wtorek, 6 września 2022

Nasze skradzione dzieci


Wrzesień 6, 2022 przez Steve Beckow


Ten artykuł dedykuję Global Walkout.

Jednym ze sposobów na pozbycie się stresu jest dzielenie się nim.

I tak, aby pozbyć się części stresu, który odczuwam, podzielę się nim.

Trzęsą mi się ręce i będę się dzielić.

Pierwszą rzeczą, która się pojawi jest przedstawienie tego, jak się czuję.

Zanim powiem, co to jest, muszę wam powiedzieć, że mówię to jako osoba twierdząca, że służy wam jako to, co gdzie indziej określiłem jako "szczery świadek prawdy". (1) Składam roszczenie do tego opisu.

Muszę również powiedzieć, że jako członek Kanadyjskiej Rady ds. Imigracji i Uchodźców wysłuchałem zeznań osób, które przeżyły takie rzeczy jak masakra w Rwandzie i gwałt dokonany przez mafię.

Wiem, co wtórna traumatyzacja może zrobić z człowiekiem - jak oni, jak ja - i dlatego muszę poruszyć temat, który zabija mnie za to, że o nim nie mówię, ale muszę to zrobić tak ostrożnie, jak tylko mogę, żeby nie wywołać u was traumy.

Teraz wiem, dlaczego Isaac Kappy, Corey Feldman i inni musieli zabrać głos. (2)

***


Wewnątrz mnie jest dziecko, które krzyczy: Ratuj mnie! Ratuj mnie!!!

Oglądałem fragmenty Frazzeldrip (2) Widziałem zdjęcia tego, co robi się małym dzieciom. I dorosłym ludziom, jeśli o to chodzi. Słyszałem nagrania ich krzyków.

O mój Boże. Co mogę powiedzieć? Ludzie robią niewypowiedziane... niewypowiedziane rzeczy naszym dzieciom. Bagno jest głębokie.

W tej chwili, po prostu błysnęła mi scena z Frazzeldrip, która, gdybym powiedział ci, co widziałem, nigdy nie będziesz w stanie wymazać tej strasznej sceny ze swojej pamięci.

Szczerze mówiąc nie potrafię w tej chwili pomyśleć o czymś gorszym niż sceny, które oglądałem i zdjęcia, które widziałem.  Co według ciebie jest nie do opisania? Nigdzie nie jest blisko. Jest wiele gorszych rzeczy.

Do tej pory zapominałem lub wypierałem to. Zapominanie, wypieranie - wychodzi na to samo.

***


Nie widzę, żeby Sojusz dzielił się tym zbytnio w swoich dziesięciodniowych audycjach, chociaż kładą temu kres. Ale oni zrobią dużo lepszą robotę omawiając to niż ja mogę.

Widzicie, co robi z kimś pamięć o tym - tłumiona aż do tej chwili. Chce mi się krzyczeć.

I tak oto egzystuję w przestrzeni, w której dzień po dniu tysiące - jeśli nie miliony - dzieci na całym świecie... nie, wokół mnie... spotykają się z tym niewypowiedzianym traktowaniem. W tej chwili ledwo mogę poruszyć palcami, które drżą.

Za każdym razem, gdy widzę, jak rodzic zostawia dziecko bez opieki w wagonie, przechodzi przeze mnie wstrząs elektryczny.

Nie mogę znieść życia dzień po dniu w środowisku, które nie zwraca uwagi na to, co dzieje się z naszymi skradzionymi dziećmi.

Wyobrażam sobie, że więcej dzieci umiera z przyczyn związanych z handlem ludźmi niż z powodu jakiegokolwiek poważnego schorzenia. Chcemy pandemii? Już ją mamy - handel ludźmi.

Co zamierzamy z tym zrobić? Nie, nie wracaj do jedzenia kolacji.

Naprawdę. Co z tym zrobimy?

NIE ZNIOSĘ TEGO DŁUŻEJ.

Przypisy

(1) "Każde społeczeństwo potrzebuje uczciwych świadków prawdy", 5 stycznia 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/01/05/every-society-needs-honest-witnesses-to-the-truth/.

(2) Film Corey'a Feldmana o nadużyciach, jakich doświadczył on i Corey Haim, rzuca światło na 

Video Player
00:05
01:28
Video Player
00:00
02:00
Corey Feldman is alive to talk about it. Thousa


02:00

Corey Feldman żyje, by o tym mówić. Tysiące, jeśli nie miliony, są bezmyślnie zabijane.

(2) Duchowe doświadczenie, które tam przeżyłem - widok Jaźni - było tym, czego potrzebowałem, aby wydobyć mnie z głębi mojego złego samopoczucia, czy też wtórnej tramatyzacji, na to co widziałem i słyszałem. Przypadkowo obejrzałem program Davida Zublicka Dark Outpost. Nigdy nie widziałem jego programu. To było na Frazzeldrip. I inne podobne okrucieństwa.

Zobacz An Ascension Ethnography na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/An-Ascension-Ethnography-5.pdf po 18 września 2022. Szukaj na "Xenia". Odmówiłem dyskusji o Frazzeldrip przez jakiś czas po tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz