wtorek, 6 października 2020

Autopilot ustawiony na "Ucz się"


4 października 2020 r., Steve Beckow

Wydaje się, że wszystko idzie zgodnie z planem, często dopiero po ustąpieniu jakiegoś stanu rzeczy dowiadujemy się, co to było i co zrobiło.

Na przykład, po rozpoznaniu i odejściu wrogości, zaczynam teraz dostrzegać pewne rzeczy z tym związane.

Wrogość ma wiele póz. Jedną z nich, jak widzę, jest "Nie zadzieraj ze mną".

Ta poza była moją pierwszą linią obrony.

To z kolei ma wiele twarzy. Jedna z nich była tak zadziorna, że moi partnerzy karate dawali mi szerokie pole do popisu. (1) (To był 70% show.)

Pod spodem znajdował się mały chłopiec obawiający się o swoje bezpieczeństwo, który wystawiał pokaz zagrożeń.   (Jeśli mnie zaatakujecie, będziecie musieli mnie zdjąć.) Ludzie którzy to robią są często zdumieni kiedy są wzywani co okazuje się być głównie blefem.

Wspomniałem wcześniej, że uwielbiam walczyć. Zawsze pozwalałem drugiemu człowiekowi rzucić pierwszy cios, oczywiście. Karate nie uczy człowieka, jak rozpocząć walkę. Pierwszy ruch w karate jest zawsze defensywny. Uderzenie przychodzi. Kopnięcie nadchodzi.

Ponieważ tak bardzo mi się to podobało, nigdy tak naprawdę nie planowałem, jaki był krok 2 lub 3. Ze mną to były obelgi handlowe i walka lub zgubienie się. Nie było żadnego środka.

Wiem, że jest to krwawienie z przeszłości, ponieważ sposób, w jaki czuję się w środku (wściekły) jest nieproporcjonalny do ciała, w którym się urodziłem (przeciętny pod każdym względem), okoliczności mojego życia rodzinnego lub czegokolwiek innego, co mogę sobie wyobrazić. Ale to pasuje do tego, co wiem o poprzednim życiu.


***

Ogłaszam swoje życie remisem. Trochę wygrałem i trochę przegrałem. Wygrane były dobre, a przegrane okropne i wszystkie się równoważyły.

Nie mogę się doczekać, aby nauczyć się harmonii z tym samym podnieceniem, którego nauczyłem się o samoobronie.

Zaledwie kilka godzin po tym, jak to napisałem, przeczytałem, co powiedział Daniel Scranton w 9D Arcturian Council:

"Musisz odpuścić sobie walkę, a wiemy, że ta wypowiedź łamie pióra".

"Wiemy, że wielu z was identyfikuje się jako bojownicy dobrej walki, ci, którzy zdejmą taką i taką grupę kabalistów.

"Ale proszę nam zaufać, gdy mówimy, że jesteście mniej potężni, gdy walczycie, stawiacie opór i naciskacie, i jesteście potężniejsi, gdy akceptujecie, puszczacie i otwieracie się na energie, które właśnie przywołaliście." (2)

Jestem gotowy.

Moja wola jest ustalona; moje zobowiązanie jest kompletne; wydaję rozkaz rozpoczęcia badań nad harmonią.

Ustanowiłem mój przyczółek zrozumienia: Harmonia nie pozostawia żadnych pozostałości/bez karmy. Harmonia obiecuje, że przyczyni się do spokoju ducha, za którym teraz tęsknię. To są moje testowalne hipotezy.

Teraz ustawiłem mojego autopilota na "Ucz się".

Przypisy

(1) Po tym jak ogoliłem sobie brodę, sparingowałem z partnerem karate, który dawał mi szerokie fory. Powiedziałem mu: "Clem, nigdy nie zbliżyłeś się tak bardzo do mnie. Co się zmieniło?" On powiedział, "Steve? Steve? Czy to ty? Ogoliłeś sobie brodę. Gdybym wiedział, że to ty, to bym tego nie zrobił."

"9D Arcturian Council. When We Open Portals for You," 28 września 2020, na https://goldenageofgaia.com/2020/09/28/the-9d-arcturian-council-when-we-open-portals-for-you/. .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz