W minionym tygodniu Komisja Spraw Stanowych Senatu Teksasu przyjęła zeznania od teksańskich lekarzy w sprawie SB 1669: Stop Przymusowym Szczepieniom i Paszportom Szczepionkowym w Teksasie. Sponsorem ustawy SB 1669 był senator Bob Hall.
Więcej informacji na temat tego projektu ustawy można znaleźć na portalu rzecznictwa National Vaccine Information Center (wymagana rejestracja).
Poniżej znajduje się część tekstu dotyczącego ustawy senackiej 1669:
Skontaktuj się z teksańskimi ustawodawcami i zażądaj zakazu przymusowych szczepień, paszportów szczepionkowych, bez wyjątków - poprzyj ustawę SB 1669
Obowiązkowe szczepienia w Teksasie przy użyciu szczepionek COVID-19 staną się rzeczywistością, jeśli ustawodawca nie podejmie teraz zdecydowanych działań. W rzeczywistości, to już się zaczęło dziać.
Szpital Houston Methodist poinformował 26 000 swoich pracowników, że muszą się zaszczepić do 7 czerwca albo zostaną zwolnieni. Atria Senior Living, która ma 16 obiektów w Teksasie, wymaga od wszystkich pracowników otrzymania 2 szczepionek COVID-19 do 1 maja 2021 roku jako warunku zatrudnienia lub grozi im zwolnienie.
Miasto Farmer's Branch w Teksasie wymaga szczepienia COVID-19, aby uzyskać dostęp do prowadzonej przez miasto placówki o nazwie The Branch Connection. Zapomnij o rejsie z Royal Caribbean z Teksasu, jeśli nie zostałeś zaszczepiony COVID-19. Uniwersytet St. Edwards w Austin stał się jedną z pierwszych szkół wyższych, które wprowadziły obowiązek szczepień przeciwko COVID-19.
To dopiero początek.
Rozporządzenie gubernatora Abbotta zakazujące wydawania paszportów ze szczepionką COVID-19 nie zapewnia ochrony
Gubernator Teksasu Greg Abbott powiedział, że w Teksasie szczepionki COVID-19 "zawsze są dobrowolne i nigdy nie są przymusowe".
Prawda jest taka, że Rozporządzenie Wykonawcze GA 35 nie chroni prawa praworządnych obywateli Teksasu do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie bez konieczności przedstawiania dowodu szczepienia przeciw COVID-19.
EO GA 35 zabrania jedynie rządowi, podmiotom publicznym lub prywatnym finansowanym przez rząd, żądania udokumentowania statusu szczepienia osoby fizycznej przeciwko COVID-19. Nie zabrania to w żaden sposób firmom, które nie otrzymują funduszy rządowych, zakazać klientom, którzy nie mają szczepionki COVID-19. Ponadto, to rozporządzenie nie zapewnia żadnej ochrony pracownikom, których pracodawcy wymagają szczepienia przeciwko COVID-19 jako warunku zatrudnienia.
Dodatkowo, ograniczona ochrona oferowana przez EO GA 35 będzie krótkotrwała, ponieważ zarządzenie dotyczy tylko szczepionek COVID-19 "Emergency Use Authorization" (EUA). Gdy szczepionka otrzyma pełne zatwierdzenie FDA, oznaczenie EUA nie ma już zastosowania, a zatem nie będzie też żadnej ochrony w tym rozporządzeniu wykonawczym, w tym zakazu przymusowych szczepień przez rząd. Pełne zatwierdzenie przez FDA nastąpi wkrótce. Moderna, producent jednej z 3 dostępnych szczepionek COVID-19, już stara się o pełne zatwierdzenie FDA, a Pfizer, jeden z pozostałych producentów, zapowiedział, że będzie się starał o pełne zatwierdzenie w pierwszej połowie 2021 roku.
Rozporządzenie wykonawcze gubernatora Abbotta wypada słabo w porównaniu z rozporządzeniem wykonawczym gubernatora Florydy Rona DeSantisa zakazującym paszportów szczepionek, które dodatkowo zakazuje wszystkim firmom wymagania statusu szczepienia COVID-19 lub statusu wyzdrowienia po zakażeniu, aby uzyskać dostęp lub usługę od firmy, i ma zastosowanie do wszystkich szczepionek COVID-19 zamiast wygasać po uzyskaniu pełnego zatwierdzenia przez FDA. Chroni ona również prawo do prywatności, zabraniając rządowi publikowania lub udostępniania osobom trzecim statusu szczepienia COVID-19.
Teksańczycy potrzebują ustawy uchwalonej, aby chronić ich przed przymusowymi szczepieniami i paszportami szczepionkowymi (jeśli chcesz natychmiast zobaczyć, co możesz zrobić, aby pomóc w uchwaleniu SB 1669 w Teksasie, przewiń w dół do "Action Needed").
Z wdzięcznością informujemy, że Teksas przeszedł do historii dzięki złożeniu projektu
SB 1669 w Legislaturze Teksasu przez senatora Boba Halla.
SB 1669 zakazuje dyskryminacji lub segregacji ze względu na szczepienia lub status immunologiczny i zakazuje przymusu szczepień we wszystkich dziedzinach życia.
Potrzebujemy Twojej pomocy, aby wprowadzić w życie ustawę SB 1669, ponieważ obecnie utknęła ona w martwym punkcie i czeka na przesłuchanie w senackiej Komisji Spraw Stanowych. Ustawodawcy muszą zostać poinformowani o niedociągnięciach w rozporządzeniu gubernatora Abbotta oraz o słabych punktach obowiązkowych szczepień w Teksasie w oparciu o obowiązujące prawo, aby mogli uchwalić ten projekt ustawy lub zmienić jego fragmenty w innych projektach.
Jest to zdecydowanie najbardziej kompleksowy projekt ustawy zakazującej szczepień obowiązkowych we wszystkich dziedzinach, które mogą mieć wpływ na nasze życie, w tym zamówienia rządowe, zatrudnienie, opieka zdrowotna, edukacja, dostęp do przedsiębiorstw, dostęp do wydarzeń i miejsc takich jak sport i koncerty, opieka długoterminowa, domy opieki, ubezpieczenia i opieka nad dziećmi.
Więcej informacji można znaleźć na Portalu Rzecznictwa Narodowego Centrum Informacji o Szczepionkach (National Vaccine Information Center's Advocacy Portal).
Senator Bob Hall, w swoim przemówieniu otwierającym przesłuchanie w Senacie w tym tygodniu stwierdził:
Głównym obowiązkiem i konstytucyjną rolą naszego rządu jest ochrona praw jednostki. Pracownicy mogą zdjąć hełmy, maski i mundury na koniec dnia pracy, ale nie mogą zdjąć szczepionki.
Dr Richard Bartlett był pierwszym lekarzem, który zeznawał na korzyść ustawy SB 1669, aby położyć kres przymusowym szczepieniom i paszportom szczepionkowym w Teksasie.
Dr Bartlett ma ponad 28 lat doświadczenia w praktyce lekarskiej i jest weteranem wśród lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i pogotowia ratunkowego w zachodnim Teksasie.
Dr Bartlett jest najbardziej znany od czasu rozpoczęcia kryzysu COVID jako lekarz, który wyleczył wielu pacjentów stosując starszy, zatwierdzony już przez FDA lek o nazwie budesonid, który jest wziewnym kortykosteroidem. (Dowiedz się więcej tutaj.)
Podczas swojego zeznania dr Bartlett wyjaśnił, że istnieją już istniejące metody leczenia pacjentów z COVID, co sprawia, że nie ma potrzeby wprowadzania nowych eksperymentalnych "szczepionek".
Wskazał on na niedawno opublikowane badania Uniwersytetu Oksfordzkiego, które wykazały 90% skuteczność stosowania wziewnego budezonidu u pacjentów z COVID w zapobieganiu długotrwałej opiece lub hospitalizacji.
Z badania Oxford:
Badanie STOIC wykazało, że wziewny budesonid podany pacjentom z COVID-19 w ciągu siedmiu dni od wystąpienia objawów również skrócił czas powrotu do zdrowia. Budezonid jest kortykosteroidem stosowanym w długoterminowym leczeniu astmy i przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP).
Wyniki randomizowanego badania fazy 2, które było wspierane przez NIHR Oxford Biomedical Research Centre (BRC), zostały opublikowane na serwerze preprintów medRxiv.
Wyniki uzyskane u 146 osób - z których połowa przyjmowała lek w dawce 800 mikrogramów dwa razy dziennie, a połowa korzystała ze zwykłej opieki - sugerują, że wziewny budezonid zmniejszył względne ryzyko konieczności pilnej opieki lub hospitalizacji o 90% w 28-dniowym okresie badania. Uczestnicy, którym przydzielono inhalator z budezonidem, mieli również szybsze ustępowanie gorączki i objawów oraz mniej uporczywych objawów po 28 dniach. (Źródło.)
Dr Bartlett pracuje w izbie przyjęć i stwierdził, że obecnie zgłasza się bardzo niewielu pacjentów z COVID, ale "obecnie widzę więcej osób zgłaszających się (na ostry dyżur), które mają powikłania po zastrzyku COVID."
I dr Bartlett wskazuje, że są to głównie młodsi ludzie, którzy byli w doskonałym zdrowiu przed strzałem, ponieważ dr Bartlett pracuje w Lubbock, Texas, który jest miastem uniwersyteckim.
Dr Ben Edwards z Veritas Medical w Lubbock, Texas, był kolejnym lekarzem, który złożył zeznania na korzyść SB 1669, aby zatrzymać przymusowe szczepienia i paszporty szczepionkowe w Texasie.
Dr Edwards uzyskał dyplom Uniwersytetu Baylor, a następnie ukończył Szkołę Medyczną UT-Houston. Przeprowadził się do Waco, aby ukończyć szkolenie w Waco Family Practice Residency Program, gdzie był głównym rezydentem. Obecnie prowadzi trzy kliniki w zachodnim Teksasie.
Dr Edwards wyraził obawę, że "wymuszone i przymusowe szczepienia COVID-19 byłyby, moim zdaniem, pogwałceniem Kodeksu Norymberskiego", jak również kilku innych międzynarodowych kodeksów bioetycznych i praw człowieka.
Przytoczył fakt, że CDC zgłasza obecnie 4.178 zgonów zgłoszonych do VAERS, podczas gdy przez poprzednie 20 lat łącznie zarejestrowano 4.182 zgony po wszystkich szczepionkach.
Zwrócił również uwagę na fakt, że w badaniu przeprowadzonym na Harvardzie oszacowano wcześniej, że tylko około 1% wszystkich niepożądanych reakcji na szczepionki jest kiedykolwiek zgłaszanych do VAERS. Dwa inne późniejsze badania wykazały to samo.
W swojej własnej praktyce dr Edwards stwierdził, że otrzymał "liczne zgłoszenia w ciągu kilku godzin po otrzymaniu szczepionek COVID, że ludzie doznali udaru mózgu, ataku serca, zatoru płucnego (zakrzepu krwi) i nagłej śmierci".
Dr Edwards przytoczył badania, z których wynika, że u osób z naturalną odpornością na COVID (już ją miały) ryzyko wystąpienia niepożądanych reakcji po szczepionkach COVID wzrośnie 2-3 krotnie.
Ponad połowa Teksańczyków posiada obecnie tę naturalną odporność. Stwierdził on:
Osobiście uważam, że Bóg dał nam niesamowicie silny system odpornościowy i nie sądzę, żeby można było go ulepszyć.
Kolejnym lekarzem, który złożył zeznania na rzecz ustawy SB 1669, aby położyć kres przymusowym szczepieniom i paszportom szczepionkowym w Teksasie, była dr Amy Offutt z St. Marble Falls, TX.
Dr Offutt jest przeszkolona w zakresie medycyny integracyjnej. Niedawno została powołana przez gubernatora Grega Abbotta do Pediatrycznej Rady Doradczej do spraw Ostrych Zespołów Neuropsychiatrycznych. Ponadto jest członkiem zarządu ILADS (International Lyme and Associated Diseases Society).
Dr Offutt jest kolejnym lekarzem, który z powodzeniem leczy pacjentów z COVID za pomocą istniejących protokołów wczesnego leczenia.
Zeznała ona:
Do ostatniego piątku, moja praktyka leczyła 579 ostro chorych pacjentów w wieku do 98 lat, z zaledwie dziesięcioma hospitalizacjami i jednym zmarłym.
Mężczyzna, który zmarł w 12. dniu choroby, był pacjentem po przeszczepie i był już wielokrotnie na ostrym dyżurze, zanim szukał u nas opieki. To była taka niepotrzebna tragedia.
Dr Offutt uważa, że "świadoma zgoda jest podstawą wspólnego podejmowania decyzji w medycynie".
Kolejnym lekarzem, który zeznawał na korzyść ustawy SB 1669, mającej na celu powstrzymanie przymusowych szczepień i paszportów szczepionkowych w Teksasie, była dr Angelina Farella z Webster, TX.
Dr Farella jest pediatrą z ponad 25-letnim doświadczeniem. Swoje zeznania przed Komisją Senacką rozpoczęła od stwierdzenia:
Jestem tu dzisiaj, aby chronić nasze dzieci w Teksasie. Jest to bardzo przerażająca sytuacja, w której się obecnie znajdujemy.
Dr Farella stwierdziła, że jako pediatra podała dziesiątki tysięcy szczepionek i że nie jest "antyszczepionkowcem", ale:
Jestem przeciwna tej szczepionce COVID, jeśli w ogóle możemy ją tak nazwać (szczepionką).
To, co robimy naszym dzieciom za pomocą tej szczepionki, jest właściwie przestępstwem.
Wszyscy ci lekarze są "lekarzami pierwszej linii", którzy faktycznie leczą pacjentów, ale ich kliniczne doświadczenia w leczeniu pacjentów szczepionką COVID są cenzurowane przez korporacyjne media i ignorowane przez rząd i Big Pharma, na rzecz masowych szczepień.
Oto ich świadectwo. To jest z naszego kanału Rumble Channel, a także na naszym kanale Bitchute Channel.
Here is their testimony. This is from our Rumble Channel, and it is also on our Bitchute Channel.
**Source **By Brian Shilhavy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz