poniedziałek, 12 października 2020

Utrzymanie swojego domu jako portalu światła

energy waves eraoflightdotcom
Wysłane dnia 10/12/2020 r. przez EraOfLight - Pozostaw odpowiedź

Fale energetyczne eraoflightdotcom

Kiedy Twój dom jest portalem światła jest kopuła światła na całej przestrzeni. Wewnątrz tego jesteś chroniony. Tylko wyższe istoty mogą wejść, bo stworzyłeś dla nich bramę. Twój portal może być postrzegany przez sfery anielskie, istoty galaktyczne i wszystkie inne siły we wszechświecie. I wewnątrz niego możecie rozwijać się jako duchowy latarnia morska.

Oczywiście budujecie swój portal poprzez rozwijanie waszej osobistej częstotliwości, np:

Praktykowanie dobroci, miłości, hojności, odwagi i innych pozytywnych cech (wybaczcie sobie, że jesteście ludźmi!).

Dużo śmiechu, pozytywności i szczęścia.

Praktyki duchowe, śpiewanie, modlitwa, medytacja, joga itp.

Budowanie ołtarza lub kryształowej siatki jako centralnego punktu.

Wzywanie w wyższych energiach do przepłynięcia przez przestrzeń.

Niższe energie mogą wejść w twoją osobistą przestrzeń tylko wtedy, gdy je do niej zaprosisz.

Zanim to przeczytasz proszę zawołaj w Złotym Promieniu Chrystusa i pozwól, aby cię otaczał i chronił.

Wstydzę się podzielić się tą historią, lecz była to dla mnie zbawienna i przerażająca lekcja i nauczyła mnie być bardzo ostrożnym. Pewnego wieczoru oglądałam telewizję i pojawił się program o Jeffery'm Epsteinie. Wiem! Wiem! Wiedziałam o nim tylko trochę i byłam ciekawa. Głupia ja! Oglądałam program w jakimś horrorze, a potem poszłam do łóżka. Następnego ranka weszłam m do salonu i wstąpiłam z powrotem w szoku, bo ciemne chmury zła przelewały się przez telewizor do pokoju. Od razu wiedziałam, co się dzieje, więc zadzwoniłam do Violet Flame, aby go przekazać. Nic się nie stało. Ciemno nadal wlewało się do środka. Wezwałem wszystkie energie światła, jakie tylko mogłam sobie wyobrazić, ale one nie mogły tego powstrzymać. W końcu wezwałam Biały Płomień z Atlantydy i ciemna chmura przestała być martwa i w końcu dziura została zatkana. Potem musiałam oczyścić dom.

Ale to była zbawienna lekcja. ZAPROSIŁAM CIEMNOŚCI

Po przeczytaniu powyższego, proszę, wyciągnij przez siebie pęknięcie złotego i srebrnego fioletowego płomienia, aby zmyć wszystko, co przyciągnęło i miejmy nadzieję, że nauczysz się przez mój głupi błąd.

Ciekawe jak zaczynałem pisać o tym doświadczeniu 'Wenus', która jest bardzo psychiczna, podskakiwała w agitacji i zaczynała szczekać przy moim laptopie. Teraz wróciła na swoją kanapę, aby się zrelaksować.

© 2020 Diana Cooper

**Source

 

Świetne przypomnienie dla mnie, gdy czuję się zagrożony,

Zawsze stosuję wizualizację ochronnej bańki wokół siebie,

Widocznie to powoduje świecenie mocniej mojej aury,

Co dla ciemnych sił stanowi świetlne ostrzeżenie. 

 

Na samym początku mojej drogi mnie przestrzegano,

Bym się nie zajmował jasnowidztwem ani jasnosłyszeniem,

Tylko czuciowiedzą tą przychodzącą po latach medytacji ...

/Agni Joga Rerichów /


autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz