poniedziałek, 11 września 2023

Śmiertelne trzęsienie ziemi w Maroku



Sierra NZ

Smutne wieści z Maroka - trzęsienie ziemi o sile 6.8 uderzyło 8 września i zabiło ponad 2,000 osób. Wiele osób jest nadal zaginionych. Nasze serca i modlitwy są z narodem marokańskim w tym strasznym czasie.

https://www.theguardian.com/world/2023/sep/09/morocco-earthquake-leaves-panicked-people-sleeping-in-street-reports

Przechodząc do weselszych wiadomości...

Oto ostatnie przemówienie prezydenta Trumpa na wiecu w Południowej Dakocie (zaczyna mówić w 23′).

Prezydent Trump miał przejmujący emocjonalny moment podczas przemówienia. On jest prawdziwy, w przeciwieństwie do obecnego fałszywego prezydenta USA (44″ wideo).

Ten tłum młodych fanów dowodzi, że prezydent Trump jest popularny we wszystkich grupach wiekowych (16″ wideo).
https://gab.com/QAnon211/posts/111036798099063719/media/1

Wszystko, co mogę dodać do tej wiadomości, to... GO FOR IT.

To intrygujące małe wideo - jak zawsze używaj swojego rozeznania. Interesujące. (29″ wideo)
https://gab.com/BeachMilk/posts/111035480054649933/media/1

Odważny starszy lekarz przedstawia PRAWDĘ o dawstwie / pozyskiwaniu narządów (12′ 41″ wideo).

https://gab.com/BeachMilk/posts/111035191344890516/media/1


Więcej PRAWDY, którą każdy powinien znać: Fenbendozol leczy raka i jest łatwo dostępny u weterynarzy i w sklepach z artykułami dla zwierząt (1′ 10″ wideo).

https://gab.com/BeachMilk/posts/111032602037553011/media/1.

Kat przeprowadziła świetne badania na temat niedawnego "błędu ortograficznego" w dokumencie dla Roberta Kennedy'ego Jr.

https://anonup.com/@KatistheSea3

Większość Anonsów zwróciła uwagę na dwukrotny "błąd ortograficzny" JFK, Jr. "błąd ortograficzny"
w dokumencie pozwu RFK, Jr.

(Q drop) #3704
"Pamiętaj, że błędy ortograficzne mają znaczenie".

🇺🇸 RFK, Jr. dołożył wszelkich starań, aby potwierdzić
że jego kuzyn, JFK, Jr. jest "żywy".
Dotykając jego nosa w wywiadzie,
i pozując na zdjęciu z JFK Jr. w masce V.

Q The Storm Rider opublikował, że siły specjalne JFK, Jr.
od lat chronią RFK Jr,
co jest dobrą rzeczą,
ponieważ Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego
ODMÓWIŁ w lipcu prośbie RFK, Jr. o ochronę Secret Service,
zwyczajowej dla kandydatów na prezydenta.

ZdjęciePicture

Na koniec wspomniałem we wczorajszym wpisie o przeskakiwaniu osi czasu. Kilku czytelników bloga poprosiło o przykłady. Podam jeden z własnego życia...

Dziesięć lat temu chciałem pojechać z córką i przyjacielem do Włoch. Był jeden malutki problem: nie miałem pieniędzy. W styczniu powziąłem potężną intencję, że pojadę do Włoch we wrześniu. Przez osiem miesięcy ciężko pracowałem, by zarobić pieniądze na podróż. Przez cały ten czas moje serce/dusza były we Włoszech. Uczyłem się włoskiego ze słownikiem. W efekcie przeskoczyłem oś czasu, "pomijając" część, w której pracowałem, aby dostać się do Włoch. I tak, to była niesamowita podróż...! W tym miesiącu przypada dziesięcioletnia rocznica.

Podsumowując, jesteś obecny tam, gdzie skupiasz swoją uwagę. Jeśli wolisz być gdzieś w przyszłości, skup się tam. Przez osiem miesięcy mój włoski słownik był moim talizmanem do manifestowania mojego marzenia. Wybierz swój - posiadanie talizmanu naprawdę pomaga.

Wyzwolenie ludzkości jest oczywiście naszym ostatecznym spełnieniem marzeń. Zobacz to, poczuj, że to się wkrótce stanie.

MAMY TO.

Dziękuję za przeczytanie tego postu. Zapraszam do dzielenia się nim, o ile opublikujesz go ponownie w całości, w tym link do mojego bloga.

Gdzie idziemy my, tam idą wszyscy.

Miłość i Światło

 Sierra

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz