wtorek, 26 lutego 2019

Zakotwiczenie Koła Światła i Życia wyzwala nasze Ascension - Georgi Stankov, 25 luty 2019 r



Rozpoczęła się transmutacja do świetlistego ciała
przez GEORGI STANKOV posted on 25 LUTEGO 2019





Zakotwiczenie Koła Światła i Życia wyzwala nasze ASCENSION

Georgi Stankov, 25 lutego 2019 r

www.stankovuniversallaw.com

Tsunami o energii miłości, która zakotwiczyła koło światła i życia pięciu kryształowych płomieni świetlnych od Źródła, które 16 lutego wyzwolono , w ramach przygotowań do otwarcia portalu pełni księżyca 19 lutego, przekształca teraz ludzkość i Gaję w najpotężniejszy sposób, jaki kiedykolwiek doświadczyłem. Oczywiście towarzyszą nam zwykłe symptomy i ból, ale jest to cena, jaką płacimy za naszą ostateczną transmutację w krystaliczne ciała. Mój HS mówił mi, że przez cały następny miesiąc do równonocy wiosennej ta rzeczywistość będzie tak głęboko nasycona i przekształcona przez nowe pięć krystalicznych płomieni koła światła i miłości, że możemy oczekiwać, że ostateczna zmiana nastąpi w tym czasie wraz z nadejściem Carli we Włoszech.

Zastanawiałem się nawet nad napisaniem raportu na ten temat, szczególnie po tym, jak pojechaliśmy jeszcze raz do naszego portalu Infinity w Diano Marina w sobotę, tydzień po tym, jak otworzyliśmy wir wznoszenia i uruchomiliśmy centrum leczenia światłem, aby wzmocnić koło światła i życia. Ale potem czekałem na kolejne znaki, które przyszły do ​​mnie osobiście tej nocy.

Ostatni tydzień był dla mnie prawdziwą kolejką górską z największą możliwą intensywnością energetycznych pojedynków, jakich kiedykolwiek doświadczyłem.

Carla i Daniela również są bardzo mocno atakowane i zadajemy sobie pytanie, jak długo przetrwamy ten nieludzki atak. Jakość nowej energii miłości polega na tym, że po prostu przejmują wszystkie wewnętrzne animozje i zastrzeżenia, które wciąż kryją się w jego emocjonalnych i mentalnych dziedzinach i uniemożliwiają nie kochanie i akceptowanie wszystkich i wszystkich. Nie ma to nic wspólnego z ludzką koncepcją miłości, ale raczej z rozpadem ludzkiego ego i osobowości oraz ich zbieżności w pole jedności wszech-To-Jest.



Te fale miłości Źródła powodują głęboką transformację wszystkich naszych czakr i systemów ciała na poziomie kwantowym i subatomowym i można je poczuć także fizycznie. Wygląda to tak, jakby krystaliczne ciało świetlne, które zostało zbudowane dawno temu i czekało cierpliwie, aby się zamanifestować, wynurza się teraz z wnętrza i zastępuje fizyczne naczynie biologiczne. Stawy, szczególnie kolana, są delikatne jak porcelana chińska, a sztywność aparatu mięśniowego jest tak wyraźna, że ​​nie można bezpiecznie chodzić. Nie potrafię wyjaśnić tego rodzaju ekstremalnej transformacji, która obejmuje nasze istnienie jako istoty fizycznej.

W końcu, tej nocy miałem kilka bardzo ważnych snów i doświadczeń, które potwierdziły nasze stałe wznoszenie się i jednoczesne istnienie we wznoszących się liniach czasowych, ponieważ to właśnie robimy teraz.

Obudziłem się tej nocy o godzinie 0.30 i miałem najbardziej czyste i podnoszące na duchu energie, jakie kiedykolwiek czułem. To była czysta błogość. Energie były zdecydowanie krystalicznego pochodzenia i nic nie przypominało mi tej toksycznej planety. Nie potrafię nawet opisać wam tych czystych wibracji, ale muszę dać wam poczucie tego, co obecnie dzieje się z naszymi ciałami.

Potem spałem znowu jak kłoda i obudziłem się bardzo późno, co jest dla mnie niezwykłe, gdy budzę się dość wcześnie. W nocy zrobiłem tak wiele światła i spotkałem się z tak wieloma ludźmi, że zdecydowanie przygotowujemy się teraz na coś bardzo dużego. Wszystkie spotkania były na wyższych liniach czasowych, powiedziałbym, niższym 5D lub najwyższym 4D.

W jednym śnie było wielkie forum z wieloma zebranymi ludźmi. Była jedna grupa obecnych szefowych banksterów, w tym Rothschild i Rockefeller, którzy siedzieli razem i robili zwykły spisek. Rozmawiali o antysemityzmie i używali tego oskarżenia przeciwko przebudzającym się tłumom, aby je stłumić i ukarać, jak ich stooge, którego Macron robi teraz we Francji w odniesieniu do ruchu żółtych kamizelek. Siedziałem w pobliżu i słyszałem tę rozmowę. Wtedy postanowiłem zainterweniować i powiedziałem im: " Jesteście bandą łobuzów, wyszukujecie tylko etykietę, by oskarżyć innych ludzi o ich stłumienie i eksploatację, oraz ustanowienie NWO, naprawdę nieźle sobie radzicie. "

Potem Rothschild poczuł się urażony i powiedział, że raczej marudzi: " Jak możesz tak mówić, to, iż są teorie spiskowe. "" Przestań! ", Przerwałem mu -" to jest absolutna prawda, tak jak ty jesteś zmiennokształtnym, a my pozbędziemy się ciebie, was wszystkich ". Wtedy zacząłem głośno krzyczeć i wściekle na niego rzutować moje bardzo potężne pole światła na niego, jak zawsze, kiedy wydalam ciemne istoty z astralnej przestrzeni z wielką skutecznością , by wysłać je do pustki w celu recyklingu. Powiedziałem: " Rozkazuję ci opuścić tę planetę!"Rothschild bardzo się przestraszył, nie wytrzymał mojego pola energetycznego, wstał, szybko opuścił grupę i zniknął. Ludzie wokół nas, którzy byli świadkami tego rzędu, zaczęli klaskać z rękami w aprobacie i uznaniu. To było bardzo podobne do Jezusa, który oczyścił świątynię od handlarzy pieniędzmi:


https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=kyvTMggabJc

Wtedy zacząłem wyjaśniać ludziom: " W ten sposób możesz to zrobić, aby wyeliminować wszystkie ciemne cabal u władzy i uwolnić się, ci mroczni są teraz bardzo przerażeni i nie mogą znieść naszych potężnych pól energetycznych i muszą opuścić ziemię w konfrontacji z naszym światłem. "Niektórzy ludzie wokół mnie chcieli więcej dowodów i poprosili mnie o powtórzenie tej procedury.


" OK, tak to zrobisz, żeby je odesłać, pokażę ci jeszcze raz ." Odpowiedziałem. Potem poszedłem do pani, która siedziała na ławce, wciąż na tym wielkim forum, bardziej jak agora, jak w starożytnych miastach, gdzie rozgrywało się całe życie towarzyskie, i zacząłem krzyczeć na nią, by opuściła to miejsce. Ona jednak w ogóle nie odpowiedziała i była bardzo spokojna i rozbawiona. Potem zwróciłem się do tłumu, który patrzył na mnie oszołomiony i zapytałem: " Czy zrozumieliście już teraz, dlaczego ta kobieta nie jest przerażona moimi energiami? Ponieważ jest wysoce rozwinięta i intuicyjnie wie, że nie mam na myśli tego poważnie w jej przypadku ".

Potem usiadłem obok niej i wyjaśniłem eksperyment i przeprosiłem ją. Od razu wiedziała, o co mi chodzi, i śmiała się całym sercem. Była Kanadyjką, a jej chłopak siedział w pobliżu. Zacząłem z nim rozmawiać, a on powiedział mi, że jest ekspertem muzycznym i pisze artykuły krytyczne dotyczące nowej muzyki dla ... "Zgiąć". Nie wiedziałem, czym jest Flex i założyłem, że jest to internetowy portal muzyczny. Wtedy dwaj zapytali mnie, skąd pochodzę, a kiedy odpowiedziałem - Bułgarii - byli pod wrażeniem, ponieważ Bułgaria cieszy się w ich oczach wielką renomą jako bardzo stary i wysoce rozwinięty kraj. Jakoś pomyślałem o mieście światła Nowe Pulpudeva, które zbudowałem ponad moim rodzinnym miastem Płowdiw. Potem powiedziałem im trochę, co robię, a potem obudziłem się w trakcie rozmowy i dlatego tak dobrze pamiętam ten sen.

To marzenie nie przyszło mi do głowy przypadkowo, ale poprzedziło to moje wystąpienie z przesłaniem Johna Smallmana " Jak tsunami miłości się nasila " wczoraj. Jest to bardzo precyzyjny i zwięzły przegląd oszustwa mrocznej cabal na tej planecie, jaki znamy dobrze i rozważałem wczoraj napisanie artykułu na ten temat, ale potem go opuściłem:

"Media głównego nurtu unikają kwestii o prawdziwym znaczeniu, próbując zwrócić uwagę na rozpraszanie, które ma na celu zmylenie i podzielenie cię, abyś żył w lęku i strachu. Polityka to gra odgrywana przez wpływowych ludzi, którzy są zaślepieni własnym poczuciem własnej ważności i napędzani przez ich pragnienie władzy nad innymi, i którzy są wspierani przez media głównego nurtu, podczas gdy obaj są kontrolowani i manipulowani przez maleńką, ale bardzo potężną elitę, która ma nieograniczone zasoby finansowe i mają osobiste informacje na temat tych wpływowych, które zapewniają, że mogą zostać zarzucone w jednej chwili, jeśli odmawiają posłuszeństwa swoim panom, poprzez publikowanie skandalicznych informacji na ich temat. W ten sposób wielu polityków i organizacji informacyjnych "jest własnością" i jest używanych przez kilku bardzo zamożnych ludzi z samoobsługowymi, tajnymi, osobistymi programami, które były ukryte przed opinią publiczną.

Wiele osób zdaje sobie obecnie sprawę z ogromnej korupcji, która od dawna trwa na całym świecie w dużych organizacjach, organizacjach, które do niedawna uważano za uczciwe i godne zaufania - działające w polityce, biznesie, edukacji, służbie zdrowia, organizacjach charytatywnych , religia i media - a ogólnoświatowy ruch oddolny, dążący do ogromnych zmian w zarządzaniu i operacjach, gwałtownie się rozwija, jako coraz bardziej szokujący, ale do tej pory ukryte tajne skandale są ujawniane i przedstawiane w świetle publicznej areny.

Jeśli ludzkość ma uniknąć autodestrukcji, ta potężna i żądna władzy elita będzie musiała być całkowicie oddzielona od swoich zasobów finansowych i od organizacji, za pośrednictwem których sprawują one tę władzę i kontrolę. Następnie należy przerwać niewiarygodnie szkodliwe działania, w których od dziesięcioleci zaangażowany jest kompleks militarno-przemysłowy, a następnie podjąć szybkie i pozytywne kroki w celu rozpoczęcia naprawy szkód wyrządzonych ekosystemowi planetarnemu. "...

To przesłanie właściwie wyjaśnia, co wydarzyło się tej nocy w wyższych królestwach i wkrótce objawi się w tej rzeczywistości: wyeliminowaliśmy banksterów z tej rzeczywistości jako ludzi zmieniających kształt, aby umożliwić płynne przejście, gdy system finansowy nieuchronnie upada w nadchodzące dni i tygodnie, także poprzez wprowadzenie nowej astralnej waluty z Miasta Światła we Włoszech, o czym wielokrotnie rozmawiałem. Upadek tej matrycy zostanie wywołany przez nasze ascension i pojawienie się w krystalicznych ciałach świetlnych, jak w moim wcześniej opisanym śnie, kiedy chodziłem po wodzie, co doprowadziło do zakotwiczenia nowych pięciu krystalicznych płomieni wzniesionego stworzenia, budujących koło światła i życie.

Dokładnie dwa miesiące temu opublikowałem ważną wiadomość od Arcturian " Lifting the Veil ", w której napisałem:

"Jest to najbardziej precyzyjny i zwięzły opis naszego zbliżającego się wzniesienia od 4D do 5D, które zostanie osiągnięte poprzez przejście fazowe od obecnego ciała opartego na węglu do krystalicznego ciała światła i maksymalne rozszerzenie naszej obecnej ograniczonej przestrzennej świadomości przestrzennej w czasie 3D ze względu na wolno działający ludzki mózg na wielowymiarową jednoczesną świadomość opartą na nadprzewodnictwie w krystalicznej plazmie struktury kwantowej 5D, nie wspominając nawet słowa "wzniesienie", ale tylko synonim "przesunięcie". Proszę zauważyć, że nasze krystaliczne ciałka świetlne są w pełni zbudowane i gotowe do przejścia w fazę, a my czekamy tylko, aż Gaja i ludzkość osiągną " punkt krytyczny", aby to nastąpiło.

Przesunięcie z 4D na 5D jest ostatecznym aktem wyzwolenia z narzuconych sobie ograniczeń do pełnego energetycznego wyzwolenia, które wyeliminuje obecne ograniczenia grawitacji, linearnej przestrzeni i czasu w oparciu o skończoną prędkość światła, które są złudzeniami, które my, dusze, celowo stworzone w obecnym eksperymencie inkarnacyjnym, aby doświadczyć sztucznego stanu nie bycia suwerennymi istotami stwórczymi, co jest normalnym stanem istnienia w całym multiwersie od 5D i poza nim "

Bardzo dokładnie zapisuję te kroki, aby dać ci mocny dowód na wewnętrzną logikę i surowość wszystkiego, czego doświadczamy i relacjonujemy na tej stronie - jak ściśle są ze sobą powiązane i jak budują łańcuch przyczynowy energetycznych wydarzeń prowadzących do końcowej kulminacji : Nasze przemienienie w krystaliczne ciała świetlne i początek naszej misji jako wniebowstąpionych mistrzów (ascended masters). Muszę powtarzać tę chronologię raz za razem, ponieważ wiem, jak słaby jest ludzki umysł i jak łatwo rozpraszają go sprawy ziemskie i zaczyna wątpić w nieodwołalność procesu wniebowstąpienia.



Wczoraj widzieliśmy potężny statek kosmiczny Arkturian na niebie o zachodzie słońca. Pokazali się tańcząc z radości w bardzo niezwykłej pięknej chmurze i zaczęli wysyłać nam specjalne kody Wniebowstąpienia. Daniela zrobiła kilka zdjęć i pozostawiam to twojej wyobraźni, aby dowiedzieć się, co mam na myśli.


















A tutaj kilka zdjęć ukazujących piękno nieba, w którym żyjemy, kryje w sobie wspaniałe, lecznicze centrum światła, które będzie pierwszym, które pojawi się na ziemi i uruchomi przesunięcie ludzkości i Gai jako krystalicznych istot światła ogłaszanych w ich ostatnia wiadomość :

" Te Pięć Promieni tworzy świętą podstawę Nowego Świata, powstającą z ziemi Europy ".










Po tych wszystkich doświadczeniach w ciągu ostatnich 24 godzin nie byłem w związku z tym zaskoczony, gdy przeczytałem dzisiejsze przesłanie Arkturian ogłaszających nasze zbliżające się " przejście do świetlistego  ciała " (wolę termin "transfiguracja"):

"W tej chwili doświadczasz wspaniałych ruchów i bardzo dobrze radzisz sobie ze zmianami, których doświadczasz w sobie. To piękny czas na przebywanie w ciele fizycznym, kiedy doświadczasz najlepszej części zmiany świadomości. Kiedy się zmieniasz, stajesz się istotą o jasnej cielesności i jest to skrajna zmiana w sposobie, w jaki poznasz siebie fizycznie .

Jest to co najmniej ekscytujące, ale jest też pewna znajomość z obecnym pojazdem fizycznym i jest coś bardzo wygodnego w znajomym. Tak więc przejście zawsze będzie pociągać za sobą puszczenie tego, co znacie, a im bardziej przywiązani jesteście do swojej fizyczności, tym trudniejsze będzie przejście. Im bardziej możecie postrzegać siebie jako świadomość fizyczną, tym łatwiejsze będzie przejście. (To jest to, co robię od wielu lat i ta strona internetowa jest dowodem, zauważ, George)

Możesz kochać swoje fizyczne ciała takimi, jakie są, a także nie być do nich przywiązanym , tak jak możesz wejść do luksusowego domu i całkowicie się w nim zakochać. A potem możesz pójść do innego luksusowego domu i zakochać się w tym innym. Nie czułbyś przywiązania do pierwszego domu, który zbadałeś w tym scenariuszu.

(Oświadczenie to nawiązuje do naszego przyszłego wielowymiarowego życia, w którym możemy jednocześnie doświadczać wielu rzeczywistości i cieszyć się ich pięknem, wiedząc, że nie jesteśmy przywiązani wyłącznie do nich, jak wszyscy agnostyczni ludzie wierzą w odniesieniu do tej ziemi i rzeczywistości i mając tylko jedno "cenne" życie, do których trzymają się wielkiego lęku przed śmiercią, zauważcie, George)

I wiemy, że niektórzy z was, którzy otrzymują tę transmisję, myślą: "Jestem gotów iść i nie mam żadnego przywiązania do tej fizycznej postaci". Wszystko to jest dobre i dobre, ale dopóki nie doświadczysz fizycznej transformacji, nie możesz dokładnie wiedzieć, jak bardzo jesteś przywiązany.

Dlatego medytacja jest tak ważna i dlatego zawsze mówimy ci, abyś podążył za nią. Poznanie się jako coś więcej niż tylko fizyczna forma sprawi, że przejście do piątego wymiaru stanie się o wiele przyjemniejsze i przyjemniejsze, i takie jest doświadczenie, które wszyscy znamy. "



Trzy dni temu doznałem objawienia - nagle uderzyło mnie potężne wnętrze wiedząc, że wraz z moim wniebowstąpieniem i przeprowadzeniem się do pobliskiego ośrodka leczenia, moje życie na tej planecie zakończyło się na zawsze i przyniosło mi to ogromną ulgę przez cały dzień. Wiedziałem, że wraz z moim wniebowstąpieniem uwolnię się od wszelkich oczekiwań i faktycznie od wszelkich lekkich prac, jakich doświadczam teraz w ludzkim ciele, ponieważ kiedy wznoszę się, nie muszę już więcej edukować ludzi ani wprowadzać astralnej waluty. Mogę po prostu przejść do terminów, w których jest to już rzeczywistością, ponieważ wszystkie te alternatywy istnieją w Teraz jednocześnie i są ważnymi wersjami tej ziemi.





Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz