wtorek, 25 maja 2021

Mój świat cierpi



25 maja 2021 - Steve Beckow


Lubimy mówić o liniach - liniach pomiędzy stanami świadomości, liniach w piasku, itd.

Linie mogą się łączyć lub rozdzielać. Obecnie spotykamy się z liniami, które bardziej oddzielają niż łączą.

Jestem w trakcie ponownego napełniania się wiedzą na temat cierpienia na świecie - jak my wszyscy prawdopodobnie.

Jestem uśpiony i właśnie się budzę.  Jestem w rozsypce. Płakałrm (znowu to samo).  To jest ten sam proces, przez który będą przechodzić nasi bliscy i przyjaciele, więc chcę zrobić punkt opisania tego.

W dzisiejszych czasach to nie są redpills. To są kulki z farbą. Powodzie. Przytłaczają mnie naprawdę smutne wiadomości i to chyba tak jak powinno być.


***

Przez "redpilling" rozumiem, że przekraczam granicę między nieświadomą świadomością a świadomą świadomością problemu; w moim przypadku na cierpieniu w naszym świecie. (1)

Co to był za incydent, który to zapoczątkował? Nie był to jeden dramatyczny incydent; był to skumulowany efekt wszystkiego, co przeczytałem i obejrzałem. Ale był pewien drobny incydent, który zapalił lont.

Patrzyłem na mojego laptopa na stole i zerknąłem na otwartą zakładkę o powieszeniu czołowego aktora głębokiego państwa. Wtedy pękł lodowiec.  Moja myśl była dokładnie taka: "O nie, wieszają ludzi".  (2)

Zaczynamy Złoty Wiek od wieszania ludzi. Co za precedens. Zaczynamy go, spoglądając na nowy krajobraz i zaciągając nasz pierwszy karmiczny dług.

Z jakiegokolwiek powodu, w tym momencie nie mogłem unieść tego wszystkiego - Frazzeldrip, Ever Given, #MeToo, adrenochrom, kanibalizm, satanizm (3) - i zacząłem szlochać.

Nie opierałem się. Nie czekałem, aż jakieś straszne wydarzenie w rodzaju wraku pociągu obudzi mnie do nieprzytomności w tym temacie.

Teraz ta myśl przechodzi przez mój umysł raz po raz:

Mój świat cierpi.

Mój świat cierpi.

Gdybyście mogli zobaczyć moje bańki myślowe, zobaczylibyście, że zmieniło się to, że (Frazzeldrip) jestem teraz świadomy, że ludzie cierpią w moim świecie (Ever Given). Nie mogę odwrócić się od broni biologicznej (Covid-19), omnicydów (toksyczna szczepionka), adrenochromu (Frazzeldrip), pedofilii (Out of Shadows, Epstein, etc.), molestowania seksualnego (#MeToo), nierówności płci (feminizm), rasizmu, wyzysku siły roboczej, handlu narkotykami, korupcji, ruiny środowiska i wszystkiego innego, co dzieje się w moim świecie.  (4)

Zbieram się ze skutków wpuszczenia cierpienia do środka.


***

Zbliżam się również do innego rodzaju granicy. Zbliżam się do punktu, w którym mogę powiedzieć: "Dosyć tego." To jest bardziej linia na piasku.

Muszę ją najpierw poczuć, zanim będę mógł ją zadeklarować. W przeciwnym razie brzmi to pusto. Most za daleko.

Jestem całkowicie przerażony. Mój świat cierpi.

Gdy raz to zrozumiesz, nie ma już odwrotu.

Mój świat cierpi. To, że nie dzieje się to w moim miejscu, nie znaczy, że się nie dzieje.

Przypisy

(1) Werner Erhard powiedziałby, że w tym momencie przekroczyliśmy granicę pomiędzy nieświadomością a świadomością. Cold Mountain Institute powiedziałby, że "dotarliśmy". Mieliśmy urzeczywistnienie, satori - nieważne czy większe czy mniejsze.

(2) Słyszałem już wcześniej, że senator McCain i George Bush Sr. zostali straceni, ale nie wiedziałem, że to się stanie.

Proces redpilling trwa już od jakiegoś czasu, oczywiście.

Wielkim szokiem było zobaczenie prima facie wiarygodnej notatki z kanadyjskiego biura premiera, w której przedstawiono tę samą strategię pandemiczną, która znajduje się w Wielkim Resecie - a wiele z tego już się wydarzyło.

Byłem pod wrażeniem i byłem wstrząśnięty deklaracjami, petycjami i pozwami prawników i lekarzy wskazującymi na prawdziwą naturę wirusa i szczepionki z bronią biologiczną.

(3) Jest to również tworzenie wazany, tak przy okazji, dla tych, którzy śledzili tę dyskusję. Zajęcie stanowiska również tworzy vasanę, tylko nie jest to nieprzyjemna vasana.

(4) Dodajcie do tego łamanie praw człowieka, które słyszałem jako członek Kanadyjskiej Rady Imigracji i Uchodźców. Kiedy to już jest w środku, nie możesz tego wyrzucić. Mój świat cierpi. I wszystkie moje wspomnienia o tym, co widziałam i wiedziałam, również powstają.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz