niedziela, 4 września 2022

Uruchamianie zbiorowej zdolności duszy - część 2/2

 

Wrzesień 4, 2022 przez Steve Beckow


Stałem się człowiekiem Humpty Dumpty

(Zakończenie z części 1, powyżej).

Jeśli nie czujesz, że zawarłeś znajomość ze swoją wolą, pozwól mi podsumować proces, dzięki któremu wróciłem do kontaktu z moją.

Utrata kontaktu towarzyszyła mojej dysocjacji, po tym jak w wieku siedmiu lat ojciec nakrzyczał na mnie centymetr od mojej twarzy. Zacząłem uważać się za człowieka Humpty Dumpty.

Nawet po ponownym złożeniu się w całość, nie byłem świadomy faktu, że nigdy nie natknąłem się na moją wolę ani jej nie reaktywowałem. Ten temat był niewidzialny. Nigdy nie powstał.

Wpadłem na ten temat poprzez pewien proces. Jestem pewien, że był on kierowany. Miało to miejsce podczas dwumiesięcznej rekonwalescencji po operacji prostaty. Nieodparcie ciągnęło mnie do filmów o II wojnie światowej. Próbowałem oglądać inne filmy i żaden nie przykuł mojej uwagi.

W tym czasie byłem pod wielkim wrażeniem sposobu, w jaki armia radziecka podniosła się z klęski do zwycięstwa. Ich determinacja w obliczu prawdopodobnej śmierci miała na mnie ogromny wpływ. Moskwa, Stalingrad i Kursk. Oglądanie w kółko relacji z nich rodziło we mnie poczucie determinacji.

Słuchałem też filmów Winstona Churchilla i zachwycałem się tym, co mówił. Znów pociągała mnie jego determinacja buldoga.

Do tej pory aktywnie badałem wzrost determinacji we mnie. Zacząłem trochę szaleć z tym i stawać się agresywny, ponieważ byłem nastawiony na walkę.

Tego samego dnia, jak sądzę, zauważyłem, że mam podzielony umysł. Brakowało mi pojedynczego celu. Ciągle coś się działo, za i przeciw, tak i nie, za i przeciw.

Zobaczyłam, że służę wspaniałej sprawie, a jednak powstrzymuję część siebie, marudząc i narzekając. Postanowiłem naprawdę przyjrzeć się determinacji w jednym umyśle. (1)

***


Pewnego dnia zauważyłem, że idę ulicą zdecydowanym krokiem. To nie było sztuczne. Mój środek ciężkości opadł i poczułem się znacząco.

Uciszyłem umysł w medytacji i zobaczyłem, jaką niesamowitą różnicę zrobiło to na mojej determinacji. Czułem się samotnie myślący. Nigdy nie spotkałem się z tym w moim życiu, z wyjątkiem momentów złości, kiedy Humpty Dumpty Man krótko by się zapalił.

W tym momencie zdałem sobie sprawę, że Humpty, po ponownym złożeniu się do kupy, dopiero teraz dostrzegł, że również teraz musi kierować sobą. Musiał ponownie odnaleźć swoją wolę. Musiał zacząć działać.  Ta część mnie przez większość mojego życia była w stanie spoczynku. Podążałem za tym, czego chcieli inni lub trzymałem się na uboczu.

Moja wola odezwała się i rozpoznałem, co się dzieje. Po całym życiu z dala od niej, nagle odnalazłem ją ponownie. Teraz mam ciągłe, jednolite doświadczenie tego. Nie tylko momentami, ale konsekwentnie.

I mogę "ćwiczyć" moją wolę. Wiem, gdzie jest przepustnica i gdzie są hamulce. Mogę też ją zawiesić i być cicha i łagodna, kiedy chcę.

Mój proces obejmował coś więcej niż tylko wiedzę intelektualną. Kiedy zastanawiamy się nad znalezieniem i aktywowaniem zdolności duszy, takiej jak nasza wola, będziemy musieli podnieść naszą wiedzę na poziom doświadczalny i realizacyjny, jeśli mamy ją aktywować. Intelektualna wiedza - zrozumienie idei - po prostu nie załatwi sprawy. Nie ma ona mocy doświadczenia, soku realizacji.

***


Po tylu brudnych sztuczkach, zamachach, niesprawiedliwych wojnach, złodziejstwie i podstępach uprawianych na nich, obywatele świata są chyba straumatyzowani. Myślę, że mamy coś w rodzaju globalnego PTSD.

Będziemy musieli ogólnie dojść do siebie, a gdy już dojdziemy do siebie, to trzeba będzie zacząć od nowa.

To właśnie w tym momencie my, jako globalne społeczeństwo, będziemy musieli ponownie odkryć, ponownie rozwinąć i ponownie zastosować solidną i kochającą wolę zbiorową. Zawsze pod rządami otwartego i współczującego serca.

Trzydzieści, czterdzieści lat temu powiedziałbym, że bezczynnie marzyłem. Ale w miarę jak energie i wibracje podnoszą się na planecie, a także po spodziewanym Pierścieniu Ognia, nie sądzę, aby działanie tymi sposobami wydawało się nam w ogóle dziwne.

Przypisy

(1) "Putting Humpty Together Again - Part 2/3", 19 lipca 2016, na stronie https://goldenageofgaia.com/2016/07/19/putting-humpty-together-part-23/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz