sobota, 29 maja 2021

Sananda: Łączenie się z Wyższą Jaźnią

 sananda image eraoflightdotcom

 

 Bóg objawia się wam w tych dniach. Podczas gdy presja na zewnątrz wzrasta, Bóg osiedla się w waszych sercach. Powoli zaczynacie uświadamiać sobie, że zamieszanie na świecie jest tylko odbiciem waszych własnych myśli i emocji. O to właśnie chodzi, by dojść do pokoju, by stać się wewnętrznie spokojnym.

Dlatego zapraszam Was do codziennej introspekcji, codziennej medytacji i codziennej modlitwy. W ten sposób wzmocnicie więź między wami a Bogiem, a przez to będziecie coraz bardziej mocni w swojej wierze, a w swoim zaufaniu do Boga pozostaniecie niezmienni.

Trudność, z którą boryka się dzisiaj wielu ludzi, polega na tym, że ciągle "wychylają się" ze swojego centrum i zostają wciągnięci w wir tego czasu. Jak tylko opuścicie swoje własne cztery ściany, ważne jest, abyście byli przebudzeni i świadomi. Ważne jest, aby być uważnym i uważnym na całe otoczenie.

BUDUJCIE ENERGETYCZNĄ OCHRONĘ

Dlatego nalegam, proszę, chrońcie siebie, kiedy wychodzicie z domu. Jak tylko wyjdziecie na zewnątrz, zbudujcie wokół siebie energetyczną ochronę.

Ja, (tu podaj swoje imię), JESTEM CHRONIONY!

Powtarzaj to, aż poczujesz, że tak jest. Ta krótka i prosta fraza tworzy energetyczne pole ochrony, które jest dziś pilniejsze niż kiedykolwiek.

JESTEM CHRONIONY!
JESTEM CHRONIONY!
JESTEM CHRONIONY!

Zawirowania na zewnątrz nadal się nasilają, nadchodzi wielka burza i ważne jest, aby być na nią przygotowanym - i na tym aspekcie chcemy się teraz skupić. Najlepsze przygotowanie do życia leży w dobrym połączeniu z duchowym światłem i z WYŻSZĄ JAŹNIĄ.

ZNACZENIE WYSOKIEGO JA

WYSOKIE JA żyje oderwane od ziemskiego ciężaru i mimo to jest połączone z tobą w najściślejszy sposób. Jest wszechwiedzące, towarzyszy ci i kieruje cię we właściwym kierunku. Stałe połączenie z Wyższym Ja jest elementarne i egzystencjalne.

Poprzez nienaruszone połączenie z waszym WYŻSZYM JA nigdy nie zbłądzicie. Tylko dzięki temu możesz wypełniać swoje zadania jako człowiek.

Ludzie, którzy są odcięci od swojego HIGH SELF czują się samotni i zawsze w pewnym momencie dochodzą do punktu rozpaczy.

Dlatego otwórzcie się na to transcendentne postrzeganie waszego istnienia. Im bardziej obecny jest twój związek z WYŻSZYM JA, tym bardziej jesteś zorientowany i tym mniej wydarzeń może cię przestraszyć. Tylko ci, którzy nie nawiążą połączenia ze sobą lub z Bogiem, tracą nić życia i muszą rozpaczać nad światem takim, jakim jest teraz.

We wszystkich zewnętrznych działaniach, do których czujecie się zobowiązani lub przynagleni, bądźcie świadomi: stałe połączenie z waszym wewnętrznym "przewodnikiem duszy", z boskością w was, jest kluczem do przejścia przez ten czas zdrowym i rozsądnym.

To, co czyni cię człowiekiem, to o wiele więcej niż myślisz - i prowadzi do kłopotów, jeśli lekceważysz ten fakt i samotnie przemierzasz energetyczną dżunglę tych dni.

Bóg jest z wami i wasze WYŻSZE JAŹNIE nadaje impulsy w waszym życiu, które są wam potrzebne do duchowego wzrostu.

Żebyście mogli przeżyć jutro i bez szwanku przetrwać wstrząsy, pilnie potrzebna jest dziś intymna współpraca z waszym WYŻSZYM JAŹNIĄ.

Podejmijcie ten kontakt w medytacji albo w modlitwie i w ten sposób pozostańcie na zawsze połączeni z waszym WYŻSZYM JAŹNIĄ.

SANANDA

**Tłumaczenie z niemieckiego na angielski przez EraofLight.com

**Kanał: Jahn Kassl

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz