sobota, 29 maja 2021

Kwitnąca pora roku



May 29, 2021 by Catherine Viel
Przyjazny dla druku, PDF i Email
28 maja 2021 r.
Widzę, przez szpary konarów jabłoni,
delikatny błękit nieba,
I zmieniające się chmury z ich cudownymi odcieniami
Które tak leniwie dryfują obok.
I dziwne, słodkie myśli śpiewają przez mój mózg,
A niebo, wydaje się być blisko;
Och, czyż nie jest to rzadki, słodki czas,
Kwitnąca pora roku?
~Horatio Alger, Jr., Apple Blossoms


 

Stare systemy przekonań mogą być jak szkodliwe chwasty, rozkwitające w ogrodzie życia pomimo braku wody, słońca czy jakiejkolwiek zachęty. Wyeliminowanie toksycznych przekonań i zastąpienie ich przekonaniami, których naprawdę chcemy, nie jest tak proste, jak wyrwanie chwastu i postawienie na jego miejscu pięknego, kwitnącego drzewa.

Jestem świadoma, że obnoszę się ze starymi przekonaniami w wybrzuszonej mentalnej walizce, którą mam zamiar opróżnić, ale nie próbowałam świadomie wykorzenić ich i wyrzucić na kompost. Na szczęście, mój podświadomy umysł wydaje się mieć swój własny sposób radzenia sobie z tym małym zadaniem bez mojej celowej interwencji.

Podczas ostatniej sesji z dr Peebles poprosiłam o wyjaśnienie dziwnego doświadczenia, które miałam na początku tego miesiąca.

CV: Jakiś czas temu, energetycznie "wyciągnęłam" coś z obszaru mojego czoła i wysłałam to do Światła. Miałam obraz grubej czarnej liny, prawie jak solidna kolumna czarnej gumy, i wciąż ciągnęłam tę niewidzialną rzecz rękami, aż dotarłam do końca i zniknęła. Co może mi pan o tym powiedzieć?

Dr. Peebles: Więc zanim damy ci nasze dwa grosze, powiedz nam, co wiesz. Co twoje serce wie, że to było uwolnienie?

CV: Pierwszą rzeczą, o której wtedy pomyślałem było to, że to "stare systemy przekonań", albo niepotrzebne już systemy przekonań, albo kody przekonań.

Dr P: Tak. Masz to, moja droga. Porozmawiajmy więc o tym, jakie to były systemy przekonań i kody przekonań, ponieważ trafiłaś w sedno. 



 

To, co uwalniałaś, to, co transmutowałaś w tej aktywności, było doświadczeniem, bardzo, bardzo głębokim przewodem, nie tylko z twojego życia, ale także w twoim pochodzeniu, przekonania, że bez względu na wszystko, powinnaś sprawdzić wszystko dwa razy swoim umysłem.

Powinieneś spojrzeć w obie strony zanim przejdziesz przez ulicę, powinieneś zrównoważyć liczby, powinieneś spojrzeć na to, co mówią statystyki i co robią inni, a czego nie robią. Aspekt podwójnego sprawdzania.

Ma to związek w waszym pochodzeniu z nieufaniem sobie. Z ufaniem trójwymiarowej rzeczywistości bardziej niż piątemu wymiarowi doświadczenia.

Patrzenie na fakty. "Spójrzmy na to, co działało wcześniej, na naukę o rzeczach - poza, przed, wiarą o rzeczach."

Rzeczywiście, to nie jest tak, że ciągniecie ten sznurek, aby nigdy więcej nie sprawdzać umysłem. Aby nigdy nie sprawdzać podwójnie lub słuchać nauki, oczywiście, że nie.

Ale sznur, który wyciągasz, to system wierzeń lub kod wierzeń, który mówi: "Najpierw sprawdź w swoim umyśle. Idź najpierw za tym, co wiesz. Rozejrzyj się wokół siebie i zaobserwuj najpierw to, co możesz zobaczyć, a potem to poczuj." 



 

Ponieważ jesteście w tej transmutacji, jesteście w tej przemianie życia, w której uczycie się żyć w sercu i podwójnie sprawdzać umysłem, zamiast żyć w umyśle i podwójnie sprawdzać sercem.

Więc to jest to, co zostało wyciągnięte i uwolnione, transmutowane. Nie chodzi o to, że nie wpadniesz na to przekonanie tu i tam ponownie, ale wyciągnąłeś centralny przewód, jak linię przelotową.

To nie jest tak, że nie będziesz odwiedzał tego systemu przekonań tu i tam, ale nie ma tam kolonii, że tak powiem. Tak jak kiedy wyprowadzasz mrówki ze swojego domu, kiedy to zrobisz, może się okazać, że jedna lub dwie mrówki czasami się tam kręcą, badając stare doświadczenia. Ale nie masz już śladu mrówek. Czy to ma dla ciebie sens, kochanie?

CV: Ma. Myślałem o korzeniu chwastu.

Dr P: Masz to, moja droga, masz to. A więc to jest wspaniałe! Dziękujemy ci i czcimy cię za bycie tego świadomym, za zauważenie tego. Bardzo dobra robota.

CV: Dziękuję. Wiedziałam, że będziesz miał dalsze wyjaśnienia na ten temat, ponieważ po prostu to zrobiłam i odeszło i pomyślałam, cóż, to było coś, co to było, cóż, myślę, że to były systemy przekonań... a potem już o tym nie myślałam. 



 

Ale zapisałem to jako pytanie, ponieważ jest to rodzaj rzeczy, które mój umysł lubi wiedzieć.

Dr P: Wspaniale. I chcemy, żebyś dała sobie małe mrugnięcie okiem, tak? Mały chichot, że umysł chce wiedzieć dokładnie to, co było linią przewodnią umysłu, który chce wiedzieć cały czas!

*****

Nie zauważam świadomie, że system przekonań oparty na umyśle nie jest już dominujący i został zastąpiony przez inny, który wydaje się bardziej autentyczny niż stara metoda oparta na logice. Podejrzewam, że jest to podskórne źródło, które teraz wzbiera, automatyczne sprawdzanie najpierw sercem, a nie umysłem. 

Czuję, że dostroiłam się do nowego kanału, takiego, który nadaje pokój, radość, nadzieję, pogodę ducha. Słyszę to jako piękną pieśń, do której zamierzam się odtąd jak najczęściej nastawiać.



 

♥--------------♥

Dr Peebles przez Natalie Gianelli, nataliegianelli.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz