środa, 15 listopada 2023

Archanioł Michał: Anioły pośród was

 

 


Kanał: Kerstin Eriksson

Witaj drogi przyjacielu, kocham cię, jestem Michał i pisałem z tego źródła wiele razy w ciągu prawie dekady.

Moja ukochana bliźniacza Faith zawsze równoważy mnie miłością i cierpliwością.

Jestem silny! Posiadanie siły nie zawsze jest łatwe. Ale Wiara równoważy moją siłę.

Wiara daje mi cierpliwość, a Nadzieja mnie niesie.

Wiara daje mi czas na zrozumienie, co zrobić z moją siłą.

Wiara, Nadzieja i Miłość służą także całej ludzkości, całej Ziemi.

Posiadanie siły to nie tylko możliwość podniesienia czegoś ciężkiego.

Bycie silnym to nie patrzenie na wszystkie mięśnie, to o wiele więcej.

Posiadanie dużej siły oznacza, że poznanie energii miłości zajmuje więcej czasu. W rzeczywistości jesteś zajęty podnoszeniem kamieni i porównywaniem swojej siły z innymi, prawie jak konkurencja.

Nawet jeśli silna osoba może podnieść największą skałę, to prawdziwą siłą jest coś innego, a mianowicie umiejętność ustąpienia, posiadanie odwagi, by powiedzieć "nie" uczestniczeniu w czymś gwałtownym i agresywnym.

Kiedy bowiem silna osoba używa swojej siły w połączeniu z sercem, dobrocią swojego serca, zmienia się samo znaczenie siły. To najpiękniejsza zmiana!

Tak, możesz podnieść wszystko, co musisz, jeśli jesteś silny, ale zawsze rób to z dobrego powodu!

Wielu na waszej planecie posiada wielką siłę, ALE wciąż nie stosuje najważniejszej energii, energii miłości.

Silna osoba może podnieść tysiące kamieni i zbudować fortecę, z której może celować w niewinne osoby.

Ale kiedy silna osoba staje się na chwilę słaba, nie może podnieść ani jednego kamienia. Będąc słabym, zaczyna odczuwać coś nowego. Będąc słabym, zaczyna rozumieć to, co budował przez całe życie. Z perspektywy czasu widzą: zbudowali ścieżkę, na której brakowało miłości i empatii, ale była wypełniona energią bliską agresji.

Więc podczas gdy słabe myśli kiełkują jak zielony liść, myśląc: nadszedł czas, aby teraz zbudować coś innego! A serce czuje; nadszedł czas na zmianę. Koniec z podziałem na ja i inni, w rzeczywistości jesteśmy jednością, wszyscy razem! Jesteśmy braćmi i siostrami!

Bez połączenia z energią miłości, która mieszka w sercu, silna osoba może łatwo stać się machiną wojenną. Tyranem. Zagrożeniem dla życia innych ludzi.

Bycie silnym jest darem! Jest to dar, którego należy używać (tylko) z miłością w sercu!

Ale uświadomienie sobie tego wymaga czasu!

To ich lekcja duszy, aby nauczyć się, jak radzić sobie ze swoją siłą!

A jak rozumiesz siłę?

Dowiadujesz się o sile, doświadczając porażki i słabości, innymi słowy, dowiadujesz się o sile, poznając jej brak.

Tak samo jest z miłością. Jeśli przychodzisz na ziemię, aby nauczyć się miłości - sposobem na naukę jest - kiedy jej nie masz! Kiedy w ogóle nie czujesz miłości. Brak uczy! Przeciwieństwa uczą cię tego, czego tak naprawdę masz się nauczyć.

Pewnego dnia będziesz to wiedział. Uczyłem się przez wiele eonów czasu.

Aby docenić swoją siłę, musiałem znieść jej brak. Żyłem jako słaby, chory, kruchy i nie tylko. Żyłem tak, jak musiałem, aby zrozumieć, jak wielka jest moja siła.

Jako dusza masz różne główne energie, o których jesteś tutaj, aby dowiedzieć się więcej. A to, czego się nauczysz, co przetworzysz i z czym będziesz pracować, w końcu przeciągniesz przez ucho igielne. To jest jak piękna nić wiedzy, która JEST tobą, twoim życiowym doświadczeniem, twoją transformacją!

Ma to związek z tym, do jakiego drzewa duszy należysz!

Istnieje wiele drzew duszy!

Istnieje ponad 333 różnych drzew dusz, które zamieszkują planetę Gaja.

Każde drzewo dusz ma różne kombinacje ambicji serca.

Miłość jest energią o największej cierpliwości, miłość pokona wszystko, co mówią, i tak jest naprawdę!

MIŁOŚĆ ZWYCIĘŻY, ale najpierw wszyscy ci, którzy mają siłę do walki - będą walczyć. Ich lekcje dopiero się rozpoczęły! Ich poszukiwanie miłości i tej wspaniałej energii zajmie dużo czasu.

Kiedy jesteś naprawdę chory i słaby, i nie możesz wstać, nie leżysz w swoim łóżku, myśląc o skrzywdzeniu kogokolwiek? Oczywiście, że nie! A dlaczego? Kiedy jesteś chory i nie masz siły, aby zrobić cokolwiek innego niż położyć się i odpocząć, polegasz na kimś, kto się tobą opiekuje, pielęgnuje cię. I właśnie wtedy coś się dzieje!

Pojawia się wdzięczność! Za to, że ktoś się o ciebie troszczy!

Jeśli żyjesz samotnie, bez rodziny, stajesz się bardzo wdzięczny w dniu, w którym nagle dostajesz zaproszenie na kolację z dobrym przyjacielem i jego rodziną. Nagle poczujesz ciepło tej rodzinnej społeczności i poczujesz, jak to jest być włączonym!

Wtedy naprawdę zaczynasz rozumieć, jak ważna jest dla ciebie rodzina! Ponieważ nigdy jej nie miałeś, nie mogłeś tego naprawdę zrozumieć, ale zawsze chciałeś mieć kochającą, troskliwą rodzinę, której chciałeś być częścią.

 Archanioł Michał: Anioły pośród was

I love you,

Michael

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz