środa, 28 września 2022

Rozpalić połączenie

 

Pozdrawiam Latarników! Jak zawsze z serca do serca w tym momencie mówimy, jestem Kejraj! Informacje wyrażone tutaj są informacjami z mojej perspektywy, mojego punktu widzenia. Cała prawda czeka bowiem na Ciebie w Twoim sercu.

Najpierw powiedzmy, że jeśli nie zrobiłeś tego wszystkiego, zacznij robić to teraz. Nie oczekujcie niczego poza wspaniałymi rzeczami w swoim życiu. Wkroczyliście teraz w nowy etap tej duchowej ewolucji. Wszystko, co myślicie, mówicie i robicie, zamanifestuje się i wróci do was potrójnie, znacznie szybciej niż w poprzednich czasach.

Zatrzymaj się i zmień swoją myśl w momencie, gdy uświadomisz sobie, że jest ona o niskiej wibracji.

Uwolnij teraz strach. Nie, uświadom sobie, że nie ma żadnego strachu. To, co jest, to po prostu nieporozumienie. Nie obniżaj swojej wibracji tylko dlatego, że być może nie rozumiesz czegoś w pełni lub nie jesteś pewien czegoś.

Nadszedł czas, aby wzmocnić połączenie z wszystkimi innymi akceptacjami siebie. Aby to zrobić, musisz być światłem i niczym innym, aby zrobić miejsce na połączenie się z twoimi wyższymi aspektami jaźni.

Podnieś swoją własną wibrację poprzez samo bycie. Oczyśćcie się ze wszystkich starych sposobów myślenia, a wzniesiecie się, wasza dusza spotka się z wami w połowie drogi i ponownie rozpalicie połączenie ze swoją Duszą Jaźnią.

To wszystko już się dzieje z wami. Jednak najważniejsze jest to, że sprawiacie, że inni wychodzą z amnezji i zaczynają widzieć ten świat w nowy sposób. Po to tu przyszliście i wykonujecie najwspanialszą pracę.

Poniżej zobaczycie napisaną medytację z przewodnikiem, jak przywołać duszę.

To właśnie teraz w tych czasach musicie zacząć wzmacniać połączenie z waszym prawdziwym ja, waszą DUSZĄ (Źródło Bezwarunkowej Miłości). Bo to właśnie wasza Dusza ujawni wam kolejne kroki, które musicie podjąć w kierunku wypełnienia waszego celu, w kierunku waszej ekspansji i podniesienia do rzeczywistości o wyższej częstotliwości.

To właśnie teraz Dusza każdej istoty pragnie być zaangażowana w tę rzeczywistość bezpośrednio z każdym waszym działaniem. W szczególności Dusze Starterów i Latarników. Nadszedł czas, abyście zaprosili, wezwali swoją Duszę, aby coraz więcej tej esencji zakotwiczyło się w waszym obecnym bycie i rzeczywistości.

Pierwszym krokiem przed podjęciem jakiejkolwiek innej próby pracy nad połączeniem z duszą jest przeniesienie swojej uwagi około 5 do 7 cali (w zależności od osoby) ponad głowę, czyli w miejsce czakry Gwiazdy Duszy. Zacznij od wzięcia kilku wolnych, głębokich oddechów i wypowiedzenia na głos mantry Inwokacji Duszy:

I Am The Soul

Jestem Boskim Światłem

Jestem Boską Miłością

Jestem Boską Wolą

Jestem Boskim Projektem

Kiedy wypowiadasz każdą linijkę, zatrzymaj się na chwilę i poczuj jak Gwiazda Duszy odpowiada, jak zaczyna zwiększać swój rozmiar i promieniowanie. Bardziej wyrafinowane światło jest uwalniane z Gwiazdy Duszy do waszych ciał fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Przynosi to większą ilość światła i równowagi waszej Duszy do waszego "ziemskiego" ja.

W ten sposób nie tylko zapraszacie swoją Duszę, ale również inne wyższe aspekty z wyższych wymiarów siebie do waszego teraz, mieszając się z wyższymi częstotliwościami. Utożsamiasz się również ze swoim prawdziwym ja.

Możesz również powiedzieć, powtarzać mantrę: Ucieleśniam moją Esencję Duszy.

Podczas medytacji, koncentrując się na swojej Gwieździe Duszy, powtarzając na głos mantrę, zobacz jasne światło płynące z Twojej Gwiazdy Duszy do czakry korony, do trzeciego oka, powoli wypełniając tym światłem wszystkie swoje czakry, w dół kręgosłupa, aż do Kundalini i przesuwając się z powrotem w górę do Twojego Wyższego Serca w centrum klatki piersiowej. Im częściej to robisz, przez dłuższe okresy czasu, tym silniejsze staje się połączenie i tym bardziej zaczniesz odczuwać i zauważać znaki w swojej teraz fizycznej rzeczywistości. Ponownie rozjaśnisz połączenie ze swoim DUCHEM i UŚWIADOMISZ sobie swoją PRAWDZIWĄ ESENCJĘ.

Najjaśniejsze światło świeci z wewnątrz. Jestem Kejraj.

www.EraofLight.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz