poniedziałek, 26 września 2022

Przesuwanie naszych krawędzi


Wrzesień 26, 2022 przez Steve Beckow


Wyłaniam się

Gdy patrzę wstecz na moje dotychczasowe życie, widzę je jako krzywą J. Pierwsze sześćdziesiąt lat było bardzo powolne.

Pierwsze sześćdziesiąt lat było bardzo powolne. Bez względu na to, jak szybko myślałem, że idę, w rzeczywistości poruszałem się bardzo powoli w porównaniu z tym, co nastąpiło później.

Dopiero po otwarciu serca w marcu 2015 roku moje życie nabrało prędkości. Nabrało prędkości? Pod jakim względem?

Pisałam już o rodzaju podejścia, które stosuję. Oprócz miłości i świadomości używam umiejętności, którą nazywam "emergencją".

Omówiłem ten temat w innym miejscu i odsyłam Cię do tamtej dyskusji, aby tutaj móc pójść o kilka metrów dalej.  (1)

Wyłanianie się wiąże się z przesuwaniem krawędzi, podejmowaniem ryzyka, ujawnianiem siebie.  Ma na celu bycie przejrzystym, nazywanie siebie na podstawie własnych numerów, branie odpowiedzialności za swoje słowa i działania, itd. Składanie obietnicy lub zobowiązań. Przywiązanie się do masztu. Przesuwając swoją krawędź na te sposoby, wyłaniamy się z naszych lęków.

Podczas mojej krótkiej nauki karate odkryłem, że nawet tupnięcie stopą sprawi, że strach zniknie.

Doświadczenie poza ciałem usunęło wielki strach - śmierć.

Po otwarciu serca sprawy nabrały tempa w tym sensie, że wyłoniłem się szybciej i dalej niż kiedykolwiek wcześniej w moim życiu.

My, lightworkerzy, służymy. Nie medytujemy w lesie, chyba że po to, aby się naładować. Nasze wyzwania często pojawiają się podczas lub w wyniku interakcji.

Często nie mamy czasu, aby usiąść i zastanowić się nad decyzją. Czasami jesteśmy wzywani do podejmowania decyzji w locie. Wnosimy do stołu inny zestaw umiejętności życiowych niż inni.

Pracownik światła, służący w terenie, może nie mieć czasu ani środków, aby usiąść i przeprowadzić dyskusję przy okrągłym stole na temat sposobu postępowania w przypadku czegoś takiego jak strach. Musimy mieć sposób radzenia sobie z nim, który nie powoduje konsternacji u innych, a jednocześnie skutecznie uwalnia nas w odpowiednim czasie.

Emergencja jest właśnie takim sposobem. Jest to orientacja, która przywraca nam kontrolę, stawia nas w fotelu kierowcy, wzmacnia nas, jakkolwiek chcecie to sformułować.

Wy wiecie, ja wiem, wszyscy wiemy, kto tu jest. Boska Matka powiedziała:

"Pozwólcie mi być jasnym. Nie ma ani jednej istoty - człowieka, gwiezdnego nasienia, hybrydy czy ziemianina - która nie byłaby jedną z moich Anielskich Istot. I nie ma znaczenia, czy należysz do Legionu Michała, czy do Plemienia Uriela, do Praiserów Metatrona, czy do Mówców Prawdy Gabrielle. Nie ma znaczenia wasz kolor, wasz odcień. Jesteście moimi Aniołami, zrodzonymi z mojej istoty - zrodzonymi nie tylko z mojego łona, ale z mojego serca." (2)

Matka i archanioły powoli budzą nas do tego, co to znaczy być tym, kim jesteśmy.  Zbyt szybkie przebudzenie i niektórzy ludzie zaczną się bać, w którym to momencie może pojawić się gniew i przemoc. Jesteśmy więc karmieni, jak wiadomo, wszystkim w strawnych kawałkach. (3)

Jeśli wszyscy jesteśmy aniołami, to są szanse, że możemy zrobić więcej niż robimy. Szanse są takie, że mamy większe możliwości niż podejrzewamy. Michael zachęcał nas:

"Każda pojedyncza istota na tej planecie w tym czasie wniosła na nią pełnię, całość projektu swojej duszy. Nie zostawili niczego za sobą.

"Jesteście więc dobrze przygotowani do podjęcia tych kroków działania, każdy z was na swój sposób, a nie jest to albo-albo. To jest mozaika i każdy kawałek się liczy." (4)

 Kompania Nieba zasugerowała kilka obszarów: telepatia, kontakt, bilokacja, manifestacja itp.

Możemy chcieć zacząć przesuwać nasze krawędzie, zabierać piłkę dalej w dół pola i przekraczać nasze granice, badając te nowe zdolności, o których wspomina Michael.  Dopóki ich nie rozpoznamy i nie uznamy, mogą nie rozkwitnąć.

Wspomniałem już, że coraz łatwiej jest mi uzyskać dostęp do błogości poprzez wdychanie jej z serca. To mówi mi, że wibracje wzrastają. Czuję, że jestem na granicy pomiędzy wyjściem z negatywności a przyjęciem pozytywności, pomiędzy sceptycyzmem a ekscytacją. To byłoby dla mnie ogromne zwycięstwo.

Wyłaniam się.

Przypisy

(1) Zobacz Emergence as a Path for Lightworkers na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2020/09/Emergence-as-a-Path-for-Lightworkers.pdf.

Lub: "Emergence - Part 1/2", 20 września 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=326547. 




"Emergence - Part 2/2", 21 września 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=326560.

Mogę ponownie zamieścić jeden lub więcej z tych artykułów jako przypomnienie.

(2) "The Mother's Clarion Call to All of Humanity!" April 20, 2020, at https://goldenageofgaia.com/2020/04/20/the-mothers-clarion-call-to-all-of-humanity/.

Michael dodaje:

"W tym przechwytującym momencie wznoszenia i zmiany, wszyscy obecni na planecie, od tego, co zostało ocenione jako najbardziej egregoralne do najbardziej świętego, są aniołami". (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 16 września 2020).

"Każda pojedyncza istota na tej planecie w tym czasie wniosła na nią pełnię, całość projektu swojej duszy. Nie zostawili niczego za sobą.

"Jesteście więc dobrze przygotowani do podjęcia tych kroków działania, każdy z was na swój sposób i nie jest to albo-albo. To jest mozaika i każdy kawałek się liczy." ("Archangel Michael: The Purpose of the Reval - Part 2/5", Oct. 23, 2016, at http://goldenageofgaia.com/2016/10/23/archangel-michael-purpose-reval-future-part-25/.)

(3) "Więc wtedy mówicie do mnie: 'Cóż, Panie, dlaczego nie mówiłeś o tym wcześniej?' Ponieważ nie byłeś gotowy. Kropka. W ramach tego poczucia braku wartości własnej i ego poza kontrolą, nie byłeś gotowy na tę rozmowę. Nie byliście gotowi, aby być w tym miejscu równowagi, które jest miejscem, z którego tworzycie." ("Archanioł Michał: Jesteście teraz gotowi, aby wiedzieć, kto tu jest", 10 kwietnia 2013, na stronie http://goldenageofgaia.com/2013/04/archangel-michael-youre-now-ready-to-know-who-is-here/).

"Na różnych etapach waszej ewolucji otrzymujecie informacje o tym [czego się spodziewać] z dużym wyprzedzeniem. Zazwyczaj podaje się wam tylko to, co jest potrzebne do podjęcia kroków naprzód, aby was nie przytłoczyć." (Przesłanie Wyższego Ja Mike'a Quinsey'a, 9 lipca 2021, na stronie http://www.treeofthegoldenlight.com/First_Contact/Channeled_Messages_by_Mike_Quinsey.htm.)

"To, co widzieliście, to fakt, że otrzymaliście kawałki energii, uderzenia energii, wkład tego, co możecie przetrawić i obsłużyć i naprawdę doprowadzić do skutku. Jeśli jesteście w procesie ekspansji, nie przechodzicie z klasy 3 do doktoratu w ciągu tygodnia." ("AAM [Archangel Michael] on Truncated Experiences", 21 marca 2017, na stronie http://goldenageofgaia.com/2017/03/21/aam-on-truncated-experiences/.)

(4) "Archangel Michael: The Purpose of the Reval - Part 2/5," Oct. 23, 2016, at http://goldenageofgaia.com/2016/10/23/archangel-michael-purpose-reval-future-part-25/.

 

U mnie dwuetapowo i trochę wcześniej, pierwszym był zawał 52 lata,

Drugim 4 lat później, gdy wstąpiłem świadomie w umyśle na 'ścieżkę',

A na niej 3 lata bawiłem się w Jogina zmieniając Warszawę na Kudowę,

Dostając propozycję odejścia i pozostania do wyboru przeze mnie świadomie!

Tak zacząłem nowy związek zgodnie z sugestiami i przyspieszone nowe życie.

Ale dopiero w 2006 życie duchowe nabrało tempa i moje pisanie na Myśli-dnia.

 autor blogu

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz