poniedziałek, 5 września 2022

Co będzie trzeba zrobić?



Wrzesień 5, 2022 przez Steve Beckow

Dosyć, już! Wystarczy!

Jest tyle złych wiadomości, że czuję, jak ściska mi się żołądek, kiedy czytam e-mail, przeglądam wiadomości lub odwiedzam moje ulubione strony internetowe.

Nawet jeśli wiem, że ostateczny rezultat będzie wspaniały, to od czasu do czasu zwisam.

Mam informować o tym, co dobre, mniej o tym, co złe, żadnego brzydkiego.  Ale brzydkie będzie płynąć. A przynajmniej, pozwólcie mi to przeformułować: Płynąć będzie słyszenie i widzenie tego, co nigdy nas nie opuści, jest w naszej przyszłości. Dlaczego?  Najwyraźniej tego właśnie będzie trzeba, aby to nigdy więcej nie zdarzyło się na planecie Ziemia. (1) Wszyscy musimy widzieć i wiedzieć co się stało.

Zacząłem zamieszczać posty Grupy Arkturian dziś rano. Wydaje się, że nigdy nie zawodzę w czerpaniu z nich korzyści, a dzisiejszy dzień był ratunkiem. Po prostu potrzebowałem usłyszeć te słowa:

"Chaos panuje w tym czasie. Starzy nie chcą zostawić za sobą tego, z czym jest im wygodnie, ponieważ stało się to ich bezpieczeństwem, poczuciem umocnienia, a nawet poczuciem własnej wartości, ponieważ nie będąc jeszcze świadomi tego, kim naprawdę są, pozwala im to czuć się "lepszymi od" innych.  Nic nie jest przypadkowe. Wiedz, że trzeciowymiarowe umysły nie prowadzą programu, nawet jeśli myślą, że tak jest."

Dziękuję, dziękuję za dodanie mi otuchy, gdy serce zawodzi, mimo że pracuję z Kompanią słów Nieba od, lo, tych wielu lat.

Sam ciężar codziennych wiadomości jest przytłaczający - jakakolwiek jest wersja twojego kraju, nie wydaje się mieć znaczenia. Ludzie umierają od zastrzyków vax. Pola rolników są usuwane z produkcji. Świerszcze są twoim następnym posiłkiem. Rezerwy ropy się skończyły. Wartość dolara spada. I tak w kółko.

Pytam siebie: Kiedy społeczeństwo się obudzi? Ile razy opisywano już dystopię? 1984. Folwark zwierzęcy. Soylent Green. Fahrenheit 451. Nie pamiętam wszystkich filmów, które zapowiadały to, co przeżywamy.

I czy nie oglądaliśmy wystarczająco dużo filmów dokumentalnych o powstaniu Hitlera i nazistów, aby zobaczyć jak jesteśmy rozgrywani? Przyznając, że jest to wersja sklonowana, zaawansowana technologicznie, super-żołnierz, wszystkie kroki są takie same. Naomi Wolf opisała je (poniżej tego artykułu). (2)

Co będzie potrzebne, aby nas obudzić? Co będzie potrzebne, by cały świat zwrócił na to uwagę?

Poruszyłem ten temat wczoraj. (3) Zazwyczaj zastanawiamy się nad tym, jakie złe rzeczy robią ciemne kapelusze, ale mam wrażenie, że białe kapelusze starannie aranżują poziom zagrożenia dokładnie po to, aby mogło nastąpić to, co opisałem - aktywacja zbiorowej zdolności duszy.

Bez żadnej skazy zła, zwracając się do świata jako całości - czyż nie to właśnie ma nadzieję osiągnąć EBS? (4)

Myślę, że białe kapelusze starannie wabią ciemne kapelusze lub pozwalają im rozgrywać swoje ruchy, aby przestraszyć nas do żywego. I zauważam, że strach wkracza w moje pole świadomości.

I zawsze jest wszechobecny, niewidzialny self-serving bias. Zawsze chęć przedstawienia siebie jako bohatera utworu. Bycie zawsze czujnym wokół tego dodaje do ogólnego zmęczenia. A radzenie sobie z tym komplikuje sprawy.

Wiem, że muszę zająć się strachem, zanim sięgnie on głębiej i Michael przywiezie mnie na noszach z jakąś egzotyczną chorobą. Jeśli ja się tym nie zajmę, wiem, że on to zrobi.

Być może będę musiał "pójść na etnografię" na jakiś czas i odpocząć w jakiejkolwiek formie, dopóki nie przetworzę tych pierwszych oznak strachu i zmęczenia.

Rozwiałeś nasze lęki finansowe na kolejny miesiąc, za co Ci głęboko dziękuję. Lęki finansowe są tym, co zwykle stresuje mnie najbardziej.

Ahh, widzę co to jest. Jest to strach, że rząd zamknie moje konto bankowe i że zabraknie mi pieniędzy. To zagrożenie pojawiło się podczas Konwoju Wolności Truckerów. Każdego dnia wykonuję delikatny taniec, którego nie będę omawiał, aby odpowiedzieć na to zagrożenie.

Mimo że Michael bez końca zapewniał mnie, że jestem chroniony i mogę mówić bez obaw, pozwoliłem, aby strach się pojawił.

Ale za długo się rozwodziłem. Pozwólcie mi kontynuować, w formie pamiętnika, relacji etnograficznej, autobiografii lub strumienia świadomości, po prostu po to, by zmniejszyć obciążenie dla siebie w tej chwili i dać mi szansę na odpoczynek.

Przypisy

(1) "[Potrzebujemy] ekspozycji, aby nie zakorzeniło się to ponownie, ponieważ jest to raczej zakorzenione zachowanie na wszystkich rodzajach poziomów." (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem poprzez Lindę Dillon, 18 stycznia 2020).  Ekspozycja z neutralnością i współczuciem.

(2) "Naomi Wolf: 10 Steps Necessary In Fascist Takeovers - And America In Comparison", Truth and Action.org, na stronie https://www.truthandaction.org/naomi-wolf-10-steps-necessary-in-fascist-takeovers-and-america-in-comparison/.

(3) "Activating a Collective Soul-Capacity - Part 1/2", 4 września 2022, na https://goldenageofgaia.com/2022/09/04/activating-a-collective-soul-capacity-part-1-2/.

oraz "Activating a Collective Soul-Capacity - Part 2/2", 4 września 2022, na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/09/04/activating-a-collective-soul-capacity-part-2-2/.

 (4) Awaryjny system nadawania.  Dziesięć dni globalnych transmisji white-hat na temat tego, co dzieje się na świecie.

Złoty Wiek Gai doświadczył kilku ataków na strony internetowe, które były związane ze złośliwym oprogramowaniem umieszczonym na stronach innych osób. W związku z tym nie zamieszczamy już zewnętrznych linków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz