środa, 29 lipca 2020

Następny krok dla mnie

29 lipca 2020 r., Steve Beckow
Na pewno następny krok dla mnie




Vasanas...

Wydaję się być w trakcie powstawania. Gdy posuwam się w nim naprzód, wciąż wpadam na główne blokady drogowe.

Teraz wpadam na jedną.

Nie dziwię się, że się pojawiła. W momencie, gdy ktoś zajmuje stanowisko, pojawia się opozycja.

Zająłem stanowisko: "Koniec z globalną małą gadką. Wielka gadka, wielka akcja." Nadchodzi opozycja: "Jak możesz tak mówić? Co sprawia, że jesteś taki [wypełniaj puste pola]," itd.

Widzę teraz, że ta podstawowa negatywność jest zawsze wokół jak zwątpienie, rozczarowanie, odrzucenie, niepokój. Wyczuwam to tylko mgliście, ale to jest tam i to jest siedlisko dla wielu chwastów.

Więc lepiej zajmę się opozycją, która się pojawiła, zanim zrobię kolejny krok. To jest etnografia wznisienia, więc usuwanie przeszkód jest istotnym działaniem i tematem.

Ta blokada jest tym, co Linda Dillon nazwałaby "kluczową sprawą", a ja "głównym wazanem". Nie mogę się do niej dostać, wyrzucić, doświadczyć jej aż do ukończenia, używając regularnych środków.

Moja robocza hipoteza jest taka, że jest to przepełniona wściekłość na leczenie, które mój tata mi doznał. Ale mam bardzo mało informacji na ten temat i nie przypominam sobie tego.

To tak, jakby meteoryt uderzył w Ziemię i zakopał się 300 mil pod nią. Jest tam na dole i wiem, że tak jest, ale wszystkie moje wysiłki, by się do niego dostać i przeżyć go ponownie, są nieudane.

Nie mogąc się do niego dostać, ponoszę następujące koszty.

Nie odczuwam tak głębokiego współczucia, jakbym sobie tego życzył.

Naprawdę ciężko jest mi przekonać się o sukcesie czegoś. Ale kiedy jestem przekonany, jestem za tym wszystkim. (Mood swings.)

Mój temperament jest tak zmienny jak mój tata.

Cienka gleba, brak głębokich korzeni. Tak jak mój tata. I jego tata. Transfer międzypokoleniowy.

Na początku powiedziałem sobie, że będę "źródłem" (kompletny) główny problem online. Ale to jest głębsze niż to. Muszę pomedytować, żeby do tego dojść. (1)

Jezus opisał moją sytuację w Mateuszu 7:

"Dobre drzewo nie może przynieść złego owocu, ani złe drzewo nie może przynieść dobrego owocu". 19 Każde drzewo, które nie przynosi dobrego owocu, jest ścinane i wrzucane do ognia. 20 Dlatego po ich owocach poznacie je". (2)

Dobre drzewo" to zdrowe drzewo; to również czyste drzewo. Nie może przynosić złych owoców. "Owoce" to myśli oraz uczucia i działania, do których prowadzą myśli. Dobre drzewo może mieć tylko dobre myśli, itp.

Na marginesie: W piątym wymiarze wszyscy będziemy zdrowymi, czystymi, "dobrymi" drzewami (wibrującymi w wyższym wymiarze), dlatego też nie będziemy robić szkodliwych rzeczy - ani nawet mieć szkodliwych myśli. Wtedy właśnie świat będzie działał dla wszystkich (jeśli nie wcześniej).

Mam nadzieję, że jestem rozsądnie zdrowym i czystym drzewem. Rozsądnie.  Wciąż mogę przynosić złe owoce. (I robię to, regularnie. Co mnie niepokoi i sprawia, że szukam jego źródła).

Jak drzewo staje się chore i źle się rozwija? Vasanas. Podstawowe sprawy. Uciążliwości.

"Złe" drzewo zostaje wrzucone w ogień śmierci i odrodzenia.

Wyjściem jest wycięcie wazan (nie całego drzewa) i" wrzucenie ich do ognia" świadomości. Trzeba je zobaczyć, nazwać, zidentyfikować i ponownie doświadczyć. Wtedy stajemy się znowu jak dzieci, które mogą wejść do Królestwa Niebieskiego (lub wstąpić).

To, na co patrzę, jest korzennym wazanem, czyli zasadniczym zagadnieniem - pogrzebanym bardzo głęboko, prawie niezauważonym na tle oczywistości.

Muszę teraz sam się rozproszyć, nie rutyn-ować i nie planować i zrobić jakiś głęboki przegląd jako następny krok.

Przypisy

(1) Dopóki nie będę w stanie uzyskać dostępu do uczuć i myśli, w którym to momencie będę mógł skorzystać z Procesu Rozwiązywania Zdenerwowania.

Zobacz "Jak radzić sobie z niechcianymi uczuciami": The Upset Clearing Process," 29 grudnia 2018, pod adresem http://goldenageofgaia.com/2018/12/29/how-to-handle-unwanted-feelings-the-upset-clearing-process-2/ . Skorzystam z tego procesu, gdy tylko będę mógł uzyskać dostęp do vasany.

(2) Mateusz 7: 18-20.



Moja sytuacja jest podobna:

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz