czwartek, 4 kwietnia 2024

Yeshua: Wniebowstąpienie

 

James McConnell

https://www.ancientawakenings.org/?p=9602

Jestem Yeshua.

I przychodzę, aby być z wami w tym czasie, w tym czasie nie zmartwychwstania, nie mojego zmartwychwstania, nie po to, aby być liczonym lub postrzeganym jako moje zmartwychwstanie, ale jako wniebowstąpienie, proces wniebowstąpienia, który jest dla nas wszystkich, nie tylko dla mnie, nie tylko dla tych, których znacie jako wniebowstąpionych, ale dla wszystkich, aby się wznieśli.

Ale to jest cel, plan dla wszystkich, aby ostatecznie przejść przez własne wniebowstąpienie.

Czy będzie to wymagało ewolucyjnego skoku? Niekoniecznie, ponieważ każdy z was ma w sobie zdolność do odnalezienia w sobie tego wniebowstąpienia w dowolnym momencie, w którym jesteście na to gotowi.

Nie ma ograniczeń czasowych. Nie ma żadnych ograniczeń, które zostałyby nałożone na was w celu wniebowstąpienia. Moglibyście wznieść się jutro, gdybyście byli na to gotowi. Ale wszyscy macie plan. Wszyscy macie ścieżkę życia, którą podążacie. Aby nastąpiło masowe wniebowstąpienie, wszyscy, którzy są gotowi na wniebowstąpienie, muszą być częścią większej całości, być częścią większego planu wniebowstąpienia dla wszystkich.

Czy wszyscy wzniosą się w tym czasie w tej przestrzeni? Prawdopodobnie nie. Ale to nie jest twoje zmartwienie. Twoim zmartwieniem jest przygotowanie drogi najpierw dla siebie i dla wszystkich tych, którzy przyjdą po tobie. Po to tu przybyłeś, aby utorować drogę, aby wskazać drogę.

Tak jak ja przybyłem te tysiące lat temu, aby pokazać drogę i przygotować ją dla tych, którzy pójdą za mną. Czy byłem jedynym, jedynym synem Boga? Z pewnością nie. Czy umarłem za twoje grzechy? Nie, nie umarłem. Nie umarłem. Nie wskrzesiłem martwego ciała. To nie było to, co się wydarzyło.

Wniebowstąpiłem, tak jak ty masz możliwość wniebowstąpienia w tej chwili. Pokazałem drogę. Oto droga dla was wszystkich. A teraz wy wskażecie drogę innym.

Świadomość Chrystusa jest tam dla was wszystkich, abyście mogli ją w sobie odnaleźć. Tak jak ja odnalazłem Chrystusa, tak i wy możecie odnaleźć Chrystusa i stać się Chrystusem, zarówno indywidualnie, jak i zbiorowo.

Możecie mieć zbiorową świadomość Chrystusa na całej planecie. Wyobraźcie sobie, jak by to było, jak by to było, gdyby każdy na całej planecie czuł i znał świadomość Chrystusa w sobie, znał i rozumiał obecność JESTEM w każdym, każdy będąc jednością z Ojcem, Matką, Bogiem, wszyscy połączeni jako jedność, świadomość jedności razem.

To jest cel, to jest plan, uniwersalny plan dla ludzkości tutaj na tej planecie. I wiedzcie, że wniebowstąpienie nie dzieje się tylko tutaj na tej planecie, ale dzieje się w całym układzie słonecznym i galaktyce. Wniebowstąpienie miało miejsce wiele razy wcześniej na wielu innych planetach, systemach, gwiazdach i wszędzie.

Uczestniczyliście we Wzniesieniu wiele razy wcześniej. To nie jest pierwsze podejście dla każdego z was, ale jest to pierwsze przypomnienie sobie o tym, odkąd ostatnio przeszliście przez wzniesienie.

Jak wszyscy wiecie, wszyscy zgłosiliście się na ochotnika do przybycia tutaj, aby obniżyć swoją świadomość, obniżyć swoją częstotliwość wibracyjną i być częścią większego przebudzenia tutaj na tej planecie i większego procesu rozszerzenia dla wszystkich, którzy są na to gotowi. Wy, moi przyjaciele, moi bracia i siostry, jesteście wybrańcami.

Możecie nie lubić tego terminu, ale rzeczywiście jesteście tymi, którzy wybrali, a następnie zostali wybrani, aby być tutaj. Więc nadal podążajcie swoją ścieżką, cokolwiek to jest, gdziekolwiek was to zaprowadzi. Ale wiedzcie, że jest to proces, który zamierzyliście, gdy przybyliście tu po raz pierwszy i proces, który kontynuujecie dla każdego z was.

Więc znajdźcie to w sobie, znajdźcie tę świadomość, tę Chrystusową świadomość w sobie i wiedzcie, że jest ona tam dla każdego z was.

Jestem Yeshua i zostawiam was teraz w pokoju, miłości i jedności i abyście wiedzieli, że ja, jako wewnętrzna świadomość Chrystusa, jestem zawsze tutaj z wami wszystkimi w każdej chwili, mogę być tutaj z wami, tak jak moje wyższe ja, Sananda, może być tutaj z wami i Archanioł Michał i Ashtar i wszyscy wniebowstąpieni i wszyscy archaniołowie i aniołowie są tutaj, aby wam pomóc.

Nigdy nie byłeś sam i nigdy nie będziesz sam.

Pokój i miłość ze wszystkimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz