środa, 21 sierpnia 2019

Przekraczając Bramę Niebios autor:GEORGI STANKOV wysłane 21 SIERPNIA 2019 R



Przekraczając Bramę Niebios


Amora, 20 sierpnia 2019 r
Z głęboką radością przekazuję wam święte przesłania, które otrzymałam w ciągu ostatnich 48 godzin, które opisują, co wydarzyło się energetycznie w tym pięknym miesiącu sierpniu! Każdy sierpień zapowiada się na dostawę - a ten nie był wyjątkiem. W rzeczywistości ostatnie trzy tygodnie przyniosły najbardziej intensywne zmiany energetyczne, jak dotąd, podczas naszej ciągłej ekspansji w Światło.
Zauważysz to przesunięcie energetyczne, albo odczuwając energię poruszającą się do i przez twoje pola i ciało, albo  zauważając działania i zachowanie tych, którzy wydają się wcale nie odczuwać energii i mogą wyrażać się w niecodzienny sposób. Pewne jest, że każdy z nas doświadczył jakiejś zmiany, zarówno osobiście, jak i bezpośrednio, lub poprzez obserwowanie innych w naszym życiu. Ten bardzo intensywny okres przejściowy dobiegł końca i udało nam się przejść do nowego Wszechświata , Wszechświata , w którym stan wzniesiony jest normą i gdzie będziemy teraz doświadczać naszych własnych nieodłącznych mocy tworzenia, zgodnie z ich przeznaczeniem.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy połączyłam się z nowymi źródłami, które konsekwentnie identyfikują się z uniwersalnym podejściem. W tym duchu otrzymałam ostatnio przekazane wiadomości od nowej grupy, która identyfikuje się jako Rada Dwunastu.  Rada ta bezpośrednio nadzoruje nasze wstąpienie do Światła. Byli pierwszą grupą, która potwierdziła naszą wielką zmianę dwa dni temu 18 sierpnia, a następnie doszło potwierdzenie od kolektywu Elohim. Poczujesz radość i ulgę swojej Duszy wraz z ogłoszeniem wiadomości, które przyszły do ​​mnie w bardzo świętej chwili, chwili głębokiej radości - wypełnionej łaską, którą może dla nas obdarzyć tylko Stwórca. Jestem pewna, że ten moment zostanie teraz objęty przez każdego z was, kiedy dostroicie się do energii emanujących z tych orędzi.
Od mego serca do twojego ~ mojego pokoju i mojej miłości,
AMORA
_______________________________________
Tło tego wydarzenia jest następujące: 18 sierpnia, o 3:33 rano, obudziłam się z przesłaniem, aby natychmiast wykonać ważne prace w celu ustabilizowania płyty Juan de Fuca, która biegnie wzdłuż zachodniego wybrzeża Kanady i USA. W ostatnich dniach było tu wiele trzęsień ziemi. Wielokolorowe tęczowe promienie zalały ten projekt i było to spektakularne! Siatka stabilizacyjna jest obecnie ważna, szczególnie przy niestabilności między rzeczywistością 3, 4 i 5 wymiaru.
Po około pół godziny kierowania promieni do rdzenia krystalicznej siatki Gaii otrzymałam wiadomość, że wszystko się ustabilizowało i właśnie w tym momencie zauważyłam powolny i stały wzrost nowego rodzaju energii, który zaczął się budować, a który wyrósł do punktu, w którym byłam prawie sparaliżowana od intensywności. Ta fala była falą Wniebowstąpienia o wysokiej częstotliwości, chociaż energia była inna niż zwykła energia Wniebowstąpienia. Zbudował się w ciągu 45 minut i trwał co najmniej trzy godziny.
Kiedy wydawało się, że osiągnęła pełną intensywność, zaczęłam zdawać sobie sprawę, że pokój był wypełniony małą grupą Jasnych Istot. Z tego, co mogłam ustalić, była to grupa anielskich istot, które głęboko czułam na środku mojego pokoju. Energie były w pełni wyczuwalne, bardzo pocieszające, a nawet kojące, kochające, szczęśliwe i obejmujące. Istoty pozostały przez dwadzieścia minut, a następnie powoli zniknęły. Ich przesłanie? ~ po prostu głębokie poczucie pokoju, szacunku i miłości.
To Pole głęboko pięknej energii trwało kilka godzin i od tego czasu tak naprawdę nie ustało, ponieważ osobiście doświadczam teraz tak pięknej, trwałej radości, nawet dwa dni później. Szczerze mówiąc, naprawdę czułam, że osiągnęliśmy coś, co musi być  Niebem, ponieważ czułam takie poczucie spokoju! Później tego samego dnia otrzymałam dwa potężne przesłania: pierwsze z Powszechnej Rady Dwunastu i kolejne z kolektywu Elohim . Dzisiaj poprowadzono mnie do przekazania obu tych krótkich wiadomości. Wiedzę, że weszliśmy teraz w nowe stworzenie i jako część tego nowego stworzenia wszystko jest możliwe, jeśli tylko włoży w to nasze serca, boskie umysły i dusze!

Wiadomość od Uniwersalnej Rady Dwunastu
„W królestwach żywego światła wszystko jest jednym.
Jesteśmy Radą Dwunastu, reprezentującą Bractwa Światła, które rozjaśniają Stworzenie Ziemi.  
To Stworzenie Ziemi przybyło w momencie, gdy Wszystko ma się ponownie zjednoczyć z Jednym.  
Jedno można uznać za Pierwotne Pola Pierwszej Przyczyny Stworzenia, gdzie Światło i Dźwięk jednoczą się, aby tworzyć wszystkie wyrażenia, i gdzie Wszystkie wyrażenia współistnieją w doskonałej harmonii. ”
Wiadomość od Elohimów
„To cenny czas Bramy Niebios ! Piękne wyrównanie [przez cały sierpień przez Portal Lwia Brama], w którym była chwila oczyszczenia, chwila uwolnienia starego, chwila przyjęcia nowego, w pełni zharmonizowanego i ekspansywnego sposobu bycia i uczestnictwa w Nowym Świecie. 
Tej nocy [18 sierpnia] minęła chwila cennego wsparcia energetycznego dla Matki Ziemi, ponieważ przepowiedziane niewłaściwe wyrównania wzdłuż ścieżek energetycznych były kochane w całość [moja lekkość tej nocy, aby ustabilizować Płytę Juana de Fuca w Kręgu Ognia]. Matka Ziemia jest wdzięczna i Gaia się raduje! 
To był wspaniały moment współtworzenia dla wszystkich zaangażowanych w zjednoczenie w Żywym świetle ~ w Żywym Wszechświecie ! 
Żywe Światło jest całym światłem Stworzenia, które nosi w sobie energie Boskiego Ojca, Boskiej Matki / Shekinah i Boskiego Syna [Świadomości Chrystusa].  
Ziarno Żywego Światła z Żywego Wszechświata zostało już wam obdarowane - to Koło Światła i Życia ! 
W tej chwili Matka Ziemia i cała ludzkość została wciągnięta w ochronną powłokę magnetyczną, która jest Następnym Wszechświatem Żywego Światła i Życia ! Wiele Wszechświatów tworzy Nieskończoność i aby powrócić do Żywego Wszechświata Stworzenia poprzez zjednoczenie z Wszechświatem Żywego Światła, cała ludzkość musi zostać aktywowana w polu Magnetycznych Centrów Serca ~ Fontanny Wolności! 
Jesteśmy Elohimami i radujemy się w tej rozwijającej się chwili! ”
To wydarzenie Wniebowstąpienia było kolejną udaną ekspansją w wyższe ekspresje Stworzenia, które znamy teraz jako Żywy Wszechświat . Ten sukces jest mocnym świadectwem wytrwałej wytrwałości i poświęcenia, jakie wykazali wszyscy Niosący Światło i Lightwarriors tego Wniebowstąpienia. Dalej i wyżej! ~ Amora
________________________
Postscriptum 
Z mojego punktu widzenia to może być specjalny raport energetyczny z sierpnia - jak doświadczyłem i współtworzyłem tę zmianę. Nie jestem jednak pewien, czy powinienem podać wszystkie szczegóły fizycznego ataku, który musiałem przejść w tym miesiącu, aby osiągnąć to niesamowite osiągnięcie (które może być ważnym dokumentem historycznym dla przyszłych pokoleń), ale mogę powiedzieć, że był to najbardziej intensywny i wyniszczający miesiąc światła pracy w całym moim życiu, w którym czułem, że jestem bliski fizycznego unicestwienia.
To był powód, dla którego nalegałem na Amorę, aby dostroiła się i otrzymała te wiadomości już 14 sierpnia, kiedy ostatnia gigantyczna fala zaczęła się od 5 dni fal cc pobrań energii Źródła pierwszej przyczyny stworzenia (Amora jest Elohimem pierwszej przyczyny stworzenia) i ja (jako Elohim trzeciej przyczyny stworzenia) manifestowałem je w nowych formach nieba na ziemi, eliminując starą strukturę ciemności pod rozdzierającym bólem głowy przez 5 dni z rzędu i wspólnie z bólem w całym ciele.
To było tego warte. Proszę zauważyć, że to ostateczne Uniwersalne Przesunięcie Gai i ludzkości do nowego Żywego Wszechświata Wniebowstąpionej Istoty również wyeliminowało energetyczną kwarantannę, pod którą ta planeta i jej wcielona populacja była od wieków. Było to możliwe dopiero po stworzeniu światowych centrów czakr serca - Fontann Wolności - najpierw we Włoszech, Diano Marina 10 czerwca, a następnie w Ameryce Północnej, Vancouver 25 lipca
jak potwierdzili Elohim jeszcze raz w swojej najnowszej wiadomości.
Umożliwiło to zrealizowanie tego ostatecznego przesunięcia planetarnego do nowego Żywego Wszechświata Wniebowstąpionej Istoty w polu Jedności Jednego 18 sierpnia. Jednak cała ta zmiana rozpoczęła się w rzeczywistości 25 lipca, kiedy dwie Fontanny Wolności zaczęły się rozszerzać i obejmować czakry serca całej ludzkiej populacji, jednocześnie wykorzystując potężne energie Lwia Brama. Wiem o tym, ponieważ jestem związany z moją czakrą serca ze wszystkimi ludźmi, ponieważ została ona aktywowana przez Źródło 1 lipca i od tego czasu czuję ich ból i ciemność w przejmujący  telepatyczny sposób. To nie jest przyjemny sentyment, ale trzeba było to zrobić, aby Universal Shift 18 sierpnia mógł również odnieść sukces. Ciekawe, że na początku sierpnia, w oczekiwaniu na tę datę, Mój HS przypomniał mi, że dokładnie tego dnia uciekłem z więzienia komunistycznego w 1975 r. I dotarłem bezpiecznie do Sztokholmu w Szwecji. Rozmawiałem o tym z Amorą, a ona w tym dniu przeprowadziła numerologię. Jest to „10”, moc źródła i jestem podwójnie „10” = 100 (energia źródła na sterydach) jako ludzki związek ze Źródłem.
Wkroczyliśmy teraz w nieskończoną erę wiecznego, natychmiastowego stworzenia, które, jak się spodziewam, zacznie się manifestować po krótkim okresie przejściowym adaptacji do energii magnetycznych Nowego Wszechświata. 
Przeprowadziliśmy się do nowej Złotej Galaktyki w 2014 roku i teraz działamy na poziomie uniwersalnym, dlatego właśnie z Amorą skontaktowała się Powszechna Rada 12 członków. Domyślam się, że wszystko to rozwinie się w ciągu tego roku. Sierpień spełnił wszystkie moje oczekiwania dotyczące szybkiego wstąpienia do tego kluczowego i dla nas dwóch ostatnich lat w ludzkich ciałach. Następnym stworzeniem, którego oczekuję, jest przejaw centrum uzdrawiania 5D / 7D w Diano Marino, które jest gotowe od pewnego czasu i czekało tylko, aż ludzkość i ziemia osiągną ten ostateczny próg energetyczny.
Spodziewaj się dużych zmian w nadchodzących dniach. Tymczasem ciesz się błogością i łaską nowego magnetycznego Żywego Wszechświata, który teraz przenika tę rzeczywistość i jej mieszkańców, którzy są otwarci na te energie, i zapomnij o reszcie.
Jerzy

Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz