poniedziałek, 26 września 2022

Terry Andrews: Wybierając to, co nowe

 
Wrzesień 26, 2022 przez Steve Beckow


Wybierając Nowe

Terry Andrews, 09/2022 r.

(https://operationdisclosureofficial.com/2022/09/22/earth-alliance-and-patriot-news-for-september-22-2022/)

Nadal doświadczamy tej nowej częstotliwości bycia na Nowej Ziemi i jej bezpośredniości. Widzimy, że to, o czym myślimy i co chcemy stworzyć, staje się rzeczywistością. Uświadamiamy sobie, że to od nas zależy, czy wyrazimy to, co chcemy stworzyć, a nie tylko zaakceptujemy to, co ma się wydarzyć według starych ram.

Najważniejszą rzeczą w tej chwili jest dla nas przyjęcie odpowiedzialności za naszą moc - moc naszej świadomości serca - i używanie jej do tworzenia każdego dnia. Każdy z nas musi to zrobić.

Oto przykład. W poniedziałek ktoś wysłał mi paczkę pocztą. Informacje online mówiły, że dotrze ona w czwartek. Powiedziałem, że chcę, aby dotarła w środę. I tak się stało. Tak więc, z naszych pozycji w Nowej Ziemi,
aranżujemy to, co się dzieje. To do nas należy, abyśmy świadomie to robili. Musimy porzucić nasze stare przekonania, że tak to się zawsze działo i WIEDZIEĆ, że możemy wyjść poza to. Być może w krótkim czasie będę w stanie stworzyć paczkę, która przyjdzie za 10 minut. Stale poruszamy się poza tym, co zostało narzucone do naszej celowej wolności.

Miałem spotkanie iść do, i chciałem je kończyć i robić z równie szybko jak ewentualny. Gdy jechałem, wciągnąłem doświadczenie do 5D i powiedziałem: nie chcę na nikogo ani na nic czekać. Cała moja wizyta trwała 10 minut, najszybciej jak do tej pory. I nie było żadnego czekania. Jesteśmy w stanie stworzyć te pozornie cudowne doświadczenia teraz, ponieważ jesteśmy w magii nowego. Ta magia to po prostu my używający naszych nowych zdolności i mocy w wysokich częstotliwościach Nowej Ziemi.

Jesteśmy teraz w nowym i będziemy kontynuować przechodzenie do większej ilości nowego. Będziemy kontynuować rozszerzanie więcej nowego wokół nas. Zobaczymy, jak części starego świata upadają, ponieważ nie są już dopasowane do częstotliwości.
dopasowania. I będziemy widzieć i mieć więcej doświadczeń, które są dopasowane do częstotliwości.

Jesteśmy teraz w nowym i będziemy nadal poruszać się w więcej nowego. Nadchodzą teraz fale super silnej energii i możecie czuć, że czasami wibrujecie od tego. Możecie poczuć, że nie jesteście w stanie funkcjonować w sposób mózgowy, do którego jesteście przyzwyczajeni. Straciłem zdolność czytania instrukcji. Muszę robić rzeczy w sposób całkowicie intuicyjny i pięknie to działa. Jestem wdzięczny za ludzi, którzy nadal
Jestem wdzięczny za ludzi, którzy nadal wykonują prace, które muszą być wykonane, pracują w sklepach, na stacjach benzynowych i tym podobnych, ponieważ ci z nas, którzy przybyli tutaj, aby wykonać tę pracę - stworzyć Nową Ziemię - również pracują sumiennie i stale. Nasz przewodnik jest wewnątrz.

Słuchamy i podążamy za wskazówkami, które wciąż pokazują nam drogę. Możecie zauważyć, że poprawia się wasz wzrok, wasz zmysł słuchu, wasz zmysł węchu, wszystko staje się bardziej ostre. Rozwijamy się w naszym kosmicznym człowieczeństwie, odzyskując nasz gwiezdny makijaż.

Jako dziecko mogłem przelecieć przez ścianę mojego domu i latać po okolicy w nocy, aby zobaczyć co wszyscy robią. Jest tak wiele rzeczy, które umiemy robić. Jesteśmy coraz bardziej utalentowani i coraz bardziej doświadczamy magii. Nowy przyjaciel w innym stanie właśnie podzielił się ze mną, że rozmawia z drzewami. Ja też tak robię i to od czasu, gdy dowiedziałam się, że potrafią się komunikować.

Nasz świat jest tak bogaty i tak niesamowity, a w naszej Nowej Ziemi doświadczamy tego na co dzień. Nasza intuicja wciąż rośnie. Możemy zobaczyć wszystkie rodzaje rzeczy; możemy zobaczyć zagubione rzeczy. Ogólnie rzecz biorąc, w przeszłości byłam lepsza w widzeniu zagubionych rzeczy dla innych ludzi niż dla siebie, ale w tym tygodniu zgubiłam kartę sklepową z mojego portfela, ale kiedy wsiadłam do samochodu "zobaczyłam" ją na dnie mojej torebki i na pewno tam była. Te "widzenia" wyglądają jak migawki w głowie i jakże pomocna jest możliwość sprawdzenia, gdzie coś jest, gdy zostało
zagubione.

Stajemy się mniej zdolni do robienia trójwymiarowych rzeczy i mniej zdolni do prowadzenia trójwymiarowych rozmów. Chcemy rozmawiać o tym, co ważne - o prawdzie, miłości, pokoju, pięknie i cudownym świecie przyrody wokół nas. Chcemy
śmiać się i odczuwać radość, chcemy się bawić. Chcemy, aby inni porzucili ciężkość, cierpienie i historie ofiar. Chcemy, aby przestali mówić, aby wypełnić przestrzeń. Po prostu bądźcie w tej przestrzeni. Celebruj to, kim jesteś, obejmij swoją moc, kochaj siebie. Wszystko zaczyna się tam.

Świadomość serca to nasz piękny, nowy sposób bycia. Bądźmy nim, abyśmy wszyscy mogli być w tym nowym. The
stare jest tak zużyte i zmęczone, pozwólmy mu odejść. To jest moc, którą każdy z nas posiada. Każdy z nas jest twórcą. Każdy z nas ma wybór. Jaki jest lepszy czas niż teraz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz