poniedziałek, 5 października 2020

Shanta Gabriel ~ Od strachu do ecstasy

 Shanta Gabriel ~ From Fear to Ecstasy




4 października 2020, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/y6qn89xw

 
Karta Poselstwa Gabriela na ten Tydzień ~ Uwolnienie strachu to niewielka cena, którą trzeba zapłacić za ekstazę pełnego połączenia się z Bogiem.


To jest przykład anielskiego humoru. Kiedy Archanioł Gabriel zasugerował, że "uwolnienie od strachu jest małą ceną do zapłacenia", wskazał na moją dawną skłonność do trzymania się tego, co niewygodne, ale znajome. Jest to również delikatne chiding, który pomaga mi zauważyć, jakie mogłoby być moje doświadczenie, gdybym była gotowa zaufać wystarczająco dużo, by uwolnić się od strachu i otworzyć się na nowe możliwości dla mojego życia.

Z jakiegoś powodu nasza kultura wydaje się myśleć, że odpowiedzialną rzeczą, którą musimy zrobić, jest skupienie się na naszych lękach, jak gdyby martwienie się o przyszłość było przygotowaniem, którego potrzebujemy, aby wszystko stało się dobre. Z badań nad magnetyzmem wiemy, że taka postawa jest dokładnie odwrotna od tego, co jest prawdą w naszym życiu.

Nasza duchowa podróż jest drogą oddania naszych myśli o strachu i umożliwienia zastąpienia ich nieskończenie twórczą inteligencją Wszechświata. Kiedy jesteśmy pochłonięci myślami opartymi na strachu, przyćmiewa ona możliwości, które jednocześnie istnieją.



 

Żyjemy na polu Czystego Potencjału. Czeka nas tak wiele możliwości, że będziemy mogli je wykorzystać i uznać, ale nie widzimy ich wyraźnie, dopóki nie będziemy gotowi otworzyć drzwi dla możliwości kreatywnych rozwiązań. Staje się ona po prostu naszym centrum uwagi.

Pełne połączenie z Boskim oznacza, że zgadzam się z przestronnością Nieskończonej Inteligencji, gdzie zdarzają się cuda. Aby to zrobić, muszę stworzyć dedykowaną przestrzeń, w której mogę się modlić i spokojnie skupić się na duchowych prawdach, które istnieją poza pozorami. Nie musi to być rozbudowane, ale wymaga mojego zaangażowania w podnoszenie częstotliwości wibracyjnych, abym mógł zacząć widzieć z wyższej perspektywy.

Ten czas medytacji uspokaja mój system nerwowy; mój spokojny, głęboki oddech skupia mnie, a nieskończona mądrość w moim sercu zaczyna karmić mnie nowymi pomysłami i twórczymi rozwiązaniami. Demonstruję nową chęć, aby poprosić o to, czego naprawdę chcę doświadczyć i zaprosić wsparcie tych istot Światła, które są zawsze ze mną. Nazywa się to modlitwą. Modlitwa może pomóc nam rozpoznać i zaakceptować nasze doświadczenie, a jednocześnie skupić się na nowych możliwościach i cudownych rezultatach. Oto moja modlitwa na dzisiaj:

Boska Obecność,

Proszę, uwolnij mnie od tego strachu, który zasłania prawdę o mojej istocie. Jestem gotów otworzyć mój umysł i ufać, że zawsze jestem bosko zainspirowany i prowadzony w każdej chwili. Jestem wdzięczny za to, że kiedy otwieram swoje serce na miłość, pozwalam, aby nowe życie wyrosło z wnętrza mnie, tworząc nowe początki na każdym poziomie.

Poświęcam wam moje talenty i zdolności, aby służyły one najwyższemu dobru. Jestem otwarty na pełne połączenie się z moją najbardziej oświeconą i wywyższoną istotą wewnętrzną.

Zwracam się do Aniołów Boskiego Światła i ufam temu procesowi, żeby dać mi jasność, której potrzebuję, żeby widzieć Twórcze Rozwiązania w każdej dziedzinie mojego życia. Otwieram drogę do otrzymania cudów w moim sposobie myślenia, zachowania i systemie wiary.

Proszę, pomóż mi przypomnieć sobie, że nie jestem sama, że mogę mieszkać w Well-Being i że zawsze pozwalam sobie czuć się otoczona Skrzydłami Czystej Miłości. I tak właśnie jest.

Shanta Gabriel

Kochana,

Przyszedłszy do momentu podjęcia decyzji, chcesz podjąć właściwą. Wiesz, że to, co zdecydujesz, będzie trwało dalej i jesteś zaniepokojony, a nawet obawiasz się "co by było, gdyby". Jedynym sposobem na podjęcie prawdziwej decyzji, która najlepiej będzie ci służyła teraz i w przyszłości, jest dotarcie do miejsca spokoju i ciszy wewnątrz. I to oznacza bycie w harmonii z waszym Wyższym Ja.

To właśnie z tego miejsca będziecie podejmować decyzje, które są dla najwyższego dobra wszystkich zainteresowanych. Gdy wprowadzacie strach do waszego procesu podejmowania decyzji, ogranicza on was poprzez uniemożliwienie działania w waszym świadomym umyśle pełnej ekspansji Boskiego Umysłu. To właśnie to połączenie z Bogiem pozwala wam czuć się wolnymi, pełnymi i otwartymi na tyle, by otrzymać to, co jest właściwe i prawdziwe dla waszego życia w tym czasie.

Niezależnie od tego jak trudne wydaje się to być, bardzo ważne jest byście nauczyli się uwalniać strach, który ogarnia wasze myślenie i działania. Tam, dokąd zmierza wasza uwaga, płynie energia. Kiedy skupiasz się na lękach, problemach i "co by było gdyby" przyszłego życia, ta skoncentrowana energia wzmacnia twój strachliwy stan. Staje się ona coraz silniejsza i może nawet przejąć kontrolę nad Twoim światem - jeśli na to pozwolisz. Zamiast tego, włóżcie swoją energię w stworzenie tego cudownego stanu bycia, który będzie Wam najlepiej służył.
Pierwszym krokiem w tym kierunku jest głębokie oddychanie i poznanie w swoim sercu, że jesteś bosko prowadzony w tym momencie i w każdym momencie swojego życia. Modlitwa jest również pomocna w dostosowaniu twojej postawy i otwarciu się na prawdę. Możesz powiedzieć: "Oddaję tę bojaźń Bogu i pozwalam Boskiemu umysłowi działać we wszystkich moich decyzjach".

Nawet jeśli nadal masz uczucie strachu w dole swojego brzucha, prosty akt modlitwy o uwolnienie rozpocznie cię na drodze do właściwego działania i myśli, które otworzą cię na twoje najwyższe dobro. Często jednak ciało fizyczne potrzebuje krótkiego czasu, żeby dogonić procesy psychiczne, dlatego ważne jest, żeby dać sobie wystarczająco dużo czasu na dojście do punktu odprężenia i ekspansji, zanim faktycznie podejmiecie swoje decyzje.

Praktyka: 

Weź kilka relaksujących, zrównoważonych oddechów. Siedząc w tej spokojnej chwili, pozwól, aby wydychanego oddechu mocno spadł jak kamień, w dół pod stopami, w głąb ziemi. Zabierze to szaloną energię z twojego umysłu i da ci większą jasność.

Połóżcie rękę na swoim sercu. Gdy wdychacie, zobaczcie jak się rozszerzacie z czystym światłem Boga. Zobaczcie jak oczyszcza ono wasz umysł i uspokaja wasze serce, gdy łączycie się z waszą Boską Obecnością. Zastąpcie teraz bojaźliwe myśli, które tak przenikają waszą światową świadomość obrazami tego, czego naprawdę chcecie w swoim życiu osobistym i zawodowym - obrazami promiennego zdrowia, harmonii w relacjach, obfitego przepływu środków pieniężnych, pokoju w waszym sercu i na Ziemi. Pozwólcie, aby te obrazy waszego większego dobra przenikały do waszej istoty. Następnie podziękuj za przyjęcie ich do swojego życia.

Ponieważ zostaliście przeszkoleni do tego, by bać się i martwić, nawet jeśli nie jest to produktywne, potrzeba praktyki, by wyzwolić ten strach i połączyć się z waszą prawdziwą Boską naturą. Aniołowie są tu po to, by pomóc wam w tym, by ułożyć was na skrzydłach czystego światła i poprowadzić waszą drogę do spokojnego życia.

Proście więc, a otrzymacie. Pozwólcie sobie być otwartymi na Boskie dobro we wszystkim i bądźcie otwarci na wszelkie piękno i prawdę wewnątrz i wokół was, tak żeby to dobro mogło zacząć się przejawiać i działać w waszym świecie. Jeśli łaska wszechświata jest tym, czego chcecie w swoim życiu, to wszystko, co musicie zrobić, to pozbyć się lęku, który was ogranicza i pozwolić, aby łaska Boża pracowała dla was. W końcu:
Uwolnienie strachu to niewielka cena za ekstazę pełnego zetknięcia się z Bogiem.

Shanta Gabriel dla
Archanioł Gabriel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz