czwartek, 23 listopada 2023

JFK: 22 listopada dotarł do 9:00 rano



22 listopada 2023 r. przez Steve Beckow


1963-2023 = 60. rocznica

Myślałem, że uda mi się przetrwać 22 listopada bez całkowitego zakrztuszenia się pamięcią o zabójstwie prezydenta Johna F. Kennedy'ego, sześćdziesiąt lat temu. Dotrwałem do 9:00 rano.

Przepraszam na chwilę, kiedy płaczę.

Wydaje mi się, że mniej więcej w tym czasie do naszej szkoły dotarła wiadomość, że prezydent został zamordowany. Nikt - nauczyciele, uczniowie, administracja - nie miał serca do szkoły. Wszyscy w całej prowincji poszli do domu i oglądali telewizję.

Teraz wiemy, że stało za tym CIA, FBI, a nawet Secret Service i inne elementy głębokiego państwa, a nie Lee Harvey Oswald. Ostatnio lekarze ze szpitala Parkland w Dallas przyznali to, na co "teoretycy spiskowi" zwracali uwagę od lat, że były dwie rany wylotowe - jedna z przodu głowy i jedna z tyłu.

Z tyłu jego kierowca z Secret Service odwrócił się i wykonał coup de grace.  Możesz zobaczyć, jak to robi w nieoczyszczonej wersji wideo Magrudera. Przytrzymaj. Blam. Prezydent upada, nie do przodu, ale do tyłu. To właśnie w tym momencie Pierwsza Dama próbuje uciec z samochodu - po tym, jak z przedniego siedzenia pada strzał.

Prezydent Kennedy naprawdę chciał wprowadzić zmiany. Srebrny standard dla dolara. Zamknąć CIA. Wierzę, że planował ujawnić obecność UFO. Jego wizja została rozszerzona poprzez Korpus Pokoju (we wczesnych latach jego istnienia), który umożliwił mojemu pokoleniu ujście dla ich pragnienia dokonania zmian w naszym świecie. Jego wizja była Nową Granicą, a moje pokolenie w zdecydowanej większości popierało ją.

Dla mnie tragedia jego zabójstwa przewyższyła tylko 9/11. To była śmierć wizji świata, świata pokoju, świata obfitości.

Wiem, że słyszy, jak mówię: nadal inspiruje mnie pańska wizja, panie prezydencie. Mówiąc słowami Wernera Erharda, budujemy świat, który działa dla wszystkich. Chcę, aby Pan wiedział, że przywództwo, które Pan zaoferował, pozostaje dla mnie żywą inspiracją, że taki świat jest możliwy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz