poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Mój samochód jeździ na miłości

 Mój samochód jeździ na miłości W przenośni zachowywałem się jak samochód. Codziennie rano napełniałem bak i jeździłem w celach towarzyskich, a potem wracałem do domu podekscytowany lub wyczerpany – ale wyczerpany. Potem ponownie poddawałem się porannemu napompowywaniu się i wychodziłem. Dopóki nie odkryłem, że to, co spowodowało, że poczułem się przygnębiony i wyczerpany, nie było wynikiem zużycia energii.  

Problem polegał na tym, że mój filtr wymagał wymiany. No cóż, właściwie filtr(y). Mówiąc metaforycznie. A przynajmniej tak myślałem na początku. I tak ciężko pracowałem przez dziesięciolecia, szukając lepszych filtrów i odkładając wszelkie remonty wnętrza, dopóki nie miałem pod ręką dobrego zamiennika. Zimna Góra. Szkolenie Est. Intensywne Oświecenie. A potem odkryłem skrót. Po prostu odrzuć filtr: nie był potrzebny. (1) O mój Boże. To było takie proste. 

 ***

W 2018 roku doświadczyłrm własnej niewinności i czystości, dlatego czuję się uprawniony, aby Ci powiedzieć: Jesteś już czysty i niewinny. (2) 

 Nie musisz pracować, żeby się tam dostać, tak samo jak zdjęcie płaszcza nie jest pracą. Musimy po prostu zrzucić ogromny ładunek mentalny i emocjonalny, który ciągniemy pod górę. (3) 

To nigdy nie było potrzebne i nie jest potrzebne teraz. Daleko stąd. Utrzymuje nas z dala od naszego rodzimego doświadczenia niewinności i czystości.

  *** 

 Cóż, kiedy to zrozumiałem, poczułem się bardzo wyzwalający. Oznaczało to, że nie musiałem odkładać wyrzucenia zidentyfikowanego filtra do czasu wymiany. Żadna wymiana nie była potrzebna ani potrzebna. Po prostu wyrzuć filtr. Teraz sprawy zaczęły nabierać tempa. Nagle zauważyłem, że ego słyszy znacznie mniej: Nieprzewidziane konsekwencje.  

Dowiedziałem się, jak odrzucić ego: po prostu je porzuć. Przestań. Po prostu bądź cicho. Dobrowolnie. Bez użycia siły. Nie więcej niż upuszczenie kawałka bagażu. To było proste. Po całym życiu zmagań, myśląc, że muszę mieć dobry pomysł, aby zastąpić zły, teraz zrozumiałem, że żaden pomysł nie jest lepszy.  

*** 

 Cóż, wtedy otwarcie serca zdmuchnęło pokrywę tego wszystkiego. (4) Do tego czasu wszystko to dzieje się głównie na poziomie intelektualnym, jak pokazuje to wydarzenie. Nigdy nie wiedziałam, czym jest miłość, aż do teraz. Spacer po wyższych wymiarach i powrót na planetę Ziemię, że tak powiem, i oto jesteśmy. (5)  

Po otwarciu serca okazjonalnie znajdujemy się na terytorium urzeczywistnienia, wycofując się z powrotem do tego, co empiryczne. Ale intelektualizm wydaje się teraz znacznie mniej zachęcający niż kiedykolwiek. Dobrze źle? Nie ma z tego pożytku. Stanąć na drodze. Po prostu puść to. Nie zastępuj go niczym. Nie ma już soku w myślach. I… żadnej miłości. Mam na myśli prawdziwą miłość. Rodzaj miłości, do którego zmierzamy. Po prostu zostań w pociągu. Zostanie ci przyniesione.  

Tymczasem jestem tutaj, porzucam filtry i cieszę się życiem bardziej każdego dnia. Taniej niż tankowanie każdego ranka. Mój samochód jeździ na miłości. (6)

 Przypisy  

(1) Ja również doświadczyłem tego fizycznie. W 1969 roku pojechałem moim nowym TR-4 przez Kanadę w drodze na Uniwersytet Carleton, aby zrobić magisterkę. Ale mój samochód ciągle się przegrzewał. Nikt nie wiedział, w czym tkwi problem, dopóki nie dotarłem do tej małej wiejskiej stacji benzynowej. Och, wiedział, w czym tkwi problem, powiedział, i wyjął tę małą rurkę z mojego gaźnika i wyrzucił ją. Robił to-a i tamto-a i nie było to potrzebne. Po tym okresie auto przez cały okres użytkowania jeździło idealnie. 

 (2) Widok Jaźni w Xenii. Zobacz Etnografię wniebowstąpienia na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/08/An-Ascension-Ethnography-12.pdf. Wyszukaj „Xenia”. (Chcę, aby moje książki były bazami danych z możliwością przeszukiwania.)  

(4) Lok. cyt. Szukaj hasła „otwarcie serca”. 

 (3) Założę się, że właśnie dlatego Jezus powiedział, że jego jarzmo jest łatwe.  

(4) Kiedy i tutaj skorzystam ze skrótu i po prostu porzucę wszystkie filtry? 

 (5) Otwarcie serca zakończyło się znalezieniem się w Oceanie Miłości. Po przesłuchaniu powiedziano mi, że było to doświadczenie siódmego wymiaru. W Ascension Ethnography wyszukaj „Ocean miłości”. (Zgodnie z opisami najwyraźniej miałem dwa doświadczenia.)  

(6) Kiedy mój zbiornik wymaga napełnienia, czerpię z serca miłość, która mnie napełnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz