyniku przedłużającej się kwarantanny i niedotlenienia spowodowanego przez maski, a także są całkowicie sparaliżowani przez ich egzystencjalne lęki Dlatego tylko wielkie cuda mogą wyrwać ludzkość z jej obecnego odrętwienia i obudzić ją na błogosławieństwa nowej Ogólnej Teorii Nauki i Gnozy Prawa Uniwersalnego ).

Wspieramy Cię, gdy zmieniasz swoje podejście i odwołujesz się do swoich kolegów w oparciu o czysto fundamentalne koncepcje, jako wspólne cechy między Tobą a Twoimi rówieśnikami. Ich skłonność do trzymania się starych, bezpiecznych, a przez to wygodnych pomysłów, doprowadzi do przedłużających się dyskusji, a zatem będzie również dyktować twoje bezwarunkowe wsparcie ze wszystkich stron.

Pokaż im drogę!  Zawsze chodziło o ciebie jako  mistrza nauczyciela !

Twoja ostatnia praca [na własnej stronie internetowej] przygotowała cię na ten moment, w którym byłeś profesorem przez kilka lat . To Przygotowało cię i teraz jesteś gotowy.

Teraz jesteśmy przy tobie.

Idź w zaufaniu z wewnętrznym męstwem i siłą Elohim! 

(Moja siła Elohima wciąż tam jest, chociaż nieco uschnięta w tej coraz bardziej toksycznej atmosferze i nieustannych, wyczerpujących bitwach z ciemnymi na wielu poziomach, liniach czasu i wymiarach. Obiecanej krainy błogości i harmonii wciąż nigdzie nie widać, całkiem wręcz przeciwnie, a moja wyobraźnia, która go tworzy, wyczerpuje się przez niekorzystne okoliczności. Czas na wielką zmianę, mój Elohim!)

http://www.stankovuniversallaw.com/2020/10/ascending-gaia-as-logos-gods-part-23/#more-29954

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz