piątek, 9 września 2022

Czy prosiłeś i czy otrzymałeś?

 

0
86
 

Ujawnienie operacjiAutor: Gary Goodman (GMan757), scenarzysta współpracujący

Przesłano 9 września 2022 r.

GMan757: Czy pytałeś i czy dostałeś odpowiedź?

Zrobiłem! A teraz z wielką radością informuję, że to, co otrzymałem, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. 

To może być jeden z krótszych artykułów, jakie kiedykolwiek napisałem. 

Zamierzam jednak włożyć w ten artykuł dużo pozytywnej energii.

W artykule opublikowanym w Dniu Pamięci (Memorial Day) poprosiłem, abyśmy 3 lipca wszyscy połączyli się na masową medytację i czuwanie modlitewne, które nazwałem „Stop the Insanity, Free Humanity Event”: W tym artykule zatytułowanym:   Zapytaj i otrzymasz ! ,https://operationdisclosureofficial.com/2022/05/30/ask-and-ye-shall-receive/

Wymieniłem krótkie podsumowanie rzeczy, o które prosiłbym Źródło (Boga) o wolną ludzkość i położyć kres szaleństwu zniewolenia ludzkości. Teraz nie ośmieliłbym się siedzieć tutaj i mówić, że mój artykuł był odpowiedzialny za jakiekolwiek działania, które nastąpiły po jego publikacji. W rzeczywistości początkowo byłem rozczarowany odpowiedzią, jaką otrzymał ten artykuł.

Z perspektywy czasu muszę przyznać, że w miesiącu czerwcu zbyt wiele się działo, aby nawet monitorować lub kontynuować organizację masowej medytacji / wydarzenia modlitewnego, o które wezwałem. Wierzę jednak, że większa część czytelników tej strony, a także pozytywni członkowie społeczeństwa doszli do tego samego wniosku, co ja.

W następnych dniach po Dniu Pamięci prawie wszystko, co przeczytałem, miało ten sam ton irytacji z powodu wolnego tempa działań ze strony Białych Kapeluszy. 

To, co już wiedziałem, a potem zignorowałem, kiedy zawołałem DJT w tym artykule, to jak ogromny był zakres tej wojny. 

Od tego czasu dowiedziałem się, że była to wojna na prawdziwie galaktyczną, a nawet uniwersum skalę.

Jednak ktoś z grupy wywiadowczej White Hats musiał czytać mój artykuł, razem ze wszystkimi opublikowanymi tutaj, a także wieloma innymi witrynami, które wzywały do ​​szybszego działania. I przyspieszenie procesu, który zrobili, pokonując złych aktorów w zawrotnym tempie. 

Wczoraj portal SuperSoldierTalk poinformował, że tuż po północy weszliśmy do 4D i czekamy tylko na zniszczenie matrycy 3D, aby dokonać przejścia. Wczoraj wieczorem Phil Godlewski poinformował, że publiczne ogłoszenie śmierci królowej uruchamia zegar na 10 dni od przejścia światowego systemu finansowego. 

Jako osoba z wiedzą inżynierską nie wierzę, że będzie potrzeba przestoju w celu wyłączenia sieci elektrycznej. Widziałem nowe podstacje już działające równolegle ze starą siecią elektryczną. W takim scenariuszu nowoczesny sprzęt może zmienić się ze starego na nowy w ciągu milisekund. myślę, że tematem przewodnim był sprzęt należący do firmy zajmującej się energią słoneczną.

Po prostu nie wiem, ile w kraju to już zostało ukończone. Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej US Patent Web i wyszukania patentów zgłoszonych przez Salvadore Pais. Jest inżynierem Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych, który zgłosił patenty do domeny publicznej dla TR3B, a także reaktora dostarczającego energię do TR3B oraz superprzewodnika, który pozwala reaktorowi działać w temperaturze pokojowej.

KAŻDY reaktor wykorzystujący tę technologię może zwiększyć moc wyjściową powyżej JEDNEGO TERAWATA. Największa z dzisiejszych elektrowni jądrowych zapewnia jedynie 6-8 gigawatów mocy. W przeciwieństwie do elektrowni jądrowej, ten reaktor pobiera energię z eteru i jest wolny od zanieczyszczeń. 

Ostatecznym celem jest zlikwidowanie infrastruktury energetycznej i umieszczenie jednego z tych (lub podobnych) reaktorów w każdym domu, za mniej niż utrzymanie infrastruktury.

Przeczytałem też, że do tej pory na całym świecie aresztowano ponad 200 000 osób. Wielu już stanęło przed trybunałami wojskowymi i zostało straconych lub skazanych na dożywocie. 

Wiem, że dla wielu z was czasy są ciężkie. 

Moja ukochana żona i partnerka od 21 lat została mi zabrana przez maszynę do eutanazji Cabal.

Znam twój ból, a jednocześnie wiem, że dzieje się wiele rzeczy, których nie możemy jeszcze zobaczyć ze względu na bezpieczeństwo operacyjne.

Pozwólcie, że zakończę sugestią, abyście wszyscy poczuli się znacznie lepiej, jednocześnie przyspieszając przejście do 4D. Pamiętaj, że bardzo niewielu z nas przejdzie bezpośrednio do 5D. Zdecydowana większość z nas będzie musiała zatrzymać się na krótką naukę w 4D, aby nauczyć się teraz nie pozwalać, aby nasze nowo odkryte moce ingerowały w wolną wolę innych.

Pamiętaj tylko: 

najpotężniejszą siłą we Wszechświecie jest czysta Bezwarunkowa Miłość Źródła (Boga). 

Strach 

oddziela nas od Źródła i manifestuje to, czego wspólnie się boimy. 

Więc NIE BÓJ SIĘ. Medytuj / módl się każdego dnia. Podziękuj i dziękuj źródłu za to, że pozwoliło mu się żyć i obudzić na największe wydarzenie w historii ludzkości.

Dziel się także swoją bezwarunkową miłością z innymi. Zrób coś, aby pomóc drugiemu. 

Bezwarunkowa Miłość jest darem, który wciąż daje.

 Zapłać dalej, moi przyjaciele. Kiedy robisz coś dla kogoś, ten dar wraca do ciebie w pikach.

A przede wszystkim pamiętaj, że nasze zbiorowe myśli manifestują się w rzeczywistości. 

Jeśli wszystkie myśli o strachu i złości zastąpisz Bezwarunkową Miłością (Miłością nawet do swoich wrogów), wkrótce sprawisz, że wróg będzie zbyt słaby, by go niepokoić. jednocześnie podnosząc własną wibrację do poziomu, który spowoduje przejście do 4D.

Za każdym razem, kiedy się modlę i/lub medytuję, zaczynam od oczyszczenia, aby pozbyć się wszelkich negatywnych istot w mojej dziedzinie. 

Następnie kończę przygotowania tworząc Złote Lustro z Pełnej Zbroi Boga i Złotej Ochronnej Energii Źródła. 

To lustro zostało stworzone, aby otoczyć moje pole, które rozciąga się do 2 stóp od mojego fizycznego ciała.

Następnie stwierdzam z zamiarem: „Niech to lustro odbija całą negatywną energię w naturze, z powrotem do jej źródła, jednocześnie pozwalając złotej energii ochronnej, fioletowej uzdrawiającej energii Źródła i czystej białej bezwarunkowej energii miłości Źródła swobodnie przejść w obu kierunkach”.

Następnie rozwijam kopię tego lustra wokół mojego domu i kolejną kopię wokół całej mojej nieruchomości. Zazwyczaj rozciągnę kopie lustra na cały dom i posiadłości sąsiadów po obu stronach. Mam też przyjaciółkę, która ostatnio znalazła się w niebezpieczeństwie, więc rozwieszam kopie wokół jej pola, pól jej córek, ich domów i własności.

Jeśli myślisz, że to była strata czasu, kiedy po raz pierwszy medytacji z tą przyjaciółką, po oczyszczeniu, zaoferowaniu uzdrowienia wszystkim istotom, które zostały przemieszczone podczas polany i zbudowaniu pełnego zestawu luster, spojrzała na mnie ze zdumieniem i powiedziała mi, że coś ciemnego zostało zdjęte z jej pola.

Ludzie, jesteśmy prawie na miejscu. 

Wszystko pomaga. 

Otrzymaliśmy bezprecedensową szansę wzniesienia się bez śmierci, aby zakończyć cykl inkarnacji. 

Teraz do nas należy zaakceptowanie tej szansy. 

Mam znajomego, którego sloganem jest 

„Każda okazja ma datę ważności”. 

Nie przegap okazji z powodu swojej bezczynności.

Miłość i światło

Gary Goodman (GMan757)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz