niedziela, 4 października 2020

Zaczynając od "Akceptuję"



3 października 2020 r., Kathleen Mary Willis


W Uniwersalnym Prawie Dawania i Przyjmowania to mantra, która ciągle się dla mnie rozwija.

Wykorzystam ją, jeśli na jakiś czas, otrzymam wgląd i wrócę do niej raz po raz w celu głębszego zrozumienia 5-wymiarowych wzorców wzrostu dotyczących zarządzania zmianą.

Muszę powiedzieć, że mantra jest wspaniała w tej chwili:

Przyjmuję, pozwalam, przyjmuję, daję, jestem wdzięczny

Kilka lat temu część "daję" zmieniła się dla mnie na "wybaczam" i spędziłem dużo czasu patrząc na swoją przeszłość, wybaczając wszystko. . . .

Matka powiedziała mi w lekturze z Lindą Dillon, kanałem dla Rady Miłości, że Ona przebacza wszystko, że nie jest możliwe, aby cokolwiek oceniać.

Ponadto, w tym czasie mamy Uniwersalne Prawo Karmicznej Dyspensacji - dar nowych początków - aby pomóc nam zrozumieć przebaczenie wszystkiego. W powyższym linku znajduje się medytacja, w której przechodzimy do Rady Karmicznej.

Ale często przebaczenie jest ogromnym skokiem zaufania; jako ludzie mamy tendencję do trzymania się przeszłości, te stare urazy mówiące: "Nie ma mowy, żebym mógł przebaczyć".

Powyższa mantra związana z Prawem Dawania i Przyjmowania pomaga nam najpierw dojść do miejsca przyjęcia. Akceptacja to łagodny sposób patrzenia w przeszłość; jest uprzejma i czuć się tak spokojnie.

Przyjmowanie wszystkiego po prostu tak, jak jest, bez osądu, jest obserwowaniem przeszłości z dobrocią i delikatnością, tak jak robi to Matka, Miłością do siebie, innych, sytuacji.

Mówiłam: "Jestem Akceptacją" wokół głębokiego smutku, a ból jest magicznie podnoszący, nawet ból fizyczny.

Poza tym, "Jestem wystarczająco" i "Jestem zaakceptowany". Coraz łatwiej jest zdawać sobie sprawę z tego uczucia "Nie jestem wystarczająco dobry" i "Jestem rozczarowany".

Moje ramię zaczęło boleć tydzień temu, a potem przeniosło się do mojego ramienia, pod i w dół ramienia.

Lubię pytać ból, jakie jest jego przesłanie - "Jak to jest związane z przeszłością?" - a przesłaniem tego bólu jest akceptacja. Jezus mi pomagał.

Can I accept the past just the way it is?

My answer is, “Yes.”

Simple and kind, gentle Love for self.

As within and so without, Love within and Love without.

I receive, I allow, I accept,

I give this gentle Love to self,

and I Am Gratitude



Czy mogę zaakceptować przeszłość taką, jaka jest?

Moja odpowiedź brzmi: "Tak".

Prosta i miła, delikatna miłość do siebie.

Jak wewnątrz i bez, Miłość wewnątrz i Miłość bez.

Przyjmuję, pozwalam, akceptuję,

Oddaję tę delikatną Miłość do siebie,

a ja jestem wdzięczny

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz