poniedziałek, 18 września 2023

Eureka! Boskie cechy jako duchowe uniwersalia



18 września 2023 r. przez Steve Beckow

Dziękuję, Archimedesie!

Teraz, gdy mogę przestać męczyć się nad pytaniem o to, co jako gatunek mamy wspólnego, mogę zamknąć plik, który był otwarty od ... cóż, mogę go prześledzić wstecz do 1976 roku. (1)

Nie chodzi o to, że poszukiwanie "kulturowego uniwersum", które pomogłoby nam zebrać się razem i komunikować się ze sobą, nie jest bardzo wartościowym zajęciem.

Po prostu nie tego szukam - jako pisarz-pustelnik, a nie towarzyski, interaktywny agent globalnego działania. Czytelnicy i pisarze nie mrugają, nie kiwają głowami i nie uśmiechają się do siebie na odległość.  Przynajmniej nie do czasu Skype'a i Zooma.

Albo jako lightworker pomagający we Wniebowstąpieniu. Wniebowstąpienie to wewnętrzna robota. To, czego szukam, wykracza poza kulturę. Szukam duchowych uniwersaliów. Bóg jest Duchem i należy go szukać w duchu.

A duchowe uniwersalia, których szukałem, zawsze były tuż przede mną. Badałem je od czasu, gdy w 1976 roku Cold Mountain Institute wprowadził mnie w medytację i zjawiska parapsychiczne.

Szukam duchowego uniwersum naszej miłości do boskich cech.

Nie szukam uniwersalności kulturowej, takiej jak skinienie głową, uśmiech czy mrugnięcie okiem. Szukam duchowego uniwersalizmu.

Szukam czegoś wspólnego dla każdej czującej istoty. Oferuję, że duchowy uniwersalizm, którego szukam, to (A) nasza miłość do boskich cech i (B) same boskie cechy.

Shankara nazwał naszą miłość do boskich cech "tęsknotą za wyzwoleniem". (2) Jest to subtelne pragnienie, które może ugasić tylko Bóg. Jest to urządzenie naprowadzające, które utrzymuje nas w drodze do Boga.

OMG. Moja wizja dotyczyła właśnie tego. Czy nie mówiłem ci, że te rzeczy po prostu się rozpakowują?

Moja wizja z 1987 roku pokazywała indywidualne Dziecko Boże, zrodzone z Ojca, wychowane przez Matkę w Jej szkole doświadczenia i powracające do Domu.

To tęsknota za wyzwoleniem utrzymuje tę małą złotą gwiazdę mojej wizji w ruchu od Boga do Boga.

Nie mogę pozostawić tego tematu bez podsumowania tej wizji, ponieważ to, co mi pokazała, pokrywa się z tym, o czym tutaj mówię.

Po co cały ten dramat w wizji dla każdej czującej istoty? Akcja lub dramat jest po to, aby w chwili naszego oświecenia Bóg spotkał się z Bogiem.

Wieloletni czytelnicy mogą niemal usłyszeć, jak mówię, co będzie dalej: I dla tego spotkania, dla tego momentu Samorealizacji Boga, że tak powiem, wszystko to, widzialne i niewidzialne, zostało stworzone.

W miarę jak zbliżamy się coraz bardziej do Domu, tym, co nas łączy, jest nasze doświadczenie. Uwalniamy się od całego przeciążenia (zdenerwowania, problemów, urazy, wstrzymania) wszystkich naszych wcieleń, ujawniając coraz więcej tego, kim jesteśmy. (Ledwo nadążam z dyktowaniem tutaj. Zwolnij, Światło Przewodnie. Uff!).

A tym, czego doświadczamy coraz bardziej, głębiej i głębiej, w miarę jak zbliżamy się do Domu, są boskie cechy.

Jeśli mogę ci na chwilę przerwać, Przewodniku Światła.  To wszystko jest tutaj. To był dla mnie brakujący element. Rola boskich cech, duchowych uniwersaliów, w tym wszystkim.  Patrzyłem na niewłaściwe drzewo (uniwersalia kulturowe).

Pamiętam, jak bardzo mnie to poruszyło, gdy powiedziałem Michaelowi, że klasyczne oświecenie kładzie nacisk na przyjęcie jednej boskiej jakości i podążanie za nią aż do oświecenia. Michał odpowiedział:

Archanioł Michał: Istoty ludzkie, szczególnie te w wyższych wibracjach, [uczą się] utrzymywać wszystkie boskie cechy i działać ze wszystkich boskich cech jednocześnie. (3)

Nie było powodu, by tego nie robić, zasugerował. Myśl o tym rozsadziła moje obwody. Niemożliwe! Nie do zrealizowania!

A jednak tutaj o tym rozmawiamy.

Mogłem to wtedy zrozumieć.

Nie musimy ograniczać się do jednej boskiej cechy. Możemy korzystać z nich wszystkich.

OMG, znowu to samo. Światło Przewodnie:

To Wzniesienie wprowadza nas w nową przestrzeń w multiwersie Matki, wyróżniającą się trans-wymiarowością. Podróżowanie do wyższych wymiarów nie będzie już niemożliwe.

Znowu ja. Oznacza to jednak, że będziemy uczestniczyć w ich głębszym doświadczeniu boskich cech. Jak to wszystko zostanie zorganizowane, pozostaje dla mnie tajemnicą. Ale jest to implikacja trans-wymiarowości.

Ponieważ częścią mojej misji jest zilustrowanie współtwórczego partnerstwa, nie chcę przeoczyć, że ta ekspansja w mojej własnej perspektywie ponownie nastąpiła, odkąd ponownie wybrałem współtwórcze partnerstwo 12 czerwca 2023 roku. (4)

Przypisy

(1) Zobacz "Co dzielimy jako ludzkość? (Odpowiedź może cię zaskoczyć)", 16 września 2023 r., https://goldenageofgaia.com/2023/09/16/what-do-we-share-as-humanity-the-answer-may-surprise-you/.

W 1976 roku wziąłem udział w weekendowych warsztatach na temat zjawisk parapsychicznych w Cold Mountain Institute. To doprowadziło mnie do Brytyjskiego Towarzystwa Spirytystycznego w Vancouver; następnie do Indii, po otrzymaniu shaktipat (obdarzenie łaską wyznawcy) od indyjskiego mistrza.

 
(2) "[Tęsknota] za wyzwoleniem jest wolą uwolnienia się z okowów wykutych przez ignorancję - począwszy od zmysłu ego i tak dalej, aż do samego ciała fizycznego - poprzez urzeczywistnienie swojej prawdziwej natury". (Shankara w Swami Prabhavananda i Christopher lsherwood, Shankara's Crest-Jewel of Discrimination. Hollywood: Vedanta Press, 1975; c1947, 36).

Zobacz także Tęsknota za wyzwoleniem na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Longing-for-Liberation-3.pdf.

(3) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 4 stycznia 2019 r.

(4) Zob. "Współtwórczy partnerzy z Kompanią Niebios", 12 czerwca 2023 r., na stronie
https://goldenageofgaia.com/2023/06/12/co-creative-partners-with-the-company-of-heaven/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz