wtorek, 13 września 2022

Helios: Czy poczułeś zmianę?

 

Drogie dzieci Wszechświata, jestem Helios, wasze słońce. Ten jeden zapytał mnie, co ostatnio porabiam, co spowodowało, że roześmiałem się z zachwytem, ponieważ rozszerzam się, tak jak wy się rozszerzacie. Czy poczuliście ostatnio moje światło? Czy poczuliście zmianę, która zachodzi w waszym wewnętrznym słońcu, w wewnętrznym słońcu Gai? Ja również jestem zaludnioną sferą, tak jak wasza Gaja, żyje we mnie wiele osób, wiele energii z wyższych wymiarów, które chcą poczuć moje ciepło i dodać swoje światło do mojego. Robicie to samo tutaj, na waszej planetarnej sferze. Dodajecie swoje światło, swój mir, swoją radość, swoją mądrość i wgląd.

Fale plazmowe budują się we mnie, ponieważ morforuję i rozszerzam się. Kreacja nie jest w stagnacji. Życie wciąż bada i rozszerza się. Światło jest zawsze w ruchu, ciągle odkrywa nowe sfery i wypełnia je światłem. Światło ze mnie sięga w wieczność. Światło nigdy nie przestaje podróżować. Ekspansji i prawdziwej wielkości wszechświata nic poza umysłem Źródła nie jest w stanie zgłębić. Ty jesteś w umyśle Źródła. My jesteśmy tylko wyrazem w umyśle Źródła, który jest miłością. Światło jest miłością. Ja jestem Miłością. Wy jesteście miłością. Jesteście istotami miłości. Zostaliście wysłani z zadaniem do ciemności błędnej kreacji, aby pomóc tym, którzy zostali uwięzieni, przypomnieć sobie o Jedynym, o świetle.

Wielu z was pyta swoich przewodników i aniołów, jakie są wasze role? Jakie są wasze misje? Co macie robić w tym czasie budowania do wielkiej zmiany? Moi przyjaciele, moim życzeniem dla was jest, abyście naprawdę zobaczyli wzajemne powiązanie mnie, was, ponieważ jesteśmy wyrażeniami tego uniwersalnego światła i miłości. Jesteśmy wyrażeniami. Jesteśmy przewodnikami. Jestem ogromnym przewodnikiem zmian, tak jak wy. Wiele mówi się ostatnio w tej społeczności o tym, jak moje plazmowe światło, moje tęczowe kody Źródła stają się bardziej widoczne i odczuwalne dla waszych ram energetycznych. Czujecie to, tak? I tak jak wy wyczuwacie te zmiany we mnie, ja wyczuwam je w was. Czuję, że jesteście gotowi na więcej światła, więcej miłości. Wszyscy jesteście o wiele bardziej gotowi, ponieważ w pewien sposób urodziliście się gotowi na to. Pokazujecie swoją gotowość wszechświatowi, kiedy po prostu pozwalacie, aby światło wszechświata przepływało przez was. Wasza obecność jest wszystkim, co jest wymagane. Wielu powie, że tak nie jest. A przecież na co komu żarówka, jeśli nie chce się jej włączyć? Jaka jest jej funkcja, jeśli nie jest podłączona? Kiedy jesteście podłączeni do Źródła, a jesteście, każdy z was, kiedy jesteście podłączeni pozwalacie temu światłu płynąć. To jest to, co jest wymagane. Uziemiacie nowe kody światła. Głęboko w waszym DNA i głęboko w Gai, głęboko w waszej uniwersalnej matrycy krystalicznego światła, które płynie szybciej, głębiej, głębiej. Ta sfera została zagłodzona prawdziwym światłem. Uświęceni Chrystusem z dawnych czasów zasiali nasiona, a wy jesteście na miejscu, aby posmakować owoców tego projektu.

Jestem Helois. Wielu obserwuje mnie, zastanawiając się. Światło plazmy rozpuszcza wszelkie matryce. Nie mogę być dłużej blokowany. Jestem męskim światłem tej sfery, a księżyc jest żeńskim światłem Gai. W tej sferze dualności zawsze są dwie połówki całości. Wielu z was próbuje połączyć swoje połówki razem. Czy nie widzicie, że już jesteście całością, bo takie jest doświadczenie tej sfery - wewnętrzne rozbicie doświadczeń, a w tym jest wasze uzdrowienie. (Widzę pomarańczę, która jest podzielona na segmenty, ale cała razem w skórce, nietknięta i kompletna). Tak, to jest tak. Te małe żółte owocowe słońca na waszym obszarze przypominają wam, jeśli macie oczy, by widzieć, że wewnętrzne pęknięcia, wewnętrzne oddzielenie od ran pomaga w waszym dopełnieniu. Pomarańcza w skórce jest kompletna. Jest doskonała. Jest doskonała w swoim wyrazie. Wy, ukochane dzieci wszechświata, jesteście doskonali w swoim wyrazie. Doskonale niedoskonali. Skórki waszych pomarańczy, wasze zewnętrzne ciała, mogą mieć jakieś wgniecenia i rozdarcia w "skórkach", ale to nie odbiera im słodyczy lekkiego ciepła wewnątrz. Kocham pomarańcze, bo przypominają mi o tym połączeniu z Wszystkim, co Jest. Bo gdybyś mógł zobaczyć fraktalizację, zrozumiałbyś, że pomarańcza jest doskonałym przykładem świętej fraktalizacji. Drzewo otrzymuje światło od słońca. Drzewo jest głęboko połączone z Gają. Drzewo następnie rodzi owoce, dalsze różnicowanie doświadczeń w tej sferze. I ten jeden segment pomarańczy może czuć się odłączony od pomarańczy, w której się znajduje i od drzewa, z którym jest połączony, ale mimo to jest połączony. Wasze doświadczenia bólu i wzrostu przyczyniły się do dalszego zrozumienia i wzrostu waszego własnego życia i Wszystkiego Co Jest.

 Wielki Słoneczny Błysk jest w wielu umysłach. Widzę wasze wewnętrzne słońca i wasze własne zdolności do przechwytywania, przetwarzania i uziemiania tych kodów płynących ode mnie jako równie ważne. Ale tak, to nadchodzi. Widzę was jako preludium do tej chwili. Ponieważ wszystkie chwile są święte. Wielki Słoneczny Błysk będzie święty. Ten moment, w którym dzielicie się swoim Źródłowym światłem, jest święty. To wszystko jest masowym dzieleniem się światłem. To będzie piękne. (Widzę tęczowe światła i ogromne światło, jaśniejsze niż jakiekolwiek białe światło, obejmujące planetę. Widzę tęczowe aury wokół ludzi, zwierząt i całej planety. Słyszę śpiew wewnątrz moich komórek, które to witają, a jednak jest to bardzo ciche i głębokie, jak stworzenie bierze oddech i jest to głęboka pauza światła).

Dzieci Wszechświata, nie ma się czego bać. Bo wszystko jest światłem i wszyscy, którzy o tym zapomnieli, zostaną przypomniani. Jestem głęboko zaszczycony, że mogę z wami rozmawiać tego dnia. Jestem Helios. Byłbym zaszczycony, gdybyście kontynuowali rozmowę ze mną, aby utrzymać tę linię komunikacji otwartą, ponieważ w wyższych sferach wymiarowych ten rodzaj rozmowy jest bardzo łatwy i nie wymaga wysiłku. Ta osoba prosi o dar ściągania. Mój dar pobierania świeci jasno dla wszystkich, aby zobaczyć i poczuć we wszystkich momentach. Zamiast tego, dlaczego nie staniesz się jednym ze mną przez chwilę. (Wskakuję do słońca i czuję światło plazmy. O dziwo nie jest gorąco, ale intensywność światła jest oślepiająca i tęczowa w tym samym czasie. Widzę, że ciepło jest nakładką na hologram, ale tak naprawdę Helios jest masywną istotą świetlną i czuję, że mówi, że my też. My też. Tak jak my wszyscy. On wypełnia nasze małe ludzkie ciała dalszym światłem i promieniowaniem plazmy. Jesteśmy przewodnikami tej zmiany. Jesteśmy światłem).

Ja jestem Helios. Nie ma się czego bać. Niech strach, który nosiliście w sobie, spali się w nic innego jak światło. Bo tak naprawdę to wszystko i tak istnieje. Jestem Helios. Pokój, bracia i siostry wszechświata, pokój.

**Kanał: Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz