środa, 14 sierpnia 2019

Ivo z Vegi, Przestań Reagować - 11 sierpnia 2019


Ivo of Vega, Stop Reacting


Opublikowany 11 sierpnia 2019


Transcript.:


Ivo of Vega: Stop Reacting

8/11/2019



Mój post dzisiaj: Oto kolejny dobry sposób na zmianę wibracji w tej chwili.


Przestańcie reagować.


Tak, następnym razem, gdy będziesz na swoim kanale fb i zobaczysz kogoś, kto doznał ogromnej godności, nie wybuchaj gniewem.


Następnym razem, gdy czytasz swoje posty na FB i widzisz, że ktoś jest prześladowany przez negatywne byty, które, jak mówią, czynią z ich życia piekło, nie reaguj ze strachu. „OMG! Mam nadzieję, że mi się to nigdy nie przytrafi!”


Następnym razem, gdy ktoś wpadnie w wypadek samochodowy, tak, biegnij, aby mu pomóc, oczywiście, ale zachowaj głowę. Nie wyzwalaj swoich najgorszych obaw przed sytuacją. Nie przesadzaj.


Dlaczego nie?


To proste. Tworzysz swoją rzeczywistość. Te rzeczy są częścią twojej rzeczywistości.


Dlaczego więc bać się tego, co tworzysz? Po co złościć się na to, co pomagasz stworzyć?


Tworząc takie sytuacje, a następnie reagując na nie ze strachem, wstydem, niepokojem, przerażeniem, smutkiem ... trzymasz się utknięcia w niższych pętlach częstotliwości wibracji. Inicjujesz to i utkniesz w tym. Jaki to ma sens?


Zrozumcie, że je tworzycie, i zrozumcie, że tworzycie swoją rzeczywistość, aby stać się silniejszymi i nie reagować w strachu, złości i czymkolwiek innym. Sytuacje, które stworzyłeś, aby nauczyć się panowania nad sobą.


Spróbuj. Możesz mi później podziękować.


Ja: Dobra, Ivo. Reagowanie Nie wiedziałabym nic o tym.
Ivo: Przestań kłamać, moja droga.
Możesz się tym przejmować bez gniewu. Możesz się tym przejmować, nie martwiąc się, co jest twoim ulubionym. Jesteś jak matka, okazujesz troskę, denerwując się. Jest to reakcja negatywna, która w rzeczywistości wstrzykuje negatywną energię do sytuacji, przedłużając ją. Wstrzyknięcie pozytywnej wibracji miłości do sytuacji uzdrowi ją szybciej, a wasze wibracje pozostaną wysokie.
Tak, wielu z was nauczyło się reagować tak jak rodzice. A strach jest jednym z największych problemów. Reagujesz w strachu, co wskazuje na twoją niepewność.
Ja: Okej. Pewnego dnia, kiedy wpuściłam kota do piwnicy, on chyba wślizgnął się pod podłoże i wszedł w stronę sąsiada. Sąsiad ma tajską restaurację i najwyraźniej nie schładza jedzenia w swojej piwnicy, ponieważ Merlin wrócił i przygryzał wargi! Nawet tego nie robi, kiedy karmię go jego karmą dla kotów, ale z pewnością spodobało mu się to, co dostał w piwnicy sąsiada.
Ivo: Tak, a ty się martwiłaś. Tworzysz problem, martwiąc się. Stworzyłaś tę sytuację. Nie, zrobiłaś moja droga. Kot i ty. Wiem, że czujesz się tak, jakbym cię obwiniał, ale współtworzyłaś tę sytuację. Tak, czuję twój opór. Dotyczy to również twojego dzieciństwa - bycia obwinianym za coś, czego nie zrobiłeś. Wiele tego doświadczyłaś.
Ja: Więc wyzwalacz musi zostać usunięty. Sądzę, że ludzie, którzy są często obwiniani jako dzieci, nie chcą brać odpowiedzialności. Uważają, że to nie ma sensu, bo i tak będą mieli kłopoty.
Ivo: Więc to jest wam pokazywane. Merlina należy trzymać z dala od piwnicy.
Ja: powodzenia. Teraz, gdy znalazł źródło pożywienia, na tym będzie.
Ivo: Nie wiesz, że jedzenie jest dla niego nawet zdrowe. Najprawdopodobniej jest niegotowane.
Ja: Sushi. LOL Spodobało mu się.
Ivo: Musisz próbować trzymać go z dala od tego.
Ja: Okej.
Ivo: Martwiłaś się, że kot utknie pod podłogą. Nie zrobił. Martwiłaś się, że go stracisz. Ty nie. Martwiłaś się tym, co musiał zjeść. Teraz ma się dobrze. Kiedy się martwisz, obniżasz wibracje, trzymasz się mniej wibracji niż wibracji 5D, która jest wymagana do rozpoczęcia RV w odniesieniu do dyskusji w tym tygodniu. Zrozumcie, że kiedy się o coś martwicie, musicie to zmienić, aby wyrazić miłość. Zamiast „Martwię się, że stracę kota”, powiedz: „Kocham kota i chcę go ze sobą”. Podnieś wibracje swojego zmartwienia, aby wyrazić miłość.
Ja: Dobra, to dobry pomysł.
Ivo: Twoje zmartwienie pokazuje niepewność. Pokazuje, że czujesz utratę kontroli nad sytuacją. Martwisz się działaniami swojego kota, ale nic mu nie jest. Zdaję sobie również sprawę, że czujesz, że jeśli się nie martwisz, nie obchodzi cię to, ale można się tym przejmować bez obaw. Worry pokazuje, gdzie czujesz się pozbawiona mocy. Inni powiedzieliby: „Wróci” i nic o tym nie myślą.
Ja: Okej. Doszłam do wniosku, że sam się o siebie zatroszczy. Ma tylko dwóch sąsiadów, którzy go karmią, teraz 3, jeśli uważasz, że zjadł to skradzione jedzenie. Chyba mój sąsiad pomyśli, że mamy w domu całkiem duże myszy.
Ivo: Tak, martwisz się o swoje relacje z sąsiadem. Czy może być gorzej niż w innych relacjach z innymi sąsiadami?
Ja nie.
Ivo: Jest to kolejna rzecz, która zostanie ci pokazana. Martwisz się o swoich sąsiadów do tego stopnia, że ​​nie chcesz ich mieć. Jednak rozmawiasz z mężczyzną z sąsiedztwa.
Ja: On jest rozsądny.
Ivo: Rozumiem. Martwisz się o nieuzasadnionych sąsiadów.
Ja: LOL Nie mieszkałeś na ziemi, Ivo!
Ivo: Tak, widzę, że macie programy telewizyjne o sąsiadach z piekła rodem.
Ja: Więc manifestujesz lepszych sąsiadów?
Ivo: To jest początek. Ale rzutując ten strach na temat twoich sąsiadów, będziesz musiał tylko stawić temu czoła. Musisz więc być bardziej pewny siebie. Rozumiesz, że zamanifestowałeś swoje mieszkanie, ponieważ masz dokładnie to, co określiłaś, ale mogłabyś określić lepszych sąsiadów.
Ja: Tak, ale wtedy nie wiedziałam o demonice o czarnych oczach, więc dostałam jedną z nich. I zmiennokształtny dla ostatniego sąsiada, który porzucił swojego kota.
Ivo: Tak. Ale zrozum, kochanie, reagujesz strachem, kiedy się martwisz, a to utrzymuje cię w negatywnej niskiej pętli wibracyjnej.
Ja: rozumiem. Zacznę się na tym łapać. Tak jak wtedy, gdy dzwoni wewnętrzny krytyk.
Ivo: Zrozum, że krytyk próbuje się chronić, ponieważ widzi ciebie jak siebie samego. Nie jesteście swoim ego. Jesteś duszą Wasze ego ma do odegrania pewną rolę, to znaczy zjednoczyć się z duszą. Najwyraźniej twoje ego nie zawsze.
Ja: Bezczelne!
Ivo: Dla tych, którzy cierpią z powodu wyczerpania, bombardowanie ciągłymi negatywnymi energiami, takimi jak zmartwienie, pogorszy sprawę.
Ja: Więc mówisz o mnie.
Ivo: Jestem. Kiedy reagujesz negatywnie, łapiesz się we własną sieć . Będziesz flirtowała w sieci, dopóki nie zostaniesz zwolniona.
Czasami potrzeba zwolnienia spustu i ponownego podniesienia wibracji. Najłatwiej jest zrozumieć czynnik wyzwalający z przeszłości i uzdrowić przeszłość. Przeniesienie białego światła przez koronę uleczy negatywne bloki wewnątrz ciebie. Energia białego światła to miłość, a miłość leczy wszystko. Wymagane jest również przebaczenie. Wybacz matce zmartwienie modelujące zamiast wyrażania miłości.
Ja: Rozumiem! Czy możemy porozmawiać o innej sytuacji? Kolejny przykład dla słuchaczy, proszę? Dlaczego to utknęło mi teraz w głowie? Kiedy znajomy wyszedł za mąż w wieku dwudziestu lat, szłam przez drzwi kościoła i szarpał samochód, a pasażer, młody chłopak, krzyknął: „Frajerze!”.
Ivo: Jak zareagowałaś?
Ja: Wydaje mi się, że wpadłam między myślenie, że to śmieszne, a smutek z powodu Julie.
Ivo: Julie tego nie słyszała. Więc nie było powodu, by się denerwować. Jeśli chodzi o myślenie, że to zabawne, możesz mieć większy szacunek dla decyzji przyjaciela. W rzeczywistości miało to związek z twoją własną opinią na temat małżeństwa i że nie jest to konieczne. Miłość to największa więź, która zjednoczy tych, którzy mądrze kochają. Nie ma potrzeby legalności. Jednak twoja matryca stworzy to, aby utrzymać cię w niewoli systemu.
Ja: Myślę, że drugą rzeczą jest to, że niektórzy ludzie są rozbawieni, gdy inni jawnie naruszają maniery i protokoły społeczne. Jak komiks powstający, który żartuje z politycznie niepoprawnych słów. Myślałam, że to zabawne, ale jednocześnie żal mi Julie.
Ok, a co z innym przykładem?
Ivo: Moja droga, to oczywiste, że kiedy reagujesz negatywnie, nie cieszysz się życiem. Wystarczy negatywny pogląd na życie i jesteś skazana na to, by się nim nie cieszyć.
Ja tak. Kolejny przykład proszę ....
Ivo: Nawiasem mówiąc, ten ostatni przykład pokazuje konflikt mieszanych emocji. Z jednej strony podobało ci się, ale czułaś się obrażona na swojego przyjaciela.
Ja: prawda. Dobra, weźmy argumenty z Facebooka, które mają miejsce na praktycznie wszystkich postach lightworker. Ludzie reagują na to, co mówią inni. Czują, że muszą walczyć i wygrywać. Jeśli druga osoba nie zmieni zdania, musi wstrząsnąć nią ze wstydu. Zwykle sprawia to, że plakat jest bardziej zdeterminowany, aby wygrać spór. Naprawdę nie ma sensu się kłócić, co jest negatywną reakcją na to, co ktoś powiedział.
Ivo: Tak. I sposobem, aby sobie z tym poradzić, jest pozwolenie wszystkim na wyrażenie opinii. Ludzie mają swoje opinie, ponieważ są w pewnym momencie własnego wzrostu i rozwoju i są w stanie utrzymać określoną częstotliwość wibracji. Kiedy więc częstotliwość przejawia się jako szczególna opinia, z którą inni się nie zgadzają, dochodzi do walki.
Jeśli ktoś się z tobą nie zgadza, czy to cię boli? Powiedziałabym „nie”. Nie ma szkody. Czy myślisz, że cały świat zobaczy rzeczy po twojej myśli? Nie, nie będzie. Ale twoi ludzie lubią debaty i to jest jak walka fizyczna - idziesz, aby wygrać i zniszczyć innych, a nie oświecić. Są to więc reakcje bardzo niskiego kalibru. Samo powstrzymanie tego ogromnie zwiększyłoby iloraz światła na waszej planecie. Atakuj i broń się. Zrobimy również wideo na ten temat.
Ja tak.
Ivo: Ale ci, którzy atakują innych, również atakują siebie. Są to zmartwione dusze.
Ja: uczymy się tego. Uważamy, że możemy się doskonalić, sami siebie zawstydzając i atakując.
Ivo: Jesteś już idealna. Po prostu o tym zapomniałaś.
Ja: prawda.
Ivo: Jeśli twoja reakcja polega na ataku lub obronie w kłótni, wyrażasz niepewność. Nie ma nic do ataku i obrony. Jesteśmy jednością.
Ja: Powiedz ciemności, że.
Ivo: Tak, ale widzisz, że one również mają niskie wibracje. I nauczyli cię swoich błędnych, niekochanych sposobów. Dla słuchacza obserwującego wszystkie swoje reakcje. Kiedy reagujesz negatywnie, przychodzisz z miejsca braku świadomości. Powiem wam, że dla Sharon bardzo interesujące jest zbadanie jej własnych myśli. Odkryła w swoim umyśle wiele rzeczy, które odegrały się automatycznie, a odzyskanie kontroli nad myśleniem było procesem trwającym całe życie. Ale pozostaje przy tym i moim zaleceniem jest, że ty też. Wszelka negatywność, niepewność, strach, ból, wstyd i potrzeba zniszczenia i ataku muszą zostać zlikwidowane w jednostce, aby uzdrowić kolektyw. Tak musi być.
Ja: Dziękuję, Ivo.
Ivo: Moja miłości, jesteś wspaniałym uczniem życia i moją inspiracją.



Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz