wtorek, 14 listopada 2023

Zniknięcie strachu przed śmiercią

 

14 listopada 2023 r. przez Steve Beckow


Źródło: The-line-up.com

Ciągle szukam relacji z mojego doświadczenia poza ciałem z 1977 roku i w końcu zdałem sobie sprawę, że takiej nie ma. Chciałbym więc naprawić ten brak i napisać tutaj relację.

W 1977 roku byłem w Indiach, odwiedzając mędrca, który później stał się moim guru na dwadzieścia pięć lat - zanim okazał się pedofilem.

Gdzieś po drodze zaraziłem się wirusowym zapaleniem wątroby typu C i musiałem lecieć do domu.

Musiałem spędzić miesiąc bez pracy i pewnej nocy w tym czasie miałem doświadczenie poza ciałem, które zmieniło moje życie.

Obudziłem się w środku świadomego snu, po drugiej stronie. Gdzie dokładnie nie wiedziałem, ani nawet nie wiedziałem, że jestem po "drugiej stronie" na początku.

Ale potem zobaczyłem dwóch facetów, którzy byli wredni dla trzeciego mężczyzny, którego dobrze znałem. Pamiętam jego imię do dziś.  Wołałem, nie krzywdźcie mojego przyjaciela! Ale nikt mnie nie słyszał. Więc szlochałem.

Cóż, nie można wypłakać sobie oczu po drugiej stronie i pozostać tam, gdzie się jest. Musisz cofnąć się do bardziej odpowiedniego poziomu, a cofnięcie się do poziomu, gdy jesteś poza swoim ciałem, oznacza powrót do ciała.

Leciałem do tyłu przez przestrzeń, aż wszedłem do czegoś w rodzaju rury. Stuknąłem w nią knykciem i zapytałem "co to jest?". To było moje ciało.

Moje ciało było jak guma indyjska - jak piłka lacrosse - w porównaniu z moim ciałem duchowym, które było jak puch u podstawy pióra.

O mój Boże - powiedziałam. Nie jestem swoim ciałem.

Gdy tylko zdałem sobie z tego sprawę, mój strach przed śmiercią natychmiast zniknął.

Porównuję to do mieszkania na parterze z widokiem na trawnik. Wychodzę w nocy i słyszę, jak coś zbliża się do mnie przez gęstą trawę. Boję się. To może być szop pracz, który mnie ugryzie, zarazi wścieklizną i umrę! Wtedy zwierzę wychodzi z trawy i... to Kitty! Mój strach natychmiast znika!

W ten sam sposób strach przed śmiercią natychmiast znika, gdy zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy naszymi ciałami.

Pamiętam, jak stałem w swoim ciele, patrząc na otwory, które były moimi oczami, jakby znajdowały się stopę lub dwie przede mną. Kiedy zbliżyłem się do oczu, przejście z wizji wewnątrz do wizji na zewnątrz nastąpiło szybko. Nagle zacząłem widzieć, słyszeć, wąchać itp. za pośrednictwem zdolności ciała, a nie jako duch w ciele.

To doświadczenie pokazało mi, że ciało jest stosunkowo nieprzewodzące. Zawodziłem poza ciałem, ponieważ ktoś krzywdził mojego przyjaciela. Ale kiedy moja świadomość przeniosła się na zewnątrz mojego ciała, to, co było zawodzeniem, stało się skomleniem. Moje ciało nie przepuszczało moich uczuć. TO jest gęstość.

Ale przede wszystkim pokazało mi to, że przetrwam śmierć mojego ciała. Od tego czasu nauczyłem się, że śmierć sama w sobie nie jest bolesna. (1)

To wszystko, co pamiętam z tego doświadczenia, które miało miejsce 46 lat temu. Od tego czasu miałem inne doświadczenia z duszą w ciele.

Na przykład 6 czerwca 2021 r. po raz drugi doświadczyłem przebywania w moim ciele. Tym razem dołączyła do mnie druga niezidentyfikowana energia, która połączyła się ze mną, powodując twórczą eksplozję w kolejnych miesiącach. (2)

W doświadczeniu w Xenia Retreat Center 18 września 2018 r. doświadczyłem własnej rodzimej i naturalnej niewinności i czystości, stojąc w obecności Jaźni. (3)

Ale koniec z podróżami astralnymi... na razie.

Przypisy

(1) Zobacz "Śmierć jest bezbolesna; większość ludzi nie cierpi" na https://goldengaiadb.com/index.php?title=Coming_Home#Death_is_Painless.3B_Most_People_do_not_Suffer.

(2) Zobacz "Mapping a Possible Soul Merge" w An Ascension Ethnography na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/03/An-Ascension-Ethnography-8.pdf .

(3) Patrz "Pierwotna Niewinność", loc. cit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz