czwartek, 13 grudnia 2018

KejRaj: Światło podbiło świat





Pozdrowienia dla ciebie! 

Od serca do serca w tym momencie mówimy, jestem KejRaj (KayRy). 

Informacje tutaj wyrażone są moją perspektywą, moim punktem widzenia. 
Bo cała prawda czeka w twoim sercu. 
Dostrój się do światła w tobie. Od dawna dostrzegam zmiany zachodzące w sobie. Od wielu lat trwa w nas oczyszczenie. Tyle tylko, że teraz jest pewna różnica w porównaniu z kilkoma latami, przynajmniej dla mnie. Kilka lat temu, chociaż zdawałem sobie sprawę z ASCENSION i wielu innych rzeczy dziejących się w naszym świecie, dobrych i złych, to nadal czułbym się często wypełniony złością, frustracją, zmartwieniami i tak dalej. I oczywiście dodano do tego opóźnienie ważnych wydarzeń, o których się mówiło.




Otóż ​​oczywistą różnicą jest to, że Światło przejęło cały świat. Światło przejęło MÓJ świat. 
Bardzo rzadko zdarza się, że nie jestem w stanie radości. Bez względu na sytuację. Czasami CHCĘ się wściekać, po prostu nie mogę. Jest taki wewnętrzny głos, powinienem powiedzieć ten wewnętrzny śmiech, że kiedy JA próbuję być wściekły, trąca mnie i mówi: "Och, przestań, zrozum," i "radość, którą czujesz teraz, ma się rozmnożyć". 
I rzeczywiście tak jest. Dla całej ludzkości i Ziemi. Słyszałem i czułem te trąby przed cały czas, ale teraz jest to automatyczne.
Kiedykolwiek znajduję swoją jaźń w innym stanie niż radość, słyszę głos w tej chwili. 
Moja decyzja o zmianie kierunku jest jednoczesna z wyższym głosem. 
Teraz bardziej niż kiedykolwiek jestem w zgodzie z FORCE WITHIN.



Kilka pozostałych starych form myślowych szybko zmienia się w światło. 
Stary sposób patrzenia na świat się rozpada.
Ściany wewnątrz szybko się zapadają, podobnie jak ściany starej matrycy. 
Dzieje się tak dla całej ludzkości, bez względu na to, czy ktoś jest tego świadomy, czy nie. 
Nie jesteśmy wczoraj, nie jesteśmy jutro, jesteśmy TERAZ.
Właśnie w tym TERAZ znajdujemy radość. Światło / miłość Kreacji pęka z WEWNĄTRZ i miesza się z tym z zewnątrz z resztą kolektywu i poza nim. Właśnie w tym właśnie TERAZ odczuwamy falę  EVENT, która  przelewa się nad nami, nieustannie wzrastając, bliżej niż kiedykolwiek, aby osiągnąć punkt kulminacyjny i zmienić świat na zawsze.



Ostatnie marzenia o mnie , że zostałem powitany na pokładzie light ships -  światła statków, moje samo-dostępne człowieczeństwo, przemawiające przed tłumami, uspokajające ich sercaMarzenia o tym, że sam odnajduję stosy złota, kiedy chodzę po trawie i dzielę się tym z innymi. To wszystko przygotowania do nowej rzeczywistości, która wkrótce powinna zostać włączona. 




Oto, jak widzimy rozwój wydarzeń. Deklaracja NESARA i ujawnienie informacji w Stanach Zjednoczonych, a następnie Globalny Reset Waluty  a następnie ogłoszenia  Ujawniane w innych krajach. To przygotuje scenę dla wydarzenia, które będzie zaledwie od dwóch do czterech tygodni po tym, jak będziemy świadkami lądowań  light ships.( statków formacji Światła)



Jak już wcześniej wspomnieliśmy, przed masowymi lądowaniami najpierw skontaktujemy się z gwiezdnymi i lightworkerami w celu przygotowania. Proszę zrozumieć, że czas w MIĘDZY powyższymi wydarzeniami nie jest ustalony, jednak wszystkie są ze sobą powiązane.



Podniecenie dopiero się zaczyna. Stare zanika. Nowe światło w działaniu zaczyna być zauważane i odczuwalne przez coraz więcej ludzi. Ci z ograniczoną świadomością mogą dostrzec chaos, ponieważ ich przekonania są wstrząśnięte do rdzenia.Podczas gdy ci, którzy są otwarci, doświadczają radości i spokoju w swoim życiu. I zacznijcie wnosić wielki wkład w przywrócenie tego świata do pierwotnego, pierwotnego stanu. 
Przez to wszystko byliśmy i pozostaniemy połączeni i wspierani przez naszą rodzinę z gwiazd

Najjaśniejsze światło świeci od wewnątrz .

Od serca do serca, 

KejRaj.




Źródło:  Era of Light
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz