sobota, 27 lutego 2021

Zmiana, którą chcę zobaczyć



27 lutego 2021 r. przez Steve Beckow


Jestem baaaaaardzo blisko!

Covid-19 został wprowadzony, aby wypchnąć pocztowe karty do głosowania w amerykańskich wyborach.  Kwantowy System Finansowy jest online, jest natychmiastowy, a korzystanie z niego nie będzie nic kosztować. Elon Musk włożył 1,5 miliarda dolarów w Bitcoina. I to nawet nie były jego pieniądze.

Publiczna dyskusja toczy się dalej i dalej, w miarę jak zmierzamy w kierunku czegoś, o czym nie wiemy, co. (1)

Ale wiem, że najważniejszą rzeczą dla mnie - nawet gdy wykonuję tę pracę - jest to, jak się czuję.

Spędzam całe dnie próbując uciec z błota zrzędliwości.  Nie liczę dni do Rewalacji; mogę liczyć dni do momentu, kiedy uwolnię się od tej niezadowalającej emocjonalnej podstawy.

OK, OK, jestem żywotnie zainteresowany wydarzeniami w świecie zewnętrznym. Nie mogę się doczekać, aż chaos i chaos się skończą.  Głębokie Państwo używa tego, by utrzymać nas w strachu.

Sitara zamieści channeling Sharon Stewart/Ivo na temat produkcji loosh. Aby produkować loosh, który jest pożywieniem dla demonów wśród nas, głębokie państwo utrzymuje nas w strachu.

Wojna meteorologiczna z Teksasem, wybuchy bomb w Hiszpanii, inwazja na budynek Kapitolu - wszystko to wywołuje w nas strach, a to produkuje loosh.

Głębokie Państwo robi to również po to, aby utrzymać się przy władzy.

I wszystko to szaleje nade mną, podczas gdy moja uwaga raz po raz powraca do tego, jak rozproszyć cały ten zły nastrój i cieszyć się pokojem i spokojem, którym jest Jaźń.

Zauważyłem wczoraj, że moje zrzędzenie było dla mnie emocjonalną linią podstawową. Tak, jestem już dobrze świadomy trolla, ale ja właściwie widziałem mój zrzędliwość w jego strukturalnym wpływie na mój ciało i w jego oporze wobec miłości.

Wdycham miłość z mojego serca i zauważam, że jest część mnie, która się opiera. Ten troll nie chce się ruszyć z miejsca.

Zawsze tam jest, w tle oczywistości.  (2) Powodem, dla którego nigdy wcześniej nie zauważyłem jego wszechobecności jest to, że po prostu zakładałem, że koniec mojego oddechu jest wyznaczony przez naturalne granice, takie jak klatka piersiowa, itp.

Nie, to znowu ten troll. On opiera się miłości.

Chce mieć rację. Chce się odegrać. Jego nędza kocha towarzystwo.

Wiem, że muszę go kochać. Wiem, że muszę doświadczyć trolla aż do końca, pozwalając mu być, a następnie stojąc z tyłu i obserwując go, ponieważ troll jest energetyzowany, kiedy się wściekam, jestem wrogo nastawiony lub odczuwam jakiekolwiek silne negatywne emocje. I przez samo obserwowanie go traci on siłę.  (Świadomość jest rozpuszczalnikiem.)

Nieważne, kiedy świat się uspokoi. Kiedy uspokoi się moje wnętrze. To jest zmiana, którą chcę być i którą chcę zobaczyć.

Przypisy

(1) Znamy jej ogólniki, ale nie jej szczegóły.

(2) To wnikliwe zdanie pochodzi od Wernera Erharda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz