środa, 15 listopada 2023

Plan i wzór boskiej matki

  

Jutro chciałbym spojrzeć na to, co sugeruję, to znaczenie planu i wzorca boskiej matki w naszych przyszłych dyskusjach politycznych. Dzisiaj muszę wykonać pracę przygotowawczą, przekazując z nami ten plan i wzór, aby dyskusja jutra nie była przeciążona. Twierdzę, że plan matki, w zdaniu, jest ewolucją duchową. Urodzimy się od Matki/Ojca Boga, nieświadomi naszej prawdziwej tożsamości i uczymy się, rozwijać i uświadomić sobie, kim jesteśmy w dziedzinie materii matki (matka, matka), zanim wrócimy do matki/ojca. W jakim celu? Aby Bóg mógł spotkać Boga w chwilach naszego oświecenia. (1) 

 ***  

Wzór, który (2) decyduje się ułatwić naszą duchową ewolucję, jest jej uniwersalny wzór stworzenia, zachowania i transformacji. Przykłady tego ostatniego działające? Urodziliśmy się, starzejemy i umieramy. Kwiat rodzi się, kwitnie i umiera. Gwiazda rodzi się, utrzymuje i umiera. Ten określony wzorzec informuje całą aktywność w dziedzinie materialnej. Aby naprawdę zakotwiczyć w naszym zrozumieniu tego wzoru, sprawdźmy, jak wszechobecny jest wzór w jej narzędziach tworzenia. Pojawia się wszędzie, jak ilustrują te przykłady z ważnych procesów niebieskich: Aum, uniwersalna twórcza wibracja, słowo boga = Akar (Creation), UKAR (konserwacja) i Makar (transformacja); Gunas lub siły kosmiczne, przyciągając rzeczy i rozciągając je na rozdzielenie = Rajas (stworzenie), sattwa (konserwacja) i thamas (transformacja); Trimurthy lub trzy formy Boga = Brahma (stworzenie), Wisznu (konserwacja) i Shiva (transformacja).

  (3) Wszędzie we wszystkich dziedzinach widzimy te trzy procesy odzwierciedlone lub personifikowane. To nie tylko ja spekuluję. Miałem najwyższy zaszczyt i przywilej zapytania boskiej matki za pośrednictwem Lindy Dillon, czy miałem rację, łącząc te kosmiczne procesy.  

Powiedziała tak: Steve: [Chciałbym] wiedzieć, czy Gunas, siły kosmiczne, zwane Rajas, Sattwa i Thamas, są takie same jak Trimurthy [triada] z Brahmy, Visnu i Shiva. Boska matka: Tak. Jesteśmy tacy sami jak ta triada.  

S: W porządku. A trimurthy Brahmy, Vishnu i Shiva jest podzbiorem uniwersalnej twórczej wibracji [Akar UKAR Makar lub Aum], którą jesteś w swojej istocie. Czy to jest poprawne? [Nie „w jej istocie”. Jest znacznie „większa”.] (4)  

DM: To prawda. To [trimurthy] jest tak samo, jak mówiliśmy. Jest to sposób, w jaki moje ukochane dzieci mogą mnie poznać i mieć to doświadczenie. Jest bezkształtny, a jednak jest formą. Jest to sposób połączenia i jest to sposób zrozumienia i zawarcia wyższej wibracji bytu. Więc pomaga pojawić się w mojej energii.  

S: Coś jak kroki schodów? DM: To prawda. (5) 

 Można powiedzieć, ale Steve, zapomniałeś poprosić ją o powiązanie z tworzeniem, zachowaniem i transformacją. Masz rację. Zapomniałem. 

 

 Ale w mojej obronie mówię, że wśród Hindusów powszechnie jest, że Brahma i Rajas, powiedzmy, równa się stworzeniu; Wisznu i Sattwa do zachowania; i Shiva i Thamas do transformacji. Na przykład ta grafika w eseju wprowadzającym online: Kredyt: seechangeindia.blogspot.com Przechodzić? Brak przejścia? „Sposób, w jaki moje ukochane dzieci mogą mnie poznać”. Celem życia jest poznanie Matki/Ojca Boga; Mówiąc dokładniej, że Bóg powinien spotkać Boga w chwili naszego oświecenia.  (4) 

 Ten nadrzędny cel organizuje całą resztę. Teraz, kiedy to powiedziałem, mam nadzieję, że położyłem się na omówieniu naszego dyskursu politycznego i boskiego planu życia jutro. (6)  

Przypisy  

(1) Zobacz cel życia jest oświecenie na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/purpose-of-life-is-enlightenment-3.pdf, zwłaszcza rozdział 13.

  (2) „Ona” - Archanioł Michael: Nie chcemy niczego kapitalizowanego. (Archanioł Michael w osobistej lekturze ze Steve'em Beckow przez Lindę Dillon, 12 sierpnia 2016 r.) (Następnie Aam.) Steve: Nie wiedziałem, czy jestem zbyt znajomy. 

 AAM: Wiesz co? Chcemy, żebyś był znany. (Aam, 3 stycznia 2017 r.) (3) Patrz wielkość poza wielkością: w kierunku duchowości międzykulturowej obj. 3: Trinity na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/06/grandeur-beyond grandeur-3-8.pdf

  (4) Boska matka: Kiedy mówiłem o… Shakti, mówiłem o części mnie. … Ona nie jest całością mojej istoty. Moja istota jest większa niż możesz pojąć, drogi. Więc nie mam na myśli po prostu, że jest aspektem. Ale jest po prostu większy niż jakikolwiek z was może sobie wyobrazić, szczególnie w tym momencie. („Boska matka: przyjdź do mnie, gdy do ciebie przychodzę-część 1/2”, 17 października 2012 na http://goldenageofgaia.com/2012/10/the-divine-mother-come-to-me -As-i-Come-to-you-art-12/.)  

(5) „Boska matka: przyjdź do mnie, gdy do ciebie przychodzę-część 1/2”, 17 października 2012 r., Na stronie http://goldenageofgaia.com/2012/10/17/the-divine-mothe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz