środa, 21 lipca 2021

Faza 2 i problemy zdrowotne




Od czasu rozpoczęcia Fazy 2 Procesu Wznoszenia w styczniu 2020 roku, niektórzy z was mogli doświadczać jednego lub więcej osobistych problemów zdrowotnych. Nie mówię o kowid-19, ale o jednym lub więcej problemów zdrowotnych ciała fizycznego, które być może nagromadziliście w pewnym momencie w latach 1998-2019 Fazy 1. Mówię tak, ponieważ ja tak miałem i byłem dobrze świadomy powodów.

W ciągu kilku tygodni od odkrycia pandemii Covid-19 tutaj w USA na początku 2020 roku, nagle zaczął mnie boleć ząb, bardzo mocno. Nie miałem problemów z zębami od lat, ale nagle, przy szalejącej pandemii i wielkim zamieszaniu, jeden z moich zębów zaczął boleć jak szalony. Ostatnią rzeczą, jakiej chciałem, było pójście do jakiegokolwiek dentysty i/lub lekarza i/lub do jakiegokolwiek laboratorium i/lub do jakiegokolwiek centrum pomocy doraźnej i/lub do jakiegokolwiek szpitala w 2020 roku, kiedy pandemia się wydarzyła. A jednak, był tam mój ząb pulsujący nagle na początku 2020 roku. Do listopada 2020 w końcu miałem dwa zęby ekstrahowane, bezpiecznie.

Na początku 2021 roku mój pęcherzyk żółciowy zaczął informować mnie, że rzeczy nie są takie, jakie powinny być. (Brałam płynne ziołowe krople oczyszczające woreczek żółciowy, wątrobę, nerki i "kamienie" przez ostatni miesiąc, które powoli pomagają. Nie oczekiwałem, że moje nagromadzone problemy zdrowotne Fazy 1 wniebowstąpienia wypłyną na powierzchnię tak gwałtownie i intensywnie, jak to miało miejsce w 2020 i 2021 roku. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, pytałem wewnątrz dla głębszych odpowiedzi.

Spostrzegłem, że niektórzy z nas, którzy żyli, wcielali się i transmutowali podczas Fazy 1, jako pierwsi wcielą się w pewne NOWE DNA, które jest energetycznie udostępniane teraz w lipcu i sierpniu oraz przez resztę drugiej połowy 2021 roku. Zauważyłem, że wszyscy Ochotnicy Pierwszego Wszystkiego, Starseeds, Embodiers, Pathpavers, którzy mają jakiekolwiek pozostałości niskiego energetycznego i fizycznego "szlamu" Fazy 1 w swoich ciałach musieli radzić sobie z tym, że został on gwałtownie wynurzony na powierzchnię w 2020 i 2021 roku (Faza 2) i poradzić sobie z nim w jakikolwiek sposób (sposobami) każdy z nas preferuje. Ta gwałtowna Faza 2 wypłynięcia na powierzchnię czegokolwiek starego, nagromadzonego w Fazie 1 wewnętrznego śmiecia, rzeczy, odpadków i 'szlamu' dzieje się dlatego, że mamy (teraz) zacząć wcielać dużo więcej bardzo NOWEGO DNA, które jest energetycznie dopasowane wibracyjnie do NOWYCH planetarnych wzorców energii założycielskiej Boskiej Matki Kobiety, które w pełni dotrą do nas w 2022 roku. Zawsze kroki po schodach.

Ta szczególna zmiana CHANGEOVER obejmuje niektórych z nas obecnie ucieleśniających większą niż zwykle ilość całkowicie NOWEGO DNA w lipcu i sierpniu, ale także przez pozostałą drugą połowę 2021 roku. Dlaczego? Tak, abyśmy najpierw byli energetycznie, wibracyjnie i częstotliwościowo dopasowani, a zatem łatwo zdolni do bezpośredniego i natychmiastowego przejścia do NOWEGO planetarnego szablonu energetycznego Boskiej Matki Kobiety, który będzie w pełni na miejscu wraz z początkiem 2022 roku.



Ostatnio znalazłem to interesujące zdjęcie NASA naszego Słońca. Zauważ, że NASA twierdzi, że Cykl Słoneczny 25 rozpoczął się w grudniu 2019 roku, zaledwie kilka tygodni przed tym, jak Faza 2 rozpoczęła się 1 stycznia 2020 roku.


    "Ten podzielony obraz pokazuje różnicę między aktywnym Słońcem podczas maksimum słonecznego (po lewej, uchwycony w kwietniu 2014 r.) i spokojnym Słońcem podczas minimum słonecznego (po prawej, uchwycony w grudniu 2019 r.). Grudzień 2019 roku wyznacza początek Cyklu Słonecznego 25, a aktywność Słońca ponownie wzrośnie aż do maksimum słonecznego, przewidywanego na 2025 rok."

  Credits: NASA/SDO - 15 września 2020r

Wliczone w te obecne główne przygotowania do zmiany CHANGEOVER był wzrost trzęsień ziemi i małych rojów trzęsień ziemi o magnitudzie Richtera od czasu rozpoczęcia fazy 2 i cyklu słonecznego 25. W czerwcu 2021 roku wystąpił rój ponad 600 małych trzęsień ziemi w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Żadnych szkód, ale wzrost liczby trzęsień ziemi i rojów w fazie 2 jest kolejnym wskaźnikiem tego, jak ogromne są obecne globalne zmiany energii i szablonów na znacznie wyższą częstotliwość. Spodziewam się, że pogoda wszędzie będzie również odzwierciedlać te obecne zmiany szablonu DNA 2021 i planetarnego szablonu Ziemi i Słońca i będzie nieco bardziej zmienna i niespodziewana. Nie wspominając o eskalacji większej mentalnej, emocjonalnej i fizycznej niestabilności u rosnącej liczby ludzi wszędzie.

Zauważyłem, że Celia Fenn wspomniała w swoim "Przesłaniu Dnia" z 14 lipca 2021 roku, jak niestabilność niektórych ludzi i ich działania eskalowały tam gdzie ona mieszka. Tak jest wszędzie i będzie to trwało jeszcze przez jakiś czas, więc wszyscy musimy trzymać się Wyższego, Najwyższego i kontynuować pilotowanie wznoszącej się Ziemi i nas na niej do wzniesionej NOWEJ Ziemi z naszymi High-Hearts. Wydaje się to być dobrym miejscem dla mnie, aby podzielić się czymś, o czym moja matka (która zmarła pod koniec czerwca 2019 roku, zaledwie pięć miesięcy przed rozpoczęciem Fazy 2 i pandemii i wszystkiego innego) i ja często rozmawialiśmy z powrotem w późnych latach 70-tych.

 W połowie lub pod koniec lat 70-tych miałem serię snów, które wiedziałem wtedy, że były pełne ważnych osobistych nauk, wskazówek, podpowiedzi i ostrzeżeń na temat tego, co ostatecznie zamanifestuje się fizycznie w mojej bliskiej przyszłości zaledwie kilka dekad później. Ta niedaleka przyszłość to nasz obecny czas.

Te serie snów z lat 1970-tych dotyczyły tego, że musiałem bardzo ostrożnie i cicho torować sobie drogę przez dystopijny, apokaliptyczny, całkowicie zniszczony świat ziemski. Tam byli szaleni i uzbrojeni maruder mężczyźni biegający amok wszędzie co znaczyło nikt nie był bezpieczny. Nie było żadnych systemów na miejscu, żadnych zabezpieczeń, prawie żadnych zapasów itd., po prostu chaos i przemoc w upadłym ziemskim świecie.

W starych artykułach na TRANSITIONS nazwałem ten świat zstępującą Ziemią.

Celem tej serii snów, które miałem w połowie lub pod koniec lat 70-tych było zarówno danie mi znać, że była to silna przyszła prawdopodobna rzeczywistość światowa, jak i to, że jeśli ja i ktokolwiek inny już na Drodze pozostanie na Drodze, w końcu zrobimy nasze drogi przez to szaleństwo i przemoc i skończymy w bardzo innym wyższym miejscu Światła, serca i dobroci na wszystkie sposoby.

Kilka lat po tym jak miałem tę serię snów, którymi podzieliłem się z moją matką w tym czasie, w 1979 roku ukazał się nowy film zatytułowany "Mad Max" z młodym Melem Gibsonem w roli głównej. Po tym jak moja mama zobaczyła ten film, zawsze odnosiła się do moich snów i naszego obecnego czasu, jako czasów "Mad Maxa". Nikt nie znał terminu wzniesienia i wszystko było to w 1970s, więc moja mama etykietowała i zawsze nawiązywała do tego wszystko jako "Mad Max". Ona wiedziała i ja wiedziałem dokładnie, co oznacza ten termin i wielokrotnie w latach 70. i 80. mówiła mi, że absolutnie NIE chce przeżyć horrorów życia i rzeczywistości "Mad Max" w swoim życiu. I nie przeżyła - zmarła na pięć miesięcy przed tym, jak ludzkość weszła w Fazę 2 Procesu Wzniesienia, w której demontaż globalnego patriarchatu i jego systemów, struktur itd. rozsypał się w pył. Pięć miesięcy przed pełnym "Mad Max" życiem i jednostkami oraz kontynuacją działań zamanifestowanych na planecie bardziej wyraźnie niż kiedykolwiek wcześniej.
Tak jak moja seria ważnych snów przypominających z lat 70. była zamierzona, żywo przypominały mi one, abym zawsze pozostawał na Ścieżce, Ścieżce Procesu Wniebowstąpienia i kontynuował wykonywanie pracy wzniesienia, do której wykonania zgłosiłem się na ochotnika, aby przyjść teraz na Ziemię. Wy robicie to samo poprzez to Rozdzielenie Światów ZMIANA i wielokrotne zmiany. Kontynuujecie wznoszenie się na wznoszącej się Ziemi i pozwalacie wszystkim innym iść swoimi drogami. Nigdy nie przestawajcie trzymać się Najwyższego i kierować wznoszącą się Ziemię na wznoszącą się NOWĄ Ziemię za pomocą waszych Wysokich Serc. Jesteśmy specjalistami bardziej niż zdolnymi do robienia dokładnie tego, więc kontynuujcie robienie tego dla Wszystkich wszędzie. Dzięki za waszą ciągłą Pracę Służbową i wiedzcie, że wasze ciało było chore w 2020 i 2021 roku z ważnych powodów, których mogliście nie być świadomie świadomi przez te ostatnie dwa trudne lata.

**Przez Denise Le Fay
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz