wtorek, 17 września 2019

Przesłanie Rady Dwunastu G. Stankov

Ocean Promenade Hotel

"Żółty Płomień Oświecenia otworzy umysły ludzkości na Boski Umysł, a tym samym na stale rozszerzającą się mądrość.  Boski umysł wnosi ze sobą wyższą świadomość i nową perspektywę we wszystkich sprawach.  Integracja wyższej świadomości doprowadzi do podejmowania decyzji, które są bardziej skoncentrowane na sercu i założone w prawdach, które kierują wszystkimi Światłymi Istotami Jednolitego Pola Świadomości, Źródła".

Jak widzicie, podstawą świętego użycia Płomienia Oświecenia jest, jak mówi Sobór Dwunastu, obecność po pierwsze: Czakry Otwartego Serca, a po drugie: Czakry Otwartej Prawdy.  Dlatego najpierw musieliśmy otworzyć Czakry Serca, potem Czakry Gardła w ciągu ostatnich tygodni.  Teraz ziemia jest ustawiona na otrzymanie mądrości Płomienia Oświecenia poprzez otwarte kryształy nasion, które otwierają Czakrę Koronną (właśnie miało to potwierdzenie właśnie teraz).

Przeczytaj również: Otwarcie czakr ludzkich serca, gardła i korony w lipcu, sierpniu i wrześniu 2019 roku.

Płomień Iluminacji jest płomieniem Mądrości i jest drugą drogą.  Czakra koronna odpowiada tej energii.  Lord Lanto jest Chohanem Płomienia Oświecenia i Mądrości.  Inni Mistrzowie nad tym Promieniem, z którymi regularnie pracuję, to Jezus-Sananda (który był dziś ze mną), Gautama Budda i Mistrz Kuthumi.  Konfucjusz i Pan Maitreja to dwaj inni nauczyciele mądrości na tym Promieniu.

Z niecierpliwością czekam na to, jak wyrównanie i otwarcie Czakry Korony, poprzez pomoc Płomienia Oświecenia i uzdrowienie kryształów Nasienia, połączy ludzkość z umysłem Boga-Source. Naprawdę chciałem się tym dziś z wami podzielić, ponieważ było to dla mnie objawieniem i jestem pewien, że wywoła to w was więcej pomysłów, które przyszły do was 5 września, wraz z moją wizytą w West Vancouver.  Sprawdź swój pamiętnik, tam coś będzie.



Myśli na temat Promienia Oświecenia i jego ekspansji i integracji z naszym bytem

Amora

Teraz, gdy rozumiemy, że nadejście Płomienia Oświetleniowego w West Vancouver 5 września było dla nas wszystkich prezentem do przyjęcia, zastanawiałem się nad jego wykorzystaniem, nad jego mocą i nad jego niewłaściwym wykorzystaniem.

Drugi Promień - Żółty Promień Oświecenia jest potężnym komplementarnym odpowiednikiem dwóch pozostałych Promieni: Pierwszego Promienia - Błękitnego Promienia Boskiej Woli i Mocy Stworzenia oraz Trzeciego Promienia - Różowego Promienia Kosmicznej Miłości, będącego podstawą WSZYSTKICH Stworzeń ze Źródła.  Podczas gdy te trzy Promienie są potężnymi, oddzielnymi bytami, tworzą one również dynamiczną alchemię, ponieważ współpracują ze sobą. Promień Oświecenia oferuje lepszą percepcję, czego rezultatem jest jasność i nowe zrozumienie idei. Oferuje nam również moc rozeznania, która może być łatwo zastosowana do myśli, idei, a nawet działań, we wszystkich dyscyplinach i sposobach dyskusji.

Widzę, że Promień Oświetlenia ma większe znaczenie, ponieważ jego siła rozeznania musi być zastosowana do wszystkiego, co pojawia się w pozostałych dwóch promieniach. Na przykład, konieczne jest wykorzystanie Promienia Oświecenia do dokładnej oceny tego, co czuje Czakra Serca.  Do oceny wszelkich emocji musi być zastosowana oświecona obecność. Zignorowanie ostrożnej oceny tego, co czujemy, to nadużywanie tego potężnego promienia.  Zignorowanie tego, co czujemy w obecności silnej jasności na temat, jest nadużyciem tego Raya.
http://www.stankovuniversallaw.com/2019/02/message-from-the-elohim-the-five-flames-of-ascended-creation-the-wheel-of-light-and-life/
Podobnie, Promień Oświecenia ujawnia i zazwyczaj potwierdza to, co pierwszy Promień Gardła wie, że jest Prawdą.  Wolą Boga/Source/Creation jest prowadzenie i ochrona poprzez wszechmoc energii Ojca i jest to jedna prawda w Wyższych Sferach Światła, którą wspiera płomień Oświecenia. Cała prawda wyrażona przez cechy Pierwszego Promienia zawiera w sobie odwagę jako wewnętrzną siłę, wiarę jako duchową odwagę, samodyscyplinę i wewnętrzną świadomość, że te cechy są ujawniane i wspierane przez Promień Oświecenia.  Oznacza to, że Promień Oświecenia ujawnia nam naszą wewnętrzną moc, naszą wewnętrzną siłę i zdolność do jasnego działania w obliczu każdej nieprawdy, każdego oczywistego kłamstwa, które inni mogli ofiarować.  Nie wykorzystując naszej mocy do działania na podstawie oczywistego oszustwa, nadużywamy potężnego Promienia Oświecenia.

Promień Oświecenia jest pełen miłości, światła i życia.  Jest to podstawa Koła Światła i Życia, które uświetniły ostatnio naszą rzeczywistość.  Promień Oświecenia nadaje mądrość naszej własnej świadomości i koniecznie doprowadza nas do wyrównania z wyższą świadomością jedności.  Ignorowanie tego wyrównania poprzez ignorowanie tego, co wiemy, że jest słuszne, wyrażanie siebie z najwyższą dostępną nam prawdą i świadomością, jest po prostu nadużyciem tego Promienia.
Jest to dar otrzymywania do naszej świadomości mocy Promienia Oświecenia, który zawiera w sobie prawdę o naszej istocie. Jesteśmy Boską naturą i jesteśmy częścią Bożego Źródła, które nas otacza. Dostosowując się do tej energii, poprzez nasze połączenie z Boskim umysłem, z pewnością widzimy, czujemy i wiemy, że jesteśmy z Boskiego Stworzenia. Rzeczywiście, to wszystko, co musimy zaakceptować, aby stworzyć doskonały świat rzeczywistości wznoszonej. Jeżeli nie zaakceptujemy tej prawdy, to nadużywamy Promienia Oświecenia. W tym czasie Wniebowstąpienia, jesteśmy w stanie swobodnie uaktywnić "śpiący" umysł Boga w nas, prosząc po prostu o ponowne uaktywnienie naszej świadomości tych świętych atrybutów w naszej siódmej czakrze. Przecież po to właśnie przyszliśmy tutaj, aby to zrobić.



Postscriptum

Georgij Aleksandrow Stankow.

Ten odcinek jest niezwykły z wielu powodów. Po pierwsze, będę cytować fragmenty z mojego pamiętnika na 5 września, które oświetlają aktywację promienia oświetlenia na ten dzień (pun przeznaczone)http://www.stankovuniversallaw.com/2019/09/the-opening-of-the-heart-throat-and-crown-chakras-of-humanity-in-july-august-and-september-2019/, ale bez wyraźnej wiedzy, co faktycznie się stało. Należy pamiętać, że Amora napisał ten raport dopiero wczoraj i otrzymałem go dziś rano, 15 września. Jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu, ponieważ tak pięknie uzupełnia mój raport energetyczny, który dziś opublikowałem. Następnie 13 września przedstawię sprawozdanie w sprawie mojego uruchomienia portalu poświęconego oświetleniu tutaj, we Włoszech. To podsumowuje naszą pracę energetyczną nad otwarciem serca, gardła i czakry koronowej ludzkości w ramach przygotowań do ich zmiany i naszego ostatecznego wniebowstąpienia.

Mój pamiętnik - czwartek, 5 września 2019 r.

Obudziłem się o 06:00 z powodu niezwykle silnych energii, wibracji, z dużą ilością bólu w gardle, suchości w ustach i energicznie wywołanej asfiksji dającej mi uczucie, że się duszę. Bardzo nieprzyjemne (byłem w szczytowej fazie zapalenia oskrzeli i płuc). Usiadłam na balkonie, uspokajałam energie, leczyłam gardło masażem, piłam gorącą herbatę i zimną wodę, potem wzięłam nowobogacką. Godzinę później poczułam się trochę lepiej i zadzwoniłam do Amory na skype.

Zdecydowaliśmy się rozpocząć tworzenie wielkiego czasu i czuję się tak, jakbyśmy przenieśli się teraz wyżej, a możliwości natychmiastowych kreacji pojawiają się na miejscu...... W południe i zapalenie gardła trwa z kaszlem, a także spada do oskrzeli i płuc jako zapalenie oskrzeli, jak również trwa fala transformacji. Fala ta będzie dłuższa niż się spodziewałem. Jest to pełnoprawna fala cc z ostrym zapaleniem gardła i późniejszym zapaleniem oskrzeli i płuc, jak opisano w artykułach LBP. Jest to masywna operacja oczyszczania 5. czakry prawdy u wszystkich ludzi w ramach przygotowań do przyspieszonego ujawnienia prawdy. W takim przypadku możemy się spodziewać, że w tym miesiącu zaczną się wydarzyć dramatyczne wydarzenia.

Po południu do moich pól emocjonalnych wkrada się wypełnione światłem uczucie, które mówi mi, że jak tylko wyzdrowieję z tej fali transformacji, jestem gotowy do wznoszenia się. Wszystko wydaje się lekkie i otwierające się teraz, jakbym był niesiony na skrzydłach aniołów. Ale to uczucie jest wciąż raczej słabe i musi się zwiększyć zarówno w intensywności, jak i przejrzystości w nadchodzących dniach, aby mieć pewność, że zbliżamy się do końca.

Przez cały dzień wiem również, że wizyta Amory w West Vancouver jest bardzo ważna i związana z naszym nieuchronnym wzniesieniem. Wiedziałem, że otrzyma tam wiadomość. Kiedy rano zadzwoniłem do niej na skype'a, właśnie zaczęła otrzymywać wiadomość i powiedziano jej, że ta podróż do WV jest święta. Przerwałem wiadomość swoim wezwaniem i mam nadzieję, że nadal ją dostaje, gdy tam dotrze. To niezwykłe, że to wiedziałem i to mówi mi, że moja intuicja jest nieskazitelna w tych dniach i powinienem ją cały czas dostrajać, a wtedy będę wiedział, co się dzieje i co muszę zrobić. …

Rozmawiałam o północy z Amorą po powrocie z WV i powiedziała mi, że jest niesamowite pobieranie energii ze Słońca centralnego przez nasze Słońce i że poproszono ją o przyniesienie jej srebrnego medalionu słońca, który już nosi kody słońca, tego Heliosa i Vesta. Rzeczywistość była bardzo niestabilna, a wyższe sfery bardzo bliskie. Poczuła moją obecność około 11:00 swojego czasu i rzeczywiście w tym czasie projektowałem siebie w WV.

Piątek, 13 września 2019 r., Portal Pełnia Księżyca - Tworzenie Portalu Oświetlenia Żółtego Płomienia http://www.stankovuniversallaw.com/2018/08/the-fall-of-the-berlin-wall-and-the-iron-curtain-in-november-1989-a-template-for-the-collapse-of-the-old-3d-reality/

Rozmawialiśmy wieczorem z Amorą i doszliśmy do wniosku, że po otwarciu czakr serca i gardła ludzi musimy teraz również rozpocząć otwieranie trzeciego oka, szóstego duchowego i siódmego ekstatycznego czakramu i połączyć ludzkość z ich duszami. Te dwie czakry są całkowicie zamknięte w większości ludzi i to wyjaśnia dlaczego są agnostyczne. Jak to się stanie, pozostaje do zobaczenia, ale wczoraj morze tutaj było złotożółte, co wskazywało początek ery iluminacji, na której żółtym promieniem jestem. Zgaduję, że wejdę na górę i to spowoduje otwarcie trzeciego oka u wielu ludzi po tym, jak ich 4. i 5. czakra zostały otwarte i mogą oni rozpoznać prawdę. Otworzyłem oko trzecie w wielu ludziach po tym, jak ich czwarty i piąty czakr został otwarty i mogą oni dostrzec prawdę.
Otworzyłem lewy portal mózgowy w większej liczbie osób niż ktokolwiek inny i dlatego też zostałem do tego wybrany również teraz. Przypuszczamy, że rozpocznie się to dziś w pełni księżyca.....

Wieczorem, po rozmowie z Amorą, poszedłem do portu i poszedłem na falochronie, aby obserwować wschodzącą pełnię księżyca, która była piękna, oraz niebo z Fontanną wolności - pierścienie potrójnego płomienia na horyzoncie w krystalicznych kolorach. Potem nagle poproszono mnie, abym wykonał inwokację i stworzył/uruchomił portal iluminacji - żółty pierścień centrum czakry serca świata tutaj w Imperii podczas pełni księżycowego portalu.

Jest to ostatnia aktywacja potrójnego płomienia centrum serca..... Oczyszczanie czakry gardła z prawdy i osobistej siły woli nadal trwa, ale teraz jest ona nakładana przez otwarcie trzeciego oka (szóstego duchowego i siódmego ekstatycznego czakry, czakry koronnej) u wszystkich ludzi jako część aktywacji płomienia świetlnego i ustanowienia boskiego umysłu. To jest to, co zrobiłem na falochronie w Imperii tego wieczoru, prowadzony przez mój HS podczas pełni księżyca portalu dokładnie wtedy, gdy pełnia księżyca pojawiła się na horyzoncie jako wielki złoty dysk.

Po tym spotkałem starszą Włoszkę na falochronie i rozmawiałem z nią na temat duchowości. Była katoliczką, ale miała do niej indywidualne podejście i była idealną kandydatką do pełnego przebudzenia i oświecenia - przedstawicielem ludzi, do których musimy dotrzeć, gdy wchodzimy. To nie był przypadek, że spotkałem tę panią i to była moja pierwsza dyskusja na ten temat z Włochem tutaj od ponad półtora roku. Stąd to spotkanie było znaczące i wskazuje na to, że teraz wszystkie bramy są otwarte dla nas, abyśmy mogli zacząć od naszej misji. Po rozmowie poczułem się bardzo szczęśliwy, ponieważ wiedziałem, że wydarzenia idą naprzód. W domu zadzwoniłem do Amory i opisałem, co zrobiłem.

W dniu 11 września 2019 r. napisałem w swoim dzienniku następujące spostrzeżenia, którymi chciałbym się z wami podzielić, ponieważ podkreślają one to, co będzie się działo w tym roku po pełnym otwarciu serca i trzech górnych czakr ludzkości. Wystarczy powiedzieć, że w ciągu ostatnich 5-7 dni mam ciągłe fale cc, bardzo często z kłującym bólem w oczodole i świątyni, przechodzące naprzemiennie przez portal lewego i prawego mózgu, tak, że otwarcie korony i czakry duchowej jest teraz w pełnym rozkwicie i w nadchodzących dniach i tygodniach zmieni głęboko ludzkość.

Środa, 11 września 2019 r. - usunięcie energii z 11 września 2011 r.

....Podążamy teraz trasą roku 1989, kiedy to upadły Żelazna Kurtyna i mur berliński, ale tym razem cały proces jest znacznie potężniejszy i bardziej globalny. Zakładam, że od teraz będziemy przeżywać mnóstwo wydarzeń aż do końca roku, z szczytem wokół naszego portalu wniebowstąpienia 11/11. Mur berliński upadł 10/11 listopada 1989 roku po pomyłce funkcjonariusza DDR (przeczytaj tutaj). Oczywiście wydarzenia, które doprowadziły do upadku muru berlińskiego i faktycznego upadku żelaznej kurtyny, rozpoczęły się we wrześniu i zostały określone w październiku.

Teraz musimy się spodziewać podobnych kluczowych wydarzeń w tym i przyszłym miesiącu i jest oczywiste, że zaczną się one najpierw od nas, a potem zmiotą tę starą matrycę. Duża różnica polega na tym, że wydarzenia 1989 roku miały charakter polityczny i zewnętrzny, choć były one spowodowane wewnętrznym odrzuceniem mas dyktatury komunistycznej, co następnie wyrażało się w masowych demonstracjach w DDR i innych krajach Europy Wschodniej.

W 2019 roku mamy do czynienia z sytuacją odwrotną, w której wewnętrzna dominująca rzeczywistość jest świadoma tylko dla kilku oświeconych istot ludzkich, a masy muszą najpierw uświadomić sobie tę wiodącą wyższą wymiarową rzeczywistość. Z tego powodu musi istnieć zewnętrzna, widoczna manifestacja tej wewnętrznej rzeczywistości w postaci naszego uzdrawiającego centrum w DM, aby ludzie zostali uświadomieni o istnieniu ich wewnętrznej rzeczywistości i dokonali zwrotu. Ta nagła zmiana paradygmatu stanie się ogólnoświatowym szokiem i spowoduje upadek starej matrycy jako porządku politycznego i ekonomicznego. Jeśli założymy, że załamanie społeczne rozpocznie się wokół naszego corocznego portalu wniebowstąpienia 11/11, tak jak to miało miejsce w 1989 roku, wówczas nasze wniebowstąpienie i pojawienie się musi nastąpić wcześniej - najprawdopodobniej w październiku po fali prawdy, którą wywołaliśmy wraz z otwarciem czakr gardła wszystkich ludzi, już we wrześniu przetoczyła się przez świat. Dlatego jestem przekonany, że jesteśmy teraz w idealnej trasie, którą opracowałem na rok transformacji. Oczywiście kolejne wydarzenia polityczne i gospodarcze będą kontynuowane w 2020 roku i w kolejnych latach, tak jak to miało miejsce w latach 90. z niskim punktem w latach 1996/7, kiedy kryzys gospodarczy w Europie Wschodniej był najgorszy, a Rosja nie spłaciła swojego długu.

 Georgi Alexandrov Stankov
http://www.stankovuniversallaw.com/2019/09/the-activation-of-the-yellow-ray-of-illumination-on-september-5th-2019/#more-27211

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz