czwartek, 8 sierpnia 2019

Ivo z Vega - Lightworkers a Pieniądze - 03.08.2019

Ivo of Vega: Lightworkers and Money

8/3/2019

MÓJ POST DZISIAJ: 

Więc lightworkers wszyscy czekają na RV, aby mogli zmienić świat. Chcesz mieć te pieniądze, aby zmienić świat.
Uważasz, że potrzebujesz więcej pieniędzy, dużo, aby zmienić świat.
Nadal jesteś przyłapany na myśleniu w 3D.

Nie potrzebujesz pieniędzy, aby zmienić świat. 

Musisz zdać sobie sprawę z tego, że twój umysł tworzy ten świat, a sposobem na zmianę świata, który jest projekcją twojego umysłu doświadczanego jako sfera fizyczna, jest zmiana umysłu.
Kiedy wierzysz w potęgę pieniądza bardziej niż w swoją własną moc, utkniesz.
A deep state / cabal / illuminati nadal opóźniają uwalnianie funduszy RV tylko dla lightworkers. Czy to przypadek? Myślę, że nie.
Mają cię w garści i jak zwykle współpracujesz.
Jeśli chcesz zmienić świat, użyj swojego umysłu, aby to zrobić teraz. Jesteś silniejszy niż banknot dolarowy.


Ja: Ivo, ta wiadomość musi się wydostać. Ludzie muszą przestać się kręcić, czekając, aż RV odjedzie. Muszą teraz coś zrobić. Mamy do dyspozycji moc światła, moc miłości, która stworzyła wszystko w tym wszechświecie, do naszej dyspozycji. Pieniądze są częścią tego, co stworzyliśmy. A jednak tak wielu czeka na pieniądze, by się zmienić i zmienić świat.
Pomyśl o tym. Dostaję te błyski wglądu szybciej, niż potrafię pisać! Jeśli urodziłeś się na tej ziemi jako jaskiniowiec, jeśli kiedykolwiek istniało coś takiego, nie jestem nawet tego pewien, czy miałeś pieniądze? Ale zawsze przeżyłeś, prawda? Jeśli urodziłeś się jako zwierzę lub owad, nie potrzebujesz pieniędzy, prawda? Dlaczego potrzebujesz pieniędzy? Ponieważ zorganizowaliśmy nasze społeczeństwa w taki sposób, aby wymagały korzystania z niego, i istnieją systemy mające na celu utrzymanie cię w długach, brak gotówki (na przykład inflacji i podatków) oraz aby bogaci się wzbogacili.
Sztuką jest wyciągnięcie się z systemu. Używaj systemu jak najmniej. Przestań być konsumentem. I wtedy zaczniesz widzieć, jak to zużywa twoją moc, energię, siłę życiową.


Więc teraz żyjemy w społeczeństwie uprzemysłowionym / opartym na technologii, które wykorzystują pieniądze jako środek wymiany. To nie jest problem, ponieważ możesz użyć swoich mocy energetycznych, aby zmienić swoje fortuny.
Niedawno uświadomiono mi, ilu lightworkerów zmaga się i podobnie jak ja wydaje się, że żyją poniżej poziomu ubóstwa. Żyjemy w społeczeństwie opartym na pieniądzach i istnieje akceptowany sposób zarabiania pieniędzy, ale istnieje sposób, w jaki my, lightworkers, mamy wnieść obfitość na ten świat. Jednak tak wielu nie wie, jak to zrobić.
Musisz użyć prawa przyciągania, i znowu wielu nie zna uniwersalnych praw. Istnieją zasady, które mają zastosowanie do tej gry życia tutaj, na ziemi i w całej galaktyce, i są to zasady energii miłości. Więc nie mogą być źli. Wszystko jest miłością, ponieważ to jedyna rzecz, która istnieje.
Jesteś miłością I możesz użyć tych zasad miłości, aby stworzyć sobie więcej obfitości. To zależy od tego, jak bardzo siebie kochasz!
Przestań więc narzekać na to, czego nie masz, jak biedny jesteś, jak ciężko się czujesz i zacznij być wdzięczny za to, co masz. To jedna rzecz, która może zrujnować twoją zdolność do zwiększania obfitości: negatywność.
Jedną dobrą książką do przeczytania jest książka Sanaya Roman i Duane Packer: Creating Money and Abundance. Przeczytałem to lata temu i działa. Możesz nauczyć się magnesować wszystko, co chcesz dla siebie. 

Ale musicie zrozumieć swój poziom świadomości, 
musicie zrozumieć, co dzieje się w waszej głowie 
i musicie zrozumieć, co mówicie, 
aby oprzeć się obfitości, której pragniecie. 
Musisz więc mieć samoświadomość.

Jest to jednak w pełni wykonalne. Wiele lat temu mawiałem: „Potrzebuję stałego urlopu. Potrzebuję odpoczynku od tego. ”Praca i codzienne życie były tak stresujące, ponieważ będąc empatą pracującym w centrum biznesowym w centrum miasta, skończyło się to wypaleniem. Miałem jednego lekarza, który napisał mi o niepełnosprawności długoterminowej, a firma ubezpieczeniowa ostatecznie mnie wyrzuciła z moich dożywotnich świadczeń - tak jak oni to robią. Jeśli masz do czynienia z firmą ubezpieczeniową, szczególnie w zakresie LTD, prawnik, ponieważ spróbuje cię oszukać i nie wypłaci. Prawda. Faktem jest, że towarzystwa ubezpieczeniowe NIE są etycznymi przedsiębiorstwami i nie są ponad wszelkimi oszustwami, aby cię oszukać i obrabować z twoich prawowitych zarobków. Nie pozwól im!
Po tym znów musiałem trochę pracować i skończyło się na pomocy społecznej. W biurze pomocy społecznej moja pracownica powiedziała mi, że nawet jej o to nie prosiłem, powiedziała mi… musisz złożyć wniosek o rentę inwalidzką. Twoja depresja zaburza twoją zdolność do pracy. Zrobiłem formularze i testy, a 2 lata później, kiedy dostałem rentę inwalidzką, mój lekarz powiedział, że nigdy wcześniej nie widział, żeby ktoś taki jak ja został zatwierdzony. Zwykle musisz być prawie martwy, zanim cię zatwierdzą. Ale dostałem aprobatę i nadal jestem na tym.
Stworzyłem to. Moim umysłem i moją mocą światła.
Dostałem samochód, którego chciałem, gdy nie miałem pieniędzy na samochód. Mam pieniądze i samochód.
Dostałem mieszkanie, które chciałem - dokładnie tak, jak określiłem.
Ile razy dostawałeś z życia to, czego chciałeś? Może nazwałeś się szczęśliwym. 
Nie masz szczęścia Dostosowałeś się do tego i namagnesowałeś go w swoim życiu. 
Przyciągnąłeś to. 
Robiłeś to przez cały czas, 
teraz musisz tylko nauczyć się, 
jak to robić świadomie.
To się dzieje cały czas i musisz to zrozumieć, spojrzeć wstecz, aby zobaczyć, kiedy dostałeś to, czego chciałeś, a następnie zrozumieć, że masz tę moc. To nie byli twoi rodzice, to nie był twój szef, to nie był rząd - masz to dla siebie.
Jak powtarzamy, jesteś odpowiedzialny za swoje życie, niezależnie od tego, czy bierzesz odpowiedzialność, czy nie. Kiedy bierzesz odpowiedzialność na poziom tworzenia tego, co chcesz, rozumiesz, jak potężny jesteś.


Ivo: Tak, siły lightworker na tej ziemi muszą się zwiększyć i odzyskać swoją moc. Wielu to rozdaje. Jest to część procesu na twojej planecie, ale potrzebujemy więcej sił, aby nam pomóc. Twoi ludzie mają być oprawcami światła dla tej wyższej wibracji 5D. Jeśli nie możesz konsekwentnie utrzymywać tak dużej ilości energii, nie przejdziesz do 5D. 
To podstawowa nauka. 
Musisz dostosować się do częstotliwości, którą chcesz mieć w swoim życiu. 
Innymi słowy, musisz nim być.
Aby RV mógł wejść, musisz puścić swoje oczekiwania i spróbować wzmocnić jego wdrożenie. 
Samo wysłanie energii na pomoc pomaga zwalczyć mroczną interwencję w jej rozwoju. 
To jest światło kontra ciemność w czwartym wymiarze. To jest dualność. 
Tak więc światło musi stać się silniejsze, a lightworkers postanowił przybyć tutaj, aby to zrobić.

Umocnienie czegoś jest tak proste, jak pozytywne myślenie o tym. To takie proste. Kiedy wprowadzacie energię białego światła przez czakrę korony i wzmacniacie swoje myśli dzięki tym wyższym energiom, pomagacie stworzyć tę nową sytuację. Zrób to teraz z RV. Nie kiedy potrzebujesz, ale w najlepszym momencie dla wszystkich.
Ja: Czuję, że więcej lightworkers musi wkroczyć w swoje kreatywne moce.

Ivo: Tak, a zwiększenie kreatywności to kwestia niedopuszczenia, aby systemy 3D Cię powstrzymywały. 
Zrozum, że jesteś poza nimi i nie mogą cię kontrolować, chyba że im na to pozwolisz. 
Możesz teraz zarobić dla siebie więcej pieniędzy, lepsze miejsca pracy, życie, które chcesz, pokój dla świata i więcej kochających przyjaciół. 
Cokolwiek chcesz, ustaw swój umysł na to, a pojawi się we właściwym czasie. Musisz dostosować się do wibracji rzeczy, którą chcesz.


W swoim poście powiedziałeś, że „jesteś silniejszy niż banknot dolarowy”. 
W rzeczywistości lightworker oddaje swoją moc banknotowi dolarowemu.
 Inwestujesz swoją moc w siłę ekonomiczną banknotu dolarowego, ale tak naprawdę to twoja moc. 
Pieniądze to po prostu zadrukowany papier, minerały i figurki elektroniczne. 
Właśnie w ten sposób utrzymujesz matrycę: wierząc w jej założenia, a nie w siebie. 
Uważasz, że twoje samochody są mocne, ale jeśli zbytnio się boisz, nie naciskasz tak mocno pedału gazu. Bałbyś się mocy tego samochodu. Więc to twoja moc, twój brak strachu napędzają samochód. Samochód to tylko pomysł. I oczywiście na telewizorach widać reklamy informujące, że te samochody są mocne. 
To ty masz moc, a nie samochód. 
Będziesz siedział tylko w podjeździe bez Ciebie za kierownicą. Jesteś jego mocą. Robi to, co mu każesz.

Ja: dziękuję Ivo!

Ivo: W tym samym duchu są twoje ciała. 
Nic nie robią bez waszej duszy. 
Twoja dusza ma moc. 
Idziesz na siłownię, aby ćwiczyć swoje ciała i jesteś dumny ze swojej mocy, 
ale spotkałeś ludzi o silnej sylwetce, ale o słabym charakterze, więc nie spotykają się z taką siłą, jak chcieliby, prawda? 
Ciało nikogo nie zwiedzie. 
Dusza jest mocą. 
Twoje pieniądze nie są twoją potęgą - jesteś potęgą. 

Nie wasze samochody, ani kontrolery, ani nawet ciała…
 jesteście mocą, która napędza ten świat, dzięki czemu możecie odzyskać swoją moc, posiąść ją, aby zmienić swoje życie i poprawić losy wszystkich. 
Tak. 
Nie potrzebujesz do tego pieniędzy.

Ivo: Kochanie, rozumiesz, że w niektóre dni, kiedy prowadzisz samochód, włączasz Led Zeppelin, opuszczasz okna i przekraczasz ograniczenie prędkości, ponieważ lubisz moc, ale odczuwasz swoją moc. 
Jak możesz poczuć moc swojego samochodu? 
Nie możesz. 
Możesz poczuć swoją własną moc, 
która również rośnie, 
gdy podnosisz samochód. 
Nie, słyszę, że się opierasz. 
Wszystko, co czujesz, 
jest twoją własną mocą, 
gdy wyczuwasz prędkość samochodu. 
Nie jesteś samochodem. 
Jesteś sobą i odczuwasz własną reakcję na prędkość samochodu i wibracje silnika. 
Jesteś czujnikiem, pamiętaj.

Ja: prawda.

Ivo: To twoja moc. 
Co więc możesz zrobić, jeśli chodzi o zmianę świata? 
Możesz usiąść w swojej mocy lub wnieść więcej mocy poprzez czakrę korony. 
Poproś siebie samego boga lub siebie samego, aby posłali wam moc, 
a następnie naładujcie tę moc swoimi myślami. 
„Chcę pokoju na ziemi. 
Niech tak będzie. ”
„ Chcę lepszy dom. ”
„ Chcę więcej dochodów. ”
Oczywiście, jak poucza książka, musisz bardzo szczegółowo określać szczegóły, 
im więcej szczegółów, 
tym lepiej 
i nie stosuj negatywów. 
Nie mów tego, czego nie chcesz, 
bo to również dostaniesz. 
Wszechświat jest pozytywny. 
Nie stosuje negatywów i nie rozumie negatywnego myślenia.
 Kiedy więc powiesz „Nie wysyłaj mi tylko 100 $”, najprawdopodobniej otrzymasz 100 $. tylko.

Ja: Ivo, wciąż widzę coś z mojego dzieciństwa, które było naprawdę pozbawione mocy. 
Moja matka mawiała: 
„Daj mi, nigdy nie dostaję”
, kiedy prosiliśmy o coś, czego chcieliśmy.

Ivo: Twoi rodzice byli narcyzami, kochanie, nie chcieli, żebyś miał jakąkolwiek władzę. 
Pytanie jest mocą, 
a udzielanie innym satysfakcji. 
To część cyklu. 
Cały czas pytacie o wszechświat i jest to całkowicie w porządku. Wasza matka nie lubiła waszej mocy i chciała was kontrolować, pozbawiając was mocy dzieci. 
Więc zrozumiałeś taktykę matrycy bardzo młodo w życiu. Wskazane jest, aby wszyscy, którzy chcą odzyskać swoją moc, zobaczyli, 
co pojawia się dla nich jako opór, 
ponieważ Sharon „daj mi nigdy więcej”. 
Nadal stoi jej na drodze. 
Pytanie jest w porządku. 
To pierwszy krok w procesie twórczym. 
Następnie poproś o uleczenie tych oporów.

Ja: Okej, no cóż, idę na medytację w kolumnie światła. 
Jest sobota 2 po południu EST i odbywa się co tydzień, więc będę medytować o pokoju. 
BTW, jedynym powodem, dla którego ludzie medytują w liczbach, jest to, 
że ma większą moc, 
ale możesz robić własną medytację. 
Zmienia zbiorową nieświadomość.

Ivo: Kochanie, dotrzemy tam. 
Zmienimy ten świat na wszystkich osiach czasu. 
Pamiętaj to.

Ja: dziękuję Ivo.


Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz