poniedziałek, 30 marca 2020

WIZJA BUDOWANIA NOWEJ ARKI ŚWIATŁA

 Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie
 
PRZESŁANIE JONETTE CROWLEY autorki Soul Body Fusion - WIZJA BUDOWANIA NOWEJ ARKI ŚWIATŁA
(tłumaczenie wystąpienie na żywo z FB dnia 24.03.2020 - skrót)
"Witajcie, dziękuję, że dołączyliście do mnie. Rzadko występuję na żywo na FB, ale dziś mam Wam do przekazania bardzo ważną wiadomość. Jestem wizjonerką i zazwyczaj moje wizje nie zawierają w sobie obrazów, są tylko polami energii. Ale ostatnio zdarzają się coraz częściej i chciałabym się z Wami podzielić tym, co się wydarzyło w ostatnich dniach.
To, co przeżywamy jest czymś o wiele większym niż koronawirus, to jest coś bardzo ważnego dla wzrostu (lub wzniesienia się, ang. ascention) całej ludzkości. Wczoraj obudziłam się w stanie wizjonerskim, tak jakbym była pomiędzy dwoma światami (...) i zobaczyłam wszystkich nas jako silne drzewa, filary, które wysyłają wysokie wibracje, łączą się ze sobą i komunikują. A niższe drzewa, które znajdowały się pod nimi były wdzięczne za przywództwo tych wyższych drzew, ponieważ same nie były wstanie osiągnąć tych wysokich częstotliwości. (...) Kiedy to zobaczyłam dołączyłam do tego rozwibrowania, dźwięku, tonu, mimo, że tam nic słyszałam. Częstotliwości rosły coraz bardziej, a ja widziałam, że dołącza do nas więcej osób i tworzymy razem nową matrycę światła. Nagle nastąpiła duża zmiana, którą ja nazywam skokiem kwantowym i my wszyscy przeskoczyliśmy do wyższego poziomu. Na początku czuliśmy się niestabilnie, ale w końcu udało nam się wszystkim osadzić na tym nowym poziomie (...). Wtedy zobaczyłam całą sieć światła, która emanowała na całą planetę, na cały układ słoneczny, poprzez każdą osobę. Aż zobaczyłam tylko jasne, błyszczące, białe światło. Kiedy zapytałam "Co to jest?" powiedziano mi, że jest to "Jedenasty Wymiar". Ci, którzy są ze mną i słuchają przekazów MARKA wiedzą, że pracowaliśmy kilka dobrych latach, aby ustabilizować w sobie Dziesiąty Wymiar. (...). Jedenasty Wymiar jest czymś zupełnie innym, różnym całkowicie od wszystkich miejsc, do których do tej pory podróżowałam i które widziałam. I wtedy się dowiedziałam, że Jedenasty Wymiar, który wszyscy osiągnęliśmy w niedzielę to SHAMBALA. (...). Momentalnie przeniosłam się do Tybetu, gdzie byliśmy w ubiegłym roku. Tam zrobiliśmy medytację, w której połączyliśmy kryształową siatkę Ziemi, wibrującą gwiazdę z naszym sercem, które również jest wibrującą gwiazdą. W samym centrum Ziemi jest to, co ja nazywam Gwiazdą Ziemi. To jest wyższa świadomość, to nie jest tylko płynna lawa. I ta Gwiazda Ziemi łączy się z innymi gwiazdami, włącznie z naszymi przebudzonymi sercami. I to właśnie poczułam. My na Ziemi zbliżamy się do Świadomości SHAMBALA i to jest niezwykłe (...)
Dziś rano miała drugą wizję. Ponownie obudziłam się w wizjonerskim stanie świadomości (...) Zobaczyłam szachownicę. To był matrix, stworzony z białych i czarnych pól. Na tej szachownicy były wszystkie pionki, którymi byli ludzie, były tam gońcy, skoczkowie, byli też tam i król i królowa (...). I wszyscy byli w powietrzu wywróceni do góry nogami. Zapytałam "co to oznacza?" I nagle zdałam sobie sprawę z tego, że to, co się teraz wydarza to, wstrząs w ziemskim matriksie, reprezentowanym przez tą szachownicę. (...) Widziałam króla, który rządzi, choć nie ma tak dużo mocy jak królowa, która może się poruszać w bardzo różnych kierunkach i znacznie dalej niż król. Natomiast w tej grze królowa była uwięziona, ponieważ używała swojej mocy tylko, aby chronić króla. Tak więc teraz cały ten stary matrix się rozsypuje na kawałki... Świat jaki znamy, teraz się zmienia. Tą zmianę wywołał mały wirus i wszystko to, co nie wspiera jedności teraz trzęsie się w posadach (...)
Następnie zobaczyłam obraz Noego, który buduje swoją arkę. I usłyszałam głos, tak jak kiedyś Noe, który usłyszał nakaz budowania arki, aby uratować zwierzęta i planetę. TO MY MAMY ZBUDOWAĆ NOWĄ ARKĘ I MAMY JĄ ZBUDOWAĆ Z CZĘSTOTLIWOŚCI ŚWIATŁA. Aby każdy z nas wzniósł się na najwyższą z możliwych dla niego wibracji i abyśmy się razem połączyli w tych wysokich częstotliwościach, następnie razem wznieśli się jeszcze wyżej . Usłyszałam również, że Starsi, Mędrcy, Istoty Pozaziemskie są również z nami i oni również są w świadomości Shambala. Ta świadomość pomoże w końcu obalić mury, które oddzielały nas od siebie i które tworzyły fałszywy matrix. Od zawsze zadawałam następujące pytania "dlaczego mamy wojny na świecie?", "dlaczego jesteśmy tacy chciwi?" (...) nasz system korporacyjny jest zbudowany przeciwko ludzkości, przeciwko jedności. Teraz doświadczamy jak on się burzy...
Każdy z nas kroczy swoją duchową ścieżką. Każdy z nas usłyszał to PILNE WOŁANIE, ABY PODNIEŚĆ SWOJĄ ŚWIADOMOŚĆ. To znaczy o wiele więcej, niż szukanie szczęścia w swoim życiu. Teraz to widzę, że KAŻDY Z NAS JEST WOŁANY DO TEGO, ABYŚMY RAZEM PRACOWALI, ABY ZBUDOWAĆ NOWĄ STRUKTURĘ, której potrzebuje cała ludzkość, aby znieść się wyżej .
Będę pracować nad tym ma moich lekcjach z MARKIEM. (...) Jest to ósma lekcja z serii Neutralność. Dołączcie do nas.
Jonette Crowley,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz