środa, 23 sierpnia 2023

Sananda: Wiatry zmian

 Kanał: Galaxygirl 

 Pozdrowienia, pracownicy światła ziemi. Wiatr zmian wieje mocno i szybko na waszą sferę, w wasze życia, w waszych krajach, wszędzie wokół zachodzą zmiany. Widzę, że największa zmiana zachodzi w kolektywie pracowników światła, gdy otwierają się oni coraz bardziej na swoją wewnętrzną wiedzę, własną moc. 

 To prawda, że zasłona jest bardzo cienka, ale tylko dla tych, którzy zdają sobie z tego sprawę. Dla tych, którzy nie są na tyle świadomi, aby w ogóle zadać to pytanie, jest tak samo, ale mimo to czują podtekst zmian, niezrównoważenie obecnego sposobu działania.  

Gaia znów będzie rajem, ale nie w tej obecnej formie. Wszystko jest ulepszane lub usuwane. Nie ma już złotego środka. Nie pozwól, aby cię to przestraszyło, ale dodaj otuchy. Rzeczywiście jest się z czego cieszyć. Zmiana jest tym, czego potrzeba, a zmiana jest tym, co tu jest. 

 Ja Sananda mówię do ciebie. Widzę cię oczami przejrzystości, miłości i współczucia. W moich wielu wcieleniach doświadczyłem brutalności ziemi, a także najwyższej miłości, jaką można żywić w ciele fizycznym. 

Dobrze znam wzloty i upadki ziemskiego życia. Będzie więcej wzlotów. Energetyka jest niespotykana. Nie ufaj swojemu rezonansowi Schumanna, który nie zawsze jest całkowicie niezawodny, ponieważ nie da się go zmanipulować, tak że to, co widać, jest tym, co pragnie się widzieć. Również wchodzące energie nie są rejestrowane w taki sposób, w jaki rejestrowały poprzednio. Pod wieloma względami nie są one popularne, dlatego nie polegaj tak bardzo na nowoczesnej technologii, ponieważ zostały zbudowane dla starego systemu i wkrótce staną się przestarzałe. Pojawią się nowe technologie, czytałeś to już od jakiegoś czasu. 

Ale to, co jest dla nas interesujące, a co nie jest wcielone w tym czasie, to stopień zamkniętego wzroku u tych, którzy decydują się nie widzieć. Wszędzie są ujawnienia, ale tylko jeśli się do nich dokopiesz. Widzimy, że kilka osób zaczyna kwestionować kanały informacyjne, ale bardzo niewielu drąży temat. I rozumiem to, jak mówi ten również, ludzie są po prostu zbyt wyczerpani, zbyt przytłoczeni obowiązkami i codziennymi troskami, aby mieć czas (zejść do króliczej nory). I widzę to, widzę ciebie.  

Dobrze jest zaufać własnej wewnętrznej wiedzy. Twoje wewnętrzne prawdy będą się różnić od innych. I tak właśnie powinno być, ponieważ droga do samopoznania jest ścieżką głęboko osobistą. Ci, którzy szukają, znajdują. Ja Sananda widzę i czuję twoje zmęczenie. Moje wcielenie jako Jeszua miało miejsce jakiś czas temu, w waszych ziemskich latach, a wydawało mi się, jakby to było wczoraj, bo czas jest iluzoryczny i iluzoryczny. Wiele się nauczyłem w tej roli niosącego światło męskiego Chrystusa. Moja chrystusowa kobieta również tam była, ciałem i duchem, oświetlając moją misję. Byłam dobrze chroniona i kochana.  

Ty także jesteś dobrze chroniony i kochany. To czas prób i udręk, radości i odkrywania siebie, pokoju w oku burzy. Burze są i będą jeszcze przez jakiś czas, co jest naturalne w przypadku transformacji całej planety. Większość planet wznosi się pozbawiona życia, aby móc skoncentrować się na swojej misji. Gaia jest bardzo zaawansowanym archaniołem, więc jest w stanie podnosić najcięższe ciężary, będąc obciążona dużą ilością życia. I radzi sobie znakomicie. Większość klęsk żywiołowych ma charakter nienaturalny, zaplanowany i zaaranżowany. 

O wiele więcej życia zginęłoby, gdyby wasi gwiezdni bracia i siostry oraz gdyby sama Gaja nie złagodziła ciosów, ale wiem, że nie przynosi to pocieszenia tym, którzy są w żałobie i są w szoku. Pomoc będzie nadal napływać, aby coraz więcej osób mogło mieć możliwość wyboru wzniesienia. Ale nie na dłużej. (Widzę klepsydrę, która wkrótce się wyczerpie.) Tak, piaski czasu rzeczywiście opadają, galaxygirl. 

 Nie powinno Cię to dziwić. W podbrzuszu i w sferach astralnych, gdzie wiele dzieci zostało uwolnionych, następuje ciągłe oczyszczanie. To była wyjątkowo ciemna planeta przez niewiarygodną ilość czasu. Po to właśnie czytasz ekipa sprzątająca, po to cię wysłano, ponieważ Niebiańska Kompania wiedziała, że dasz radę. Przybyłeś z przyszłości, aby pomóc przeszłości. Słyszeliście to wiele razy i mam nadzieję, że brzmi to dla Was bardziej prawdziwie.  

Zasłona amnezji jest bardzo cienka. Jest wiele zasłon. Istnieje zasłona zapomnienia, amnezji i tak, zasłona przeszłego bólu i traumy, którą należy przebić, aby przebić się przez własną zasłonę i przejść przez ból. Istnieją zasłony brutalności i zasłony wymiarów. Zasłona brutalności się kończy. (Widzę zasłonę świątyni rozdartą na dwie części od góry do dołu). W moim życiu jako Jeszui jest wiele prawdy i wiele symboliki. Jest też wiele nieprawdy i przekręcania symboli. Nie do mnie należy powtarzanie mojego własnego wzniesienia, ponieważ jest to wasze wzniesienie. 

 To jest Twoja podróż. Będzie wiele książek napisanych o Lightworkerach ziemi, tak jak napisano o mnie wiele książek. Widzę cię oczyma jasności i miłości. Jestem Sananda. Życzę ci spokoju. W czasach zmian wiedz, że jesteś zmianą, którą chcesz zobaczyć. Wasze światło, wasze uziemienie ogromnego światła tworzy siatkę, która rozdziera zasłony nierówności i niegodziwości, a zarazem nieprawdy w religiach, aby przyćmić światła Christos Humanos.  

Nie daj się przyćmić. Jesteś więcej niż równy, jesteś więcej niż godny. Jesteście światłem Stwórcy wcielonym w ciało i jest to piękny, piękny dar. Jesteście tym darem, tak jak ja ofiarowałem ten dar w celu ugruntowania siatki Chrystusowej, jesteście owocem tej misji i jesteście tutaj, aby ją ukończyć. I ty to uzupełniasz. Uzupełniamy to razem. 

 Jest to masowe współtworzenie po obu stronach zasłony, ciała i niecielesności, formy duchowej.  

Wszystko dobrze. 

 Jestem Sananda.  

Kocham cię. Dopóki nie spotkamy się ponownie. 

 Bądź spokojny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz