wtorek, 17 września 2019

Aktywacja Żółtego Promienia Światła 5 września 2019 r - GEORGI STANKOV wysłane 16 WRZEŚNIA 2019 R


Aktywacja Żółtego Promienia Światła 

5 września 2019 r

Święta podróż do West Vancouver
Amora, 16 września 2019 r
Amora wysłała mi ten raport jako osobisty e-mail po tym, jak dużo rozmawialiśmy o aktywacji żółtego płomienia oświetlenia w ciągu ostatnich kilku dni i o tym, jak osobiście doświadczyliśmy tego ważnego wydarzenia. Zazwyczaj uświadomienie sobie zakresu prac kreacyjnych i lekkich, które wykonujemy w skali globalnej, zajmuje trochę czasu. - Jerzy
Jest 5:45 po południu (14 września) i nie wychodzę cały dzień, ponieważ dzisiaj dużo pada. Postanowiłam pozostać w środku, aby dostroić się do rzeczy, które pozostawiły mnie trochę niepewną co do ich znaczenia. 
Jak wiecie, otworzyliśmy teraz Czakry Serca i Czakry Gardła Prawdy w ciągu ostatnich kilku tygodni , a te ostatnie były kręcone, nie ma innego sposobu na wyjaśnienie tego. Zastanawiam się, podobnie jak ty, kiedy Promień Iluminacji , Drugi Promień zostanie zaatakowany na Ziemi dzięki mocy otwierania Koronnych Czakr Ludzkości. Nagle siedziałam tu dziś po południu i przypomniałam sobie moją podróż do West Vancouver 5 września!   To był moment, kiedy przyniosłam Promień Iluminacji!
Po przejrzeniu notatek z tego dnia podzielę się tymi, które moim zdaniem są ważne:
Gdy się przygotowywałam, moja Obecność JAM JEST powiedziała mi: „ Święta podróż do Zachodniego Vancouver ”.
Ten komentarz od razu uświadomił mi znaczenie nadchodzącego wydarzenia i zapytałam na głos, co muszę nosić pod względem biżuterii (jak wiecie, cała moja biżuteria jest święta, naładowana świętymi ceremoniami Puja w Indiach, a także utrzymująca najwyższe częstotliwości w koralikach Rudraksha z mojej strony internetowej). Zostałam poprowadzona do noszenia 3 naszyjników, a potem powiedziano mi, że najważniejszym elementem, który miałam nosić, był Srebrny Medalion, który Helios i Westa zarzucili kilka lat temu.  
Zakwestionowałam tę prośbę o noszenie SunDial, ponieważ nie nosiłem go od dawna, a także pomyślałam, że nie zrozumiałam tej prośby. Dobrze! Po co w ogóle pytanie? Wiadomości, które otrzymuję, są zawsze poprawne i zdarzają się z określonego powodu, nawet, szczególnie gdy nie wiem, o co chodzi.
 „ Noś SunDial! Jesteś Przynoszącą Słońce ! ”, Któremu powiedziałam„ Przepraszam? Powiedz to jeszcze raz, proszę ”-„ You Are The Bringer Of The Sun! 
Założyłam go szczęśliwie na szyję, a ponieważ był to idealny dzień z ciepłą pogodą w temperaturze 24 stopni i delikatnym wietrzykiem, z radością założyłam białe ubrania i sandały i wyszłam.
Kiedy dotarłam do West Vancouver, zafundowałam sobie specjalną kawę z naszej kawiarni przy 15 ulicy i zeszłam na plażę. Tam, na naszej ulubionej ławce, usiadłam i wygrzewałem się w promiennym Słońcu i WOW, czy kiedykolwiek promieniowało tak DUŻO złota światłem. 
Przybliżony widok na ocean z naszej ulubionej ławki na nadmorskiej promenadzie w West Vancouver
Po około 10 minutach odpoczynku polecono mi wstać i powoli iść do brzegu. W pewnym momencie około 5 minut później i około 10 stóp od Oceanu Spokojnego, który lśnił w słońcu, zobaczyłam ogromny portal otwarty około 50 stóp nad moją głową, w kierunku Mostu Lwiej Bramy, na wschód. 
Przez portal przeszedł potężny podmuch Złotego Światła i zalał mnie światłem „podobnym do plazmy” z energiami poza skalą - bardzo wysoka częstotliwość, bardzo delikatna, prawie „przypominająca wstąpienie”; Czyste, krystaliczne światło, które wyglądało jak „plazma” w kolorze złotym, niebiesko-zielonym i różowym; Dominującym kolorem składającym się w 80% z pakietu Light było ZŁOTO. Od tego momentu kazano mi pozostać „w promieniach Słońca”, aby zebrać jak najwięcej energii do SunDial. Usiadłam na pobliskim pniu i podniosłem swój SunDial. Wokół mnie wirował tak ogromny wir, a kolory  kreowały zawroty głowy - to było jak przeglądanie kalejdoskopu. Trwało to co najmniej 15 minut i w pewnym momencie zostałam poprowadzona, aby wrócić do samochodu i jechać po całym West Vancouver, aby „rozprzestrzenić światło i energię”, przez cały czas trzymając mój SunDial. To była Promienna tarcza - światło i wbudowana energia, obie rzutowane z tarczy na otaczającą mnie rzeczywistość. To było fantastyczne doświadczenie.  
Słońce już otworzyło portal do ładowania rzeczywistości z Illumination Płomień a w nim były Niebieskie i różowe promienie z Najświętszego Serca / Fontanna Wolności, że przyniesiona  z powrotem do Vancouver na 25 lipca. Ziemia została teraz pobłogosławiona przez Płomień Oświetlenia!
Kiedy wróciłam do swojego mieszkania, polecono mi włączyć komputer. Znajomy na Facebooku polecił piękną medytację na YouTube, która nazywała się  „Arcturian Healing Crystal Chamber” . Zostałam poprowadzona do słuchania i nie zawiodłem się. To było tak potężne, że wypełniło ekran pięknym złotym / białym światłem (i z odrobiną fioletowego światła), które bardzo przypominało mi moje wrażenia z dnia. Ścieżka dźwiękowa była piękna i niemal mi się wydawało, że słyszałam ją w West Vancouver na plaży, kiedy wprowadzałam światło słoneczne. Była to muzyka syntezatorowa z pięknym śpiewem OM, dzwonkami i dźwiękami „kropelek wody”; Trwało to 45 minut i zdecydowanie poprawiło aktywację dnia.
Później tego wieczoru otrzymuję wiadomość / wiedzę:  ta aktywacja słoneczna jest zrównaniem kryształowych ziaren stworzenia z ich planem Źródłowym ;  Nasiona Kryształu znajdują się w każdej komórce i są podstawą komunikacji międzykomórkowej i wewnątrzkomórkowej i będą otwarte na dźwięk i gojenie światła idące naprzód . Kryształowe Ziarna w mózgu są teraz aktywowane u ludzkości i otworzą ludzkość na wpływ Drugiego Promienia, Promienia Iluminacji, a to rozpocznie teraz integrację Promienia Iluminacji jako trzeciej fazy naszych ostatnich działań .
Wiadomość od Rady Dwunastu 
opublikowany w

 WNIEBOWSTĄPIENIU ZOSTAW KOMENTARZ
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz