poniedziałek, 12 września 2022

Sandino: Prawa człowieka dla ludzi



Jestem Sandino i kiedyś żyłem na Ziemi jako człowiek. Nie wiedziałem wtedy, że jednym z moich zwierząt duchowych był żółw.

Ale jako osoba, którą byłem na Ziemi, nie sądziłem, że moja skóra była bardzo gruba.

Po prostu robiłem to, co uważałem za słuszne. Robiłem to, co czułem w swoim sercu.

Czasy mijają, nowe wschody słońca przychodzą i odchodzą, a fala za falą obmywa brzegi. I co pozostaje?

Jeśli chodzisz boso po piasku na pięknej plaży, po pewnym czasie twoje ślady znikają... więc co pozostaje?

Kiedy się zestarzałem, dowiedziałem się, że moje zwierzę duchowe chciało mnie czegoś nauczyć. W rzeczywistości zwierzęta duchowe i przewodnicy duchowi, których wszyscy mamy, rzeczywiście próbują nauczyć nas czegoś.

Oni są naszymi przewodnikami! Nie jesteśmy najwyższą inteligencją jako ludzie, o nie, wcale nie.

Królestwo zwierząt, królestwo roślin i królestwo minerałów mają

niewiarygodnie dużo mądrości do nauczenia nas, ciągle.

Ale ilu z nich potrafi je usłyszeć? Czy w ogóle wiesz?

Bardzo niewielu ludzi na Ziemi może je usłyszeć! Ale my WSZYSCY powinniśmy móc słuchać, ich wspaniałych nauk, dla nas wszystkich.

O co więc należy walczyć? I co pozostaje do odziedziczenia przez następne pokolenie?

Mój żółw powiedział do mnie: Jeśli poruszasz się powoli, to i tak poruszasz się wystarczająco szybko, by móc słuchać Matki Ziemi, bo ona ma ci coś do powiedzenia.

A mój żółw kontynuował: Mam twardą skorupę dla ochrony, bo nie mogę uciec przed moimi wrogami. Oni znajdują tylko mur. A ja mogę czekać w moim murze, aż się zmęczą czekaniem na mnie, więc w końcu odejdą.

A co pozostaje?

Pozostaje to, czego uczycie swoje dzieci od najmłodszych lat.

Uczcie je o Ziemi, waszej Matce, mówcie im o ich własnym zwierzęciu duchowym. Każdy rodzi się z duchowym zwierzęciem, duchową rośliną i duchowym minerałem.

W ten sposób dajecie swojemu dziecku kotwicę do Ziemi i wiedzę o prawdziwym znaczeniu bycia człowiekiem.

Oznacza to, że dajesz swojemu dziecku wiarę w bycie człowiekiem.

Bardzo ważne połączenie z Ziemią, jakie mają pierwotne ludy, nadal MUSI być zachowane. Pierwotne ludy są naszymi nauczycielami i powinniśmy słuchać każdego ich słowa i zwracać uwagę na każdą ich wypowiedź.

Jedynym sposobem na zerwanie zatrutej więzi, która dziś trzyma świat w garści, jest: koniec z pieniędzmi.

Zamiast tego należy wymieniać ze sobą przedmioty. Kawałek chleba za obrus. Sweter za parę butów. Handlujcie ze sobą rzeczami, handlujcie ze sobą usługami, bez pieniędzy. Powiedzcie "nie" skorumpowanemu systemowi, nie korzystając z niego.

Musicie walczyć o swoje prawo do tego, by móc uczyć swoje dzieci słuchania Matki Ziemi i poznawania jej.

Musicie upewnić się, że najważniejszą pozostałością jest to, że wasze ukochane dzieci rozumieją, że są tak bardzo kochane, przez was, a także przez naszą wspólną Matkę, naszą planetę.

Wszystkie bezcenne dary, które dziecko otrzymuje jako noworodek od przewodników duchowych, to przyjaciel na całe życie, mentor i nauczyciel.

Dając swojemu dziecku tę ważną pierwotną wiedzę, dajecie mu korzenie, które trafiają do Ziemi!

I razem z radością przewodników duchowych będą się rozwijać i rosnąć, a kiedy osiągną dojrzały wiek, być może będą pamiętać twoje ślady na piasku dawno temu, ale najważniejsze jest to, że będą nosić twoją miłosną pamięć w swoich sercach.

Sandino!!!

**Channel: Kerstin Eriksson

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz