czwartek, 29 września 2022

Czcząc i błogosławiąc moich rodziców i przewodników



Wrzesień 29, 2022 przez Kathleen Mary Willis


Podróż promem, aby odwiedzić moją mamę i tatę

Moja mama miała udar 7 miesięcy temu. Ostatnio, w niedziele po pracy jadę odwiedzić moich rodziców, zostając na noc do poniedziałku.

W ten poniedziałek dorwaliśmy się do starych albumów ze zdjęciami; tak fajnie zobaczyć rodzinne przygody.

Kiedy miałem 13 lat zbudowaliśmy dom z bali w naszej posiadłości około 100 mil na północ od Vancouver. Widząc zdjęcia, wspomnienia wróciły. . .

Co podróż to jedna była. . all our lifetimes. . .

Moja Mama i ja śpiewaliśmy razem z piosenkami na YouTube, teksty na ekranie, aby pomóc jej wrócić mowę.

Znaleźliśmy Bette Midler i The Wind Beneath My Wings.

Kiedy obie siedziałyśmy tam śpiewając, moje oczy wypełniły się łzami błogosławiąc moich rodziców i moich przewodników za ten niezwykły czas i tak wiele minionych chwil. . .


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz