piątek, 9 września 2022

Tak to się robiło

 

Wrzesień 9, 2022 przez Steve Beckow


Zmierzam w kierunku otwartej bramy powodziowej

Wyprzedzają mnie wydarzenia. Będę się mierzył.

Czuję się lepiej i mogę znów zwiększyć z pół prędkości do trzech czwartych prędkości.

Pamiętasz, jak mówiłem, że jeśli nie będę pilnował spraw, Michał obdarzy mnie egzotyczną chorobą? (1) Myślałem, że to nadchodzi; zamiast tego, to już się stało.

Dowiedziałem się, że faktycznie miałem Omicron pod koniec sierpnia. Nie miałem pojęcia. O ile wiedziałem, miałem straszne skurcze i bóle mięśni, bezsenność i kilka innych objawów, które szybko zapomniałem, gdy odeszły.  Ale, jak się okazało, położyłem się na kilka dni.

I mniej więcej w tym samym czasie - nic dziwnego - pojawiły się straszne wazany - mama, tata, przyjaciele z dzieciństwa, inni. Nie wiem, czy te dwa wydarzenia są powiązane. Brzmi jakby mogły być.

Jako etnograf wniebowstąpienia, częścią mojej pracy jest refleksja nad podróżą i zrobiłem tego sporo w ciągu ostatnich kilku dni i tygodni. (2)

Jedną z rzeczy, które zobaczyłem było to, że z jednej strony większość moich doświadczeń była okrojona - Jaźń nie była zbyt jasna, widok kundalini kończącego swój obwód pozbawiony błogości, doświadczenie królewskości Oversoul, również pozbawione błogości, itd.

Ale tu jest sedno sprawy: Jedno doświadczenie wydaje się nie być okrojone. Zgadnij, które to doświadczenie?

Otwarcie serca. Otwarcie serca i tsunami miłości oraz Ocean Miłości, który nastąpił po nim, nie wydają się być obcięte.  Jestem oszołomiony implikacjami.

Jedynym doświadczeniem, na które pozwolono mi w pełni i całkowicie, była miłość. Co to mówi?

Przypominam sobie rozmowę, którą odbyłem z Boską Matką:

Boska Matko: Wybrałaś dawno temu ze mną, z Annastarą [moim bliźniaczym płomieniem], z ME KI AL, by być komunikatorem i agentem zmian.

Powiedziałaś do mnie: "Matko, a co jeśli zapomną? Ja im przypomnę. Będę się z nimi komunikować poprzez słowa, poprzez moją pasję, poprzez moje serce, poprzez moją wiedzę. Przekażę im miłość".

To jest wasze zadanie i jest to zadanie zmiany, ponieważ ta planeta, w tym wielkim chaosie, w fluksji, wybiera, tak, przez ten cudowny instrument wolnej woli, jak oni wybierają i jak wy wybieracie, aby po prostu być miłością. Może ona mieć nieskończoną, dosłownie nieskończoną ilość wyrazów. (3)

Cóż to za szczęśliwy wybór! Zakosztowawszy miłości, która nas czeka, jestem niezmiernie szczęśliwy, że zgodziłem się o niej napisać.

Nie zapomnijcie zauważyć, jak podróż tego sługi-lekarza, że tak powiem, do samopoznania, jest prowadzona tak, aby utrzymać tego sługę na drodze jego umowy duszy, aby przekazywać miłość i pozostać zdolnym do służby.  Rozwija się to tak, jak zostało to zaplanowane eony temu. Przypuszczam, że to samo dotyczy ciebie, który jesteś aniołem.

Niektóre doświadczenia zostały stonowane, inne mają otwarte bramy powodziowe. Co z tego wynika? Podążam w kierunku otwartej bramy, dostępnego doświadczenia, uzgodnionego kontraktu na usługi (przekazywanie miłości) sprzed wielu lat. Tak to się robiło.

Przypisy

(1) "What Will It Take?" 5 września 2022, na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/09/05/what-will-it-take/

(2) Matka poprosiła nas, abyśmy użyli "pauzy" dokładnie w tym celu!

Boska Matka: Są punkty zwrotne w historii każdej planety i kolektywu - i to jest punkt zwrotny. A darem w tej pauzie - i nie nazywam jej "wirusem", nazywam ją "pauzą" - darem jest wstrzymanie się na tyle długo, aby naprawdę zdecydować, indywidualnie i zbiorowo, jak chcecie żyć, jak zdecydujecie się żyć - i jak zdecydujecie się wdrożyć to, co wybierzecie! ("Divine Mother ~ I Do Not Call It a 'Virus, I Call It 'the Pause", 5 kwietnia 2020, na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/04/05/divine-mother-i-do-not-call-it-a-virus-i-call-it-the-pause/).

(3) Divine Mother w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem, 30 kwietnia 2019.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz