sobota, 3 października 2020

Intensyfikacja energii

 I Am Divine eraoflightdotcom

Jestem boską epoką światłocienia.


Witam! Z serca do serca w tym momencie mówimy, jestem KejRaj! Wyrażam tu informacje z mojej perspektywy, mojego punktu widzenia. Bo cała prawda czeka na ciebie w twoim sercu. Dostrój się do światła w swoim wnętrzu.

Rok 2020 przepełniony jest szokiem i podziwem dla dużej części świata, a to jeszcze nie koniec. Tak naprawdę podniecenie dopiero się zaczęło.

Pod koniec tego roku 2020 zbliżamy się do wielu linii czasowych i portali energii, gdzie światło nie tylko się pomnaża, ale także zagłębia i wydobywa najgęstsze cząsteczki ciemności, odsłania tajemnice, stłumione wspomnienia i urazy, a wszystko to w celu transmutacji.

Wraz z intensyfikacją energii pojawią się wielkie nowe początki dla Ziemi i Ludzkości.

Oczywiście mówimy tu o zmianach we wszystkich dziedzinach życia na Ziemi. Od zmian w życiu osobistym, w miastach, narodach i na scenie światowej. Jest to czas na podpisanie nowych traktatów, na uchwalenie nowych praw, na pojawienie się nowych liderów, na zmiany w skali globalnej.

Jest to czas na WIBRACJĘ POKOJU i JEDNOSTEK, by ROZSTRZYGNĄĆ wyżej niż kiedykolwiek wcześniej.

Jest to czas, aby ZAPAMIĘTAĆ i ZACIĄGNĄĆ swoje wizje siłą i światłem swojego serca. Jest to czas wspaniałych przejawów. Czas, by raz na zawsze uwolnić stare w sobie i bez niego.

Jest to czas dla zapaleńców, aby uświadomić sobie swoje mistrzostwo, swoją boską prawdę i obudzić się do swojej misji. I jak już wcześniej stwierdziliśmy, aby bardziej bezpośrednio zaangażować się w realizację waszej misji, cokolwiek by to nie było, ACT na to teraz.

Zacznijcie teraz, jeśli nie wszyscy są na to gotowi, rozmawiać z Matką Ziemią, rozmawiać z Ludzkim Kolektywem. "Z najgłębszej i najczystszej istoty mojego bytu wysyłam światło i miłość do całej Ziemi i Ludzkości."

Rozmawiaj z istotami z Wyższego Wymiaru, one cię słyszą. Wezwijcie waszą Gwiezdną Rodzinę i Galaktyczną Federację Światła i powiedzcie im "JESTEM GOTOWY I OTWARTY NA KONTAKT".

Zwróćcie się w stronę Słońca, mówcie do światła. Poproście Słońce, aby wyzwoliło więcej kodów światła dla waszych aktywacji DNA, aby wyzwolić szablon dla waszego następnego poziomu ewolucji.

Mówiono to już wiele razy wcześniej i jeszcze raz zostanie to powiedziane; przede wszystkim PŁYŃ DO ŚWIATŁA. Głos waszej Duszy będzie mówił w waszej ciszy. Nadszedł czas. To, co powinniście wiedzieć teraz, będzie wam dane przez waszą Duszę, ponieważ więcej tego światła opada i wznosi was coraz wyżej i wyżej z każdym oddechem, który weźmiecie.

W każdej myśli, słowie i czynie niech miłość będzie twoją intencją. Z serca do serca jestem Kejraj(Kayry).

www.EraofLight.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz