wtorek, 28 listopada 2023

Miłość rodzi miłość

Przez Liberty  

Witam moje drogie, ukochane dusze! Porozmawiajmy o tym, co uważałem za najważniejszą rzecz w moim Nauczaniu i jak starałem się to przekazać ludziom. Być może najwięcej uwagi poświęciłem Prawu Wszechświata „TO, CO JEST W ŚRODKU, JEST NA ZEWNĄTRZ” ponieważ głębokie zrozumienie tego prawa i, co najważniejsze, jego zastosowanie w życiu, może ZMIENIĆ CZŁOWIEK 

PRZEZNACZENIE i UCZYNIĆ GO PRAWDZIWIE SZCZĘŚLIWYM. Tłumaczyłam ludziom, że NIE powinni tylko CZASAMI pamiętać, że to, co zewnętrzne, odzwierciedla to, co wewnętrzne i ZMIENIAĆ SWOJE MYŚLI i EMOCJE w określonej sytuacji, aby dostać to, czego chcą, ale WAŻNE JEST, ABY NAUCZYĆ SIĘ NIEUSTANNIE ŻYĆ W ENERGII MIŁOŚCI , które pomogą im odnaleźć HARMONIĘ w życiu duszę i MĄDRE podejście do życia. 

 Tylko STAŁE „ŚWIECENIE” OD WEWNĄTRZ, ciągłe napełnianie Miłością pozwolą im naprawdę ZMIENIĆ ŻYCIE na lepsze. Te Boskie energie będą im służyć jako najbardziej niezawodna OCHRONA przed wszelkimi przeciwnościami losu i przyciągną do ich życia dobrych ludzi, szczęśliwe wydarzenia i sprzyjające sytuacje. Miłość rodzi miłość. Stało się to jednym z moich GŁÓWNYCH PRZYKAZAŃ.  

A po nim następny: KAŻDY CZŁOWIEK JEST TWÓRCĄ SWOJEGO ŻYCIA. Może to zmienić w każdej chwili jedynie MOCĄ SWOJEJ MYŚLI i PRAGNIEŃ, ponieważ jest PODOBNY BOGU, którego jest częścią. Dużo uwagi poświęciłem PRAWU WOLNEJ WOLI. Wiele osób źle to zrozumiało, myląc z koncepcją permisywizmu. Aby lepiej przekazać to ludziom, wyjaśniłem to w następujący sposób. Powiedziałem, że OPARTE JEST NA WOLNOŚCI WYBORU, którego każdy człowiek musi dokonać dla siebie.  

WOLA INNEGO, MAMONA PRZEZ KOGOŚ, lub czyjś wybór NIGDY go nie Uszczęśliwi, gdyż każda dusza jest WYJĄTKOWA i NIEPOWTARZALNA, każda przyszła na ziemię ze swoimi zadaniami i tylko ona sama, poprzez pracę duchową, jest w stanie je „pamiętać” i poczuj to, czego potrzebuje, co pomoże mu spełnić jego cel na ziemi. Aby to zrobić, musisz ZADAĆ sobie pytanie: CZEGO CHCE MOJA DUSZA? CO MNIE NAPRAWDĘ CIESZY? CO PRZYNOSI MI RADOŚĆ i satysfakcję? CO ROBIĘ NAJLEPIEJ? JAKI JEST MÓJ TALENT? JAKIE KORZYŚCI MOGĘ PRZYNIEŚĆ LUDZIOM?  

A odpowiadając sobie na te pytania, ważne jest, aby NIE kierować się względami praktycznymi, ogólnie przyjętymi wartościami, tradycyjnymi poglądami na życie, ale ZAPOZNAĆ SIĘ W GŁĘBIĘ SWOJEJ DUSZY i zrozumieć, czego ona chce – Twojej Boskiej części, a nie Ciebie jako osoba żyjąca na ziemi. Odpowiedź może przyjść do ciebie jako WGLĄD, wskazówka z góry lub ZNAK, który los rzuci na ciebie w postaci właściwej osoby lub nieoczekiwanej sytuacji. Ważne jest, aby NAUCZYĆ SIĘ ŁAPIĆ wszelkiego rodzaju WSKAZÓWKI wysyłane do ciebie przez Siły Wyższe i twoją własną duszę. I ZAWSZE SĄ OBECNI w życiu każdego człowieka. Zawsze SŁUCHAJ SWOJEJ intuicji, która jest GŁOSEM TWOJEJ DUSZY. Ona jest ZAWSZE przy Tobie, zawsze pod ręką. A jeśli uda Ci się nawiązać z nią dialog, 

Twoje życie nabierze zupełnie innego sensu – JESTEŚ ŁĄCZNIKIEM Z BOGIEM, KTÓRY BĘDZIE CIĘ PRZEWODNIKIEM PRZEZ ŻYCIE. Zawsze podawałem jak najwięcej przykładów z życia wziętych i prosiłem ludzi na moich spotkaniach, aby opowiadali własne historie potwierdzające moje słowa. I zawsze były takie historie. W tym miejscu dzisiaj się zatrzymamy. Jeszua, który kocha cię całym sercem, przemówił do ciebie (kanałowanie) Z Miłością, Wolnością „Wyspa Światła” w języku angielskim  

https://t.me/+T9KB0vLP-yMyZTdi

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz