środa, 13 września 2023

Przesłanie Nikoli Tesli: Tworzenie nowych technologii

 Kanał: Erena Velazquez 

 Dzień dobry wszystkim, Nazywam się Nikola Tesla i cieszę się, że mogę komunikować się z ludzkością przechodzącą do nowych wymiarów. Po opuszczeniu Ziemi zostałem pobłogosławiony nowym ciałem, które pozwala mi kontynuować moją ulubioną pracę polegającą na tworzeniu nowych technologii.  

W swoim ludzkim życiu odkryłem wiele rzeczy i zapragnąłem zastosować je na planecie Ziemia. Moje próby zostały stłumione przez Zło, takie jak energia z Kosmosu i inne dostępne zasoby, które mogły pomóc ludziom w rozwoju cywilizacji. Celem jest kontynuacja tłumienia i eliminacji populacji. 

Dlatego blisko współpracuję z Siłami Światła, aby zapobiec wszelkim próbom wyrządzenia szkody waszej planecie. Jestem także gotowy podzielić się niektórymi technologiami z ludzkością na Nowej Ziemi. Nadszedł czas, abyście wszyscy porzucili zniewolenie przez Matrix i przyjęli Boskie Energie z Kosmosu. Zacznijcie przekazywać sobie nawzajem Miłość i Światło, aby podnieść innych z Ciemności. Nie macie pojęcia, ile wsparcia i pomocy otrzymaliście od Galaktycznych Istot Światła.  

Wasza planeta nie istniałaby bez Boskiej Interwencji. Wielu z was nie było szczęśliwych, że proces wznoszenia trwał wiecznie. Czy naprawdę rozumiesz ogrom zmian, jakie są potrzebne, aby wejść w nową, wielowymiarową rzeczywistość? Zmiana nastąpi, kiedy będziesz gotowy ją zaakceptować. Obserwuj przyrodę i zobacz jak gładko i harmonijnie wibruje każdego dnia. Wszyscy jesteśmy twórcami, więc zacznij dzień od przebywania w wysokich wibracjach, aby połączyć się z Boskimi Energiami poprzez medytacje. Czas stać się proaktywnym i przestać być więźniem holograficznej symulacji. 

 Ostatnio brałem udział w wielu operacjach związanych z Ziemią, takich jak wiele prób zniszczenia planety, utrudnianie zniewolenia rasy ludzkiej na innych planetach itp. Wasi fałszywi wybawiciele ludzkości próbują eksplorować Kosmos dla własnych korzyści i wykorzystywać wszystkich do stworzyć dla siebie bogactwo. Należy całkowicie rozpuścić symulację holograficzną. Szczególnie narzędzie takie jak system pieniężny używany do tworzenia nieszczęścia i cierpienia musi zniknąć. Czas zacząć myśleć w nowy sposób, bez przywiązania do starych nawyków i otworzyć się na otrzymywanie i dawanie innym bez żadnych oczekiwań. 

Cokolwiek wyślemy w Kosmos, otrzymamy z powrotem. Jeśli chcesz wprowadzić harmonię i spokój do swojego życia, bądź świadomy swojego procesu myślowego.  

Dziękuję Ambasadorze Galaktycznych Sił Światła. Przesyłam Miłość i Błogosławieństwa.  

Wkrótce się spotkamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz