niedziela, 20 sierpnia 2023

Matka Ziemia mówi: Świadomość Ziemi



Kanał: Pamela Kribbe

Drodzy ludzie, witam was serdecznie. Jestem waszą matką, Ziemią, i celebruję waszą obecność tutaj ze mną.

Obejmuję was wszystkich. Poczujcie moją obecność jako świadomość, która przenika wszystko, co żyje na Ziemi. Ta świadomość jest w tobie i we wszystkim, co jest wokół ciebie: minerałach, roślinach, zwierzętach. Jestem we wszystkim, co żyje. Wszystko, co przybrało materialną formę, jest ożywiane przez świadomość pochodzącą z wewnątrz, a ja żyję w tej świadomości i wspieram ją.

Jestem tą stałą, uziemiającą obecnością, która leży u podstaw wszystkich rzeczy i która pozwala rozwijać się świadomości duszy w każdym minerale, roślinie, zwierzęciu i człowieku. Jestem matką, która daje życie każdej formie świadomości. Ostatecznie wszystko, każda materialna cząstka lub forma, jest utrzymywana przy życiu przez świadomość. I w swojej istocie ja również jestem tą świadomością. To, co może być postrzegane, to materia, forma materialna, ale to świadomość, która leży u podstaw materii, jest esencją wszystkich form.

O tej świadomości, którą jestem, chcę ci powiedzieć coś więcej. Jestem kobiecą świadomością. Jestem płynna i nie znam żadnych ograniczeń. A ponieważ jestem duszą stojącą za całym życiem na Ziemi, istnieje strumień jedności, który przepływa przez wszystko - i ja nim jestem. Przeciwieństwem tej jedności jest każda unikalna indywidualna dusza. A ponieważ jesteś unikalną jednostką, istnieje taniec między nami, tak jak między wszystkimi jednostkami a jednym prądem, którym jestem. Ale ten taniec działa, jest kreatywny i produktywny tylko wtedy, gdy poszczególne dusze są świadome swojego połączenia ze mną. To tak jak z wielką rzeką: możesz się zrelaksować i płynąć z nią tylko wtedy, gdy wiesz, że jesteś częścią tej rzeki, jeśli możesz poczuć ten prąd i zaufać mu.

Ale większość ludzi w waszym społeczeństwie jest w sprzeczności z nurtem życia, którym ja jestem. Nie ufają temu prądowi: opierają się mu, próbują się z niego wydostać, trzymają się brzegów rzeki, ponieważ czują, że ten prąd jest burzliwy i niekontrolowany. Ten prąd jest w rzeczywistości przepływem twojej ziemskiej natury: twoich uczuć, twoich instynktów, twojej pasji, a ludzie nie zostali nauczeni ufać swojej naturze. W ludziach rodzi się wielka nieufność wobec ich ziemskiej natury, a także podejrzliwość wobec płynącego prądu życia Ziemi w ogóle.

Rezultatem tej nieufności jest to, że fundamentalna warstwa, którą jestem i którą mogę stać się dla ludzkości, nie jest badana lub nie jest wystarczająco badana. To tak, jakbym czekał na rozpoczęcie tańca z tobą, ale ludzie, ogólnie rzecz biorąc, odwrócili się ode mnie, próbując stworzyć swoje życie niezależnie ode mnie. Przede wszystkim chcą być panami życia, używając energii mentalnej swojej głowy, zamiast poruszać się z prądem życia, który jest naturalny, łatwy i płynny - jeśli się mu nie opierasz.

Ale ponieważ ludzie zbiorowo i na dużą skalę odwrócili się od żywego przepływu, który przenika wszystko, na Ziemi nie dzieje się dobrze. Między ludźmi a naturą powstała przepaść, która spowodowała zniszczenie dużej części natury w królestwach roślin i zwierząt. Ponadto, istnieje dewastacja wewnętrznego świata samych ludzi: stają się przygnębieni i niespokojni, jeśli nie mogą już znaleźć własnego połączenia z mocą Ziemi.

Dlaczego więc wam o tym mówię?


Ponieważ wy, którzy tu jesteście, jesteście świadomi znaczenia relacji z Ziemią, a także rozumiecie, że mam świadomość, że nie jestem tylko martwą materią. Tylko wtedy, gdy ludzie nawiązują ze mną kontakt, a ich własna energia zaczyna płynąć z wewnątrz - ich kreatywność, ich pewność siebie, ich poddanie się życiu - mogę wtedy wypełnić moje zadanie. Tylko wtedy mogę was odżywiać i wspierać, aby taniec między ludźmi a Ziemią mógł w końcu się odbyć i przybrać formę: kreatywny taniec, z którego korzysta całe życie, w tym ja.

Zasadniczo jesteście kanałami, które pomagają kształtować nową energię, nową jedność między ludźmi a Ziemią, nową świadomość. Chcę, abyście byli świadomi własnych cech, które odnoszą się do tego procesu. Ale czasami bardzo w siebie wątpisz, co częściowo blokuje kanał, nawet jeśli jesteś już dość zaawansowany w tym procesie. Nie musisz jednak być doskonały. Nie musisz mieć rozwiązanych wszystkich swoich problemów, aby nawiązać ze mną kontakt i wnieść coś do większego obrazu na poziomie uniwersalnym, a nie tylko na poziomie jednostki.

Proszę cię, abyś teraz świadomie połączył się z moim sercem

 Wyobraź sobie, że pod swoimi stopami masz korzenie, które wnikają głęboko w mój rdzeń, w moje serce. Poczuj, jak jesteś przeze mnie wspierany i jak zachęcam cię do poddania się temu życiu i zaufania mi. Życie w ludzkim świecie, w społeczeństwie ze wszystkimi jego zasadami i standardami oraz z wieloma lękami, które zostały ci wpojone w dzieciństwie, to życie społeczne wzbudziło w tobie strach i stworzyło pewną lukę między twoją głową a samym życiem. Trudno jest ci poddać się swojemu sercu, uczuciom, intuicji. Ale jest to możliwe i jak tylko świadomie połączysz się ze mną, czy mogę ci wtedy pomóc; czy możesz wtedy poczuć, jak moja energia przepływa przez twoje nogi z korzeni pod twoimi stopami.

Wyobraź sobie, że unosisz się na plecach na dużej, szerokiej rzece i pozwalasz sobie dryfować i czujesz się spokojny. Jest bezpiecznie, choć nie widzisz dokąd płyniesz. Wyobraź to sobie w bardzo realny sposób. Dryfujesz na tej wielkiej rzece, patrzysz w niebo, czujesz i słyszysz dźwięki otaczającej cię natury. Poczuj, jak cię niosę i po prostu puść myśli w swojej głowie.

Zejdź do swojego brzucha. W jelitach mieszka instynktowne poczucie tego, co jest prawdą. To z jelit możesz natychmiast coś poznać lub poczuć, nawet zanim się nad tym zastanowisz. To jest poziom, którego szukasz i który czyni cię wolnym: czucie bez myślenia. Połącz się po cichu z tym miejscem w brzuchu. Oddychaj do niego i poczuj, jak otwiera się kanał, którym jesteś.

Z czystością, w bezruchu i ciszy poczuj, jaki jest twój wkład na Ziemi, co masz do zaoferowania ludzkości i naturze. Poczuj energię swoich unikalnych darów i zaufaj tej energii, zaufaj uczuciu, które się z nią wiąże. Przybyłaś tutaj, aby przynieść przepływ, który łączy twoją unikalną duszę z duszą Ziemi, ze mną, i to właśnie w tym nieruchomym punkcie łączącym nasze przeznaczenia spotykają się i gdzie pracujemy razem. Otrzymam twoje uduchowienie i inspirację, a ty z kolei otrzymasz moje wsparcie i pożywienie oraz moje ugruntowanie w sile i bezpieczeństwie. Tym właśnie chcę być dla ciebie.

Dziękuję ci bardzo za twoją obecność tu i teraz

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz