wtorek, 28 listopada 2023

Wiara Archanioła: Miłość zwycięża wszystko

 

 Kanał: Kerstin Eriksson 
 
 Jestem Wiarą i jestem archaniołem. Żyłem w niewoli i wiem o tym wszystko. Wiele stuleci żyłem bez wolności i teraz wiem, czym jest dla mnie wolność. Dotarłem do tych, którzy byli najbardziej otwarci i nadal mnie wyczuwali. Ale większość z Was po prostu wzięła mnie za pewnik. Trzymasz swoją wiarę w swoim sercu i nikt nie może jej odebrać. Jestem pacyfistą. Wiem, że są inne sposoby niż wyrządzanie krzywdy. Cierpliwość i wdzięczność są dla mnie bardzo ważne. Co jest dla Ciebie ważne? I wiesz co? Kocham cię tak bardzo! Wiem o każdym Twoim kroku w życiu. Wiem, kiedy płaczesz, ze smutku, bólu lub strachu. Wiem też, kiedy jesteś szczęśliwy i śmiejesz się z radości. Zawsze otaczam Cię moimi skrzydłami, aby uzdrowić Cię i zapewnić Ci bezpieczeństwo. Ważne jest, aby zachować dobroć w swoim sercu, wtedy stanę się Twoją dobrą wiarą. Zawsze pracuję razem z nadzieją i miłością. To święta trójca. Wszyscy jesteśmy sobie nawzajem potrzebni. Musimy stale się balansować. Tworzysz! Jesteś swoim własnym twórcą swojej wiary! Ty decydujesz!  
 
Ty decydujesz, czy Twoja wiara jest dobra! Oznacza to, że Ty także potrzebujesz Trójcy! Potrzebujecie wiary, nadziei i miłości, bo to oznacza, że wszystko jest dobre! Ale – tylko – wiara – w coś negatywnego, bez miłości i bez nadziei, to znaczy, że nie ma radości, tylko determinacja? Wola czy rodzaj wiary, która jest jedynie środkiem do wyrządzenia szkody? Kiedy posługujesz się swoją wolną wolą, zamieniasz swoją wiarę w dobrą wiarę! To twoja własna decyzja. Więc. Potem następuje kolejny krok! Najpierw twoja własna wiara, potem twoja wspólnota i wiara, którą mają. Zadaj sobie te pytania; Miłość i nadzieja, i naprawdę dobra wiara, gdzie ją znajdziesz? Jeśli nie znajdziesz tego tam, gdzie mieszkasz, to masz to w swoim sercu! Zacznij od własnego serca! I twoja wolna wola czynienia dobra! Dobra wiara nie zaakceptowałaby krzywdzenia dzieci ani pozwalania księżom na gwałcenie dzieci. NIGDY. To nie ma nic wspólnego z wiarą.  
 
Ten rodzaj „wiary”, którą ci ludzie twierdzą, że posiadają, jest wiarą porwaną. Twierdzą, że wierzą, ale za nimi kryje się banda przestępców, którzy powinni trafić do więzienia. Miliony ludzi widzi wielkość. Miliony ludzi dostrzegają starą tradycję. Miliony ludzi po prostu to aprobuje, bo potrzebują poczucia pewnego rodzaju bezpieczeństwa. Ale jeśli mnie zapytasz, a ja jestem archaniołem Faith, nie mogę nawet mówić, bo płaczę. Dla mnie dzieci są święte. Według mnie nikt nie powinien skrzywdzić dziecka, a potem wzywać je w „imieniu Boga” lub w „mojej wierze”. Wykorzystują Boga i mnie jako pretekst do wyrządzenia krzywdy.
 
  To jest czyste ZŁO. W ten sposób Faith zostaje porwana. I używane. Nie ma nic lepszego niż maskarada. Po prostu wybierasz kostium, a wszyscy wierzą w to, za kogo się podajesz, i nie zadają żadnych pytań. Proszę! Chcę, żebyś podążał za głosem serca! Proszę, chcę, żebyś chronił wszystkie dzieci, są niewinne! Chciałbym, żebyś zadawał dużo pytań i nigdy się tego nie bał. Proszę, bądźcie dzicy i uczciwi, idźcie za głosem serca i czyńcie dobro swoją wiarą, nadzieją i miłością, którą macie w sercu. Nadszedł czas, aby maskarada się skończyła. Nikt nie powinien być postrzegany jako gwiazda popu w płaszczu, a za kulisami dzieją się okropne rzeczy. Masz już swój kościół, to jest twoje serce i twoje ciało. Naprawdę nie potrzebujesz największego budynku, jaki kiedykolwiek zbudowano, aby odnaleźć swoją wiarę?  
 
Wszystko, czego potrzebujesz, to Twoja wolna wola, aby czynić dobro. Wiara, ja, kocham wszystkie dzieci i kiedy tak wielu wzywa się do kapłaństwa, a jednocześnie kłamie i krzywdzi dzieci, płaczę bez końca. Prawdziwa Wiara jest bardzo dobra. I najbliższy przyjaciel Boga. Bóg także jest przejeżdżany! Wielu rozpoczęło wojny w imię Boga. A Bóg ani razu tego nie zatwierdził. Bóg stał obok, machając rękami i krzycząc „-NIE, STOP, nie zaczynajcie wojny i absolutnie nie w moim imieniu”. Oczywiście wiemy, że żyjesz i uczysz się, żyjąc na Ziemi. Ale nie dajcie się zwieść kostiumowi. Słuchaj sercem, patrz oczami i zadawaj wiele pytań. i zawsze chroń niewinnych. Celem pedofilów jest przekonanie ludzi, że Bóg też jest pedofilem. I nic bardziej mylnego.  
 
Zaufaj swojemu przeczuciu. Zaufaj swojemu sercu i temu, co ci mówi. Kiedy spotykasz osobę w kościele, nigdy nie pozwól swoim dzieciom przebywać sam na sam z kimś, komu nie ufasz w stu procentach. I mam na myśli 100 procent! 99 procent to za mało! Jeśli czujesz choćby najmniejsze wątpliwości, nie spuszczaj dziecka z oczu. Miłość zwycięży wszystko, a dobro zwycięży zło. Ale tak naprawdę wszystko zaczyna się od Ciebie, to Twój wybór! Ubrania, pieniądze, domy, samochody, tytuły, budynki, złoto i biżuteria, to nie mówi absolutnie nic o zachowaniu ludzi. Najwyższy czas odrobić tę lekcję. Raz i na zawsze.  
 
Dużo pieniędzy nie oznacza, że ktoś jest dobry. Zupełnie nie. To, że jest osobą religijną z tytułem, nie oznacza, że jest ona dobra. Dobry człowiek nie potrzebuje tytułu, bez złota, bez wielkich budynków i kościołów. Bóg i ja, wołamy, bo jest tak wiele zła, tak wiele przeciwko dzieciom i to jest kwitnący biznes szatański, który nie ma nic wspólnego z Bogiem ani ze mną Wiarą, nie ma też nic wspólnego z nadzieją i miłością. Dobre światło jest coraz silniejsze, a wszystkie ciemne zasłony zostają uniesione i wszyscy mogą zobaczyć, co się dzieje.  
 
Kochaj siebie i swoje kroki, bo każdy może być dobry, jeśli tak wybierzesz. Ale nigdy nie ubóstwiaj nikogo tak bardzo, że nie zobaczysz go takim, jakim jest i co faktycznie robi. Chroń niewinnych! Dzieci i zwierzęta i planeta Ziemia. Przykro to mówić, ale szatańskie zachowanie jeszcze się nie skończyło, ono się rozprzestrzenia. Dlatego uważnie obserwuj dzieci, bądź dobrym aniołem i zawsze je chroń. Niech dzieci będą bezpieczne i niech będą tym, czym są, dzieckiem! I bądź przygotowany na przejrzenie wszystkich makijaży, masek, kostiumów i całej złej maskarady. 
  
Przede wszystkim kocham cię i jesteś wspaniałym pracownikiem światła, który zdecydował się żyć w tym szczególnym czasie transcendentnych dróg Gai. Jesteście nowymi nauczycielami i przewodnikami przemienionej Gai, a wasze wyjątkowe światło jest najwyższej esencji. 
 
 Wierzę w Ciebie, 
 
Niech cię Bóg błogosławi, 
 
 Wiara  
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz